- 
                         Yeniden İfade Edin: Yapay Zekayı Kullanarak Kaliteli Destek Yanıtlarını İyileştirin
- 
                         Çözüm Makalesi Oluşturucu: Yardım Makaleleri Oluştururken Zamandan Tasarruf Edin
- 
                         E-posta Oluşturucuyla Otomatik Olarak E-posta Yanıtları Oluşturun
- 
                         Freshdesk'te planlama panosu özelliğini nasıl etkinleştiririm?
- 
                         Freshdesk Omnichannel Nedir ?
- 
                         Merkezi Omnichannel Aracı Yönetimi
- 
                         Destek e-postalarınızı iletin ve Freshdesk'te destek taleplerine dönüştürün
- 
                         Web Sitenizden Geri Bildirim Alma (geri bildirim widget'ıyla)
- 
                         İletilen E-postalarda Gönderenin Adını Bilet Talep Eden Kişi Olarak Kullanma
- 
                         Portallar ve Portal Ayarları
- 
                         Destek Portalınız için Özel Bir SSL Sertifikası Yapılandırma
- 
                         Yepyeni Freshdesk Portalı - Genel Bakış
- 
                         Freshchat'i ücretsiz olarak nasıl edinebilirim?
- 
                         Aboneliğimi yükseltebilir veya düşürebilir miyim?
- 
                         Freshworks markasını pencere öğesinden nasıl kaldırabilirim?
- 
                         İletişim alanları nedir ve nasıl özelleştirilir?
- 
                         Bir Kişiye nasıl birden fazla e-posta adresi ve telefon numarası eklerim?
- 
                         Kişiler nasıl eklenir ve kullanılır?
- 
                         Amazon EC2 Orchestration Uygulaması Kurulum Kılavuzu
- 
                         Amazon EC2 Orchestration Uygulaması için Örnek Kullanım Senaryosu - AWS EC2 Örneği İsteği
- 
                         AWS CloudFormation Kurulum Kılavuzu
- 
                         Hizmet masanızı adınız ve tema ile markalaştırmak
- 
                         Giriş yaparak ve hizmet masanıza erişerek
- 
                         Freshservice'de bir Vanity Destek URL'si kullanarak ve CNAME'i yönlendirerek
- 
                         Tam Zamanlı vs. Aralıklı Çalışan Temsilciler
- 
                         Freshservice'te Şifre Politikası Kurma
- 
                         Freshservice'te Kullanıcılar (İsteyenler ve Temsilciler) için Özel Alanlar Eklemek
- 
                         Uzaktan Kimlik Doğrulama için Active Directory Tek Oturum Açma (SSO) Kurulumu
- 
                         Microsoft Azure AD Single Sign-On'ı Freshservice'te kurma.
- 
                         Identity Provider (Azure, Okta ve Onelogin) tarafından SHA-256 parmak izini bulma
- 
                         Form alanlarını biletler, sorunlar, değişiklikler ve sürümler için kurma
- 
                         Talepler, Sorunlar, Değişiklikler ve Sürümlerle Bağımlı Alanları Kullanmak
- 
                         Freshservice'teki farklı Bilet Alanları türlerini anlama ve önemlerini kavrama
- 
                         Destek E-postaları Göndermek ve Almak için Özel E-posta Sunucularını Kullanma
- 
                         Destek E-postanızı Etkinleştirme
- 
                         Gmail'de İletim Kuralı Ayarlama
- 
                         Bir Facebook Sayfasını Yardım Masanıza Entegre Etme
- 
                         Freshdesk'ten Facebook Gönderilerine Yanıt Verme
- 
                         Neden Facebook Sayfanızı Sık Sık Yeniden Yetkilendirmeniz Gerekiyor?
- 
                         Yardım Widget'ınızı Ayarlama
- 
                         Yardım Widget'ınızın Görünümünü Özelleştirme
- 
                         Yardım Widget'ıyla Müşterileri Birden Çok Dilde Destekleme
- 
                         Yardım Widget'ındaki Destek Bildirimi Alanlarını Önceden Doldurma, Gizleme veya Devre Dışı Bırakma, Widget'ı Açma ve Diğer Gelişmiş İşlevler
- 
                         Yardım Widget'ıyla Hayal Kırıklığına Uğramış Müşterileri Takip Etme
- 
                         Bir Düğmeye Tıklandığında Widget'ın Başlatılması
- 
                         Bilgi Tabanınızı Kurma
- 
                         Çözüm Makalelerinizi Arama Motorları için Optimize Etme
- 
                         Bilgi Tabanınızı Oluşturmak için Ekibinizle İşbirliği Yapın
- 
                         Freshdesk'teki Forumlarla Topluluğunuzu Oluşturma
- 
                         Topluluk Forumlarınızı Ayarlama
- 
                         Farklı Forum Türleri ve Ne Yaptıkları
- 
                         İçerik Yönetimi: Bir Makale Hakkında Geri Bildirim Alma
- 
                         İçerik Yönetimi: Makale Analizi
- 
                         Bilgi Tabanınızı Yeniden Yapılandırmak
- 
                         SLA Politikalarını Anlamak
- 
                         Birden Çok SLA Politikasını Yapılandırma
- 
                         Her Yanıt İçin SLA Hedefleri Belirleme
- 
                         Temsilci Erişimini Rollerle Kontrol Etme
- 
                         Özel Bir Rol Oluşturma
- 
                         Bilet Kapsamı ve Temsilci Rolü - Fark Nedir?
- 
                         Freshdesk Arcade'i Kullanarak Temsilci Üretkenliğini Artırma
- 
                         Freshdesk Arcade'i Kurma
- 
                         Seviyeler ve Başarılar
- 
                         Freshdesk'teki Özel Nesnelere Genel Bakış
- 
                         Freshdesk'e Özel Nesne Kayıtları Ekleme
- 
                         Özel Nesnelerdeki İlişkileri Anlama
- 
                         Bilet Oluşturmada Çalışacak Otomasyon Kurallarını Ayarlama
- 
                         Otomasyon Kurallarını 'Zaman Tetikleyicileri' Üzerinde Çalışacak Şekilde Ayarlama
- 
                         Otomasyonlar İçin Tetikleyiciler Ne Zaman ve Nasıl Kullanılır?
- 
                         Otomatik Bilet Atamasını Anlama
- 
                         Freshdesk Omniroute™ ile Bilet Atamaları
- 
                         Round-robin Bilet Atamasını Ayarlama
- 
                         Hazır Yanıtlarla Ortak Yanıt Şablonları Oluşturma
- 
                         Hazır Yanıtları Dışa ve İçe Aktarma
- 
                         Dinamik İçeriği ve Yer Tutucuları Anlama
- 
                         Bilet Listesi Görünümüyle Çalışmak
- 
                         İzleyici Olarak Önemli Biletleri İzleme
- 
                         İki veya Daha Fazla Biletin Birleştirilmesi
- 
                         Android Uygulamasında Oturum Açma ve Oturumu Kapatma
- 
                         Yeni Bilet Oluşturma ve Bilet Listesine Erişme
- 
                         Freshdesk Hesabınızda ve Ortak Eylemlerde Arama Yapma
- 
                         iPad Uygulamasında Oturum Açma ve Oturum Kapatma
- 
                         iPad'de Yeni Biletler Oluşturma ve Bilet Listelerine Erişme
- 
                         iPad'deki Bildirimler ve Diğer Ayarlar
- 
                         iOS Uygulamasında Oturum Açma ve Oturum Kapatma
- 
                         Yeni Bilet Oluşturma ve Bilet Listesine Erişme
- 
                         Mobil Uygulamanızda ve Diğer Yaygın İşlemlerde Freshdesk Aracılığıyla Arama Yapma
- 
                         Paylaşılan Sahipliği Etkinleştirme
- 
                         Biletlerin Ortak Sahipliğini Ayarlama
- 
                         Toplu İşlemleri ve Senaryoları Kullanma
- 
                         Threads ile Dahili Konuşmaları Düzenleyin
- 
                         İletilen Konuları Kullanarak İşbirliği apın
- 
                         Tartışma Konularını Kullanarak Destek Talebi İçinde İşbirliği Yapın
- 
                         Ebeveyn Çocuk Biletlemeyi Ayarlama
- 
                         Hareket Halindeyken Çocuk Biletleri Oluşturma
- 
                         Şablonları Kullanarak Çocuk Biletleri Oluşturma
- 
                         Ortak Çalışanlara Giriş
- 
                         Farklı İşbirlikçi Rolleri ve Ayrıcalıkları Nelerdir?
- 
                         Ortak Çalışanlar Nasıl Kurulur?
- 
                         Yeni Biletler İçin E-posta Bildirimlerini Yapılandırma
- 
                         Sorunlar, Değişiklikler ve Yayımlar İçin Bildirimleri Yönetme
- 
                         Süresi Dolan Varlıklar için E-posta Bildirimi
- 
                         SendGrid'den Freshworks E-posta Hizmetine Geçiş (ABD)
- 
                         SendGrid'den Freshworks E-posta Hizmetine Geçiş (AB)
- 
                         SendGrid'den Freshworks E-posta Hizmetine Geçiş (AU)
- 
                         Freshservice'te özel etki alanlarını desteklemek için işletim sistemi ve tarayıcı gereksinimleri
- 
                         Google ve Microsoft E-posta için Şifre Tabanlı Kimlik Doğrulamanın Kullanımdan Kaldırılması
- 
                         Freshservice Göç Öğeleri Listesi - Mayıs 2022
- 
                         Portalları kodsuz bir şekilde anında oluşturun
- 
                         Kodsuz portal oluşturucu tarafından desteklenen ortak eylemler
- 
                         Kodsuz portal oluşturucu tarafından desteklenen ortak eylemler
- 
                         Gerçek Zamanlı Özel Kontrol Panelleriyle Temsilci Verimliliğini Artırın
- 
                         Biletlerle ilgili bilgileri görüntüleme ve bunlara erişme
- 
                         Hazır Yanıtlar ile ortak yanıt şablonları oluşturma
- 
                         Biletlere Yanıt Verme
- 
                         Bir destek talebine yanıt olarak mevcut bir çözümü ekleme
- 
                         Biletlerinize, sorunlarınıza, değişikliklerinize ve sürümlerinize zaman girişleri ekleme