Bir Facebook Sayfasını Yardım Masanıza Entegre Etme

Şu tarihte değiştirildi Prş, 25 Ock şunda: 3:37 AM

Sprout planını kullanıyorsanız Freshdesk hesabınıza bir Facebook marka sayfası ekleyebilir ve Blossom'tan itibaren sınırsız Facebook sayfaları ekleyebilir ve bu sosyal sohbetleri doğrudan yardım masanızdan yönetebilirsiniz. Müşterilerinizle doğrudan Freshdesk içinden Facebook Messenger üzerinden konuşarak destek konuşmalarınızı bile göz ardı edebilirsiniz.

 

Facebook sayfanızı Freshdesk'e nasıl eklersiniz?

  • Destek portalınızda Yönetici olarak oturum açın .
  • Yönetici > Kanallar > Facebook'a gidin 
  • Sayfa Ekle'yi tıklayın 
  • Entegre etmek istediğiniz Facebook sayfasının Yöneticisi olmanız gerekeceğini unutmayın.



  • Facebook hesabınıza giriş yaptıktan sonra Freshdesk'i yetkilendirmeniz gerekecektir (Bazen sayfa ayarları değiştiğinde, Facebook sayfasını yeniden yetkilendirmeniz gerekebilir - daha fazla bilgi edinin ).
  • Daha sonra Freshdesk'e yönlendirileceksiniz ve Facebook hesabınızla ilişkili tüm sayfaların listesini görebilirsiniz.



  • Freshdesk'e entegre etmek istediğiniz tüm sayfaları seçmek için onay kutusunu kullanın (lütfen başka bir Freshdesk hesabıyla entegre edilmiş sayfaları ekleyemeyeceğinizi unutmayın).
  • İşiniz bittiğinde  İlişkilendir'i tıklayın .
  • Facebook sayfanız artık Freshdesk'e entegre edildi. Varsayılan olarak, belirli anahtar kelimeler içeren (aşağıya bakınız) şirket gönderilerindeki tüm ziyaretçi gönderileri ve ziyaretçi yorumları otomatik olarak destek taleplerine dönüştürülür. Bu ayarları Facebook Ayarları sayfasında değiştirebilirsiniz .


Facebook sayfası ayarları

Her bir entegre sayfanın yanındaki Düzenle düğmesine tıkladığınızda, o sayfanın Facebook Ayarları sayfasına yönlendirilirsiniz Burada, hangi gönderilerin veya mesajların bilete dönüştürüleceğini seçmek için ayarları değiştirebilirsiniz. Birden fazla ürünü destekliyorsanız, bir sayfayı belirli bir ürünle bile ilişkilendirebilirsiniz .



Facebook gönderilerinin veya yorumlarının destek taleplerine dönüştürülmesinin üç yolu vardır:


1. Dönüştürmeyin

  • Destek temsilcilerinizin yalnızca Facebook Messenger aracılığıyla doğrudan etkileşime geçen ziyaretçilere odaklanmasını istiyorsanız, Facebook gönderilerinizin veya yorumlarınızın hiçbirini Freshdesk'e aktarmamayı seçebilirsiniz.


2. Yalnızca ilgili gönderileri dönüştürün

  • Bu, Facebook için otomatik bilet dönüştürmenin varsayılan seçeneğidir. Facebook'ta desteğinizi arayan çoğu kullanıcı, sorularını doğrudan sayfanızda yayınlayacak veya şirketinizin gönderilerinden birine yorum yapacaktır. Tüm ziyaretçi gönderilerini otomatik olarak bilet olarak içe aktarmayı seçebilirsiniz. Ziyaretçi yorumlarınızdaki gürültüyü ortadan kaldırmak ve ilgili tüm destek sorgularını aldığınızdan emin olmak için belirli anahtar kelimeleri arayabilir ve bu anahtar kelimeleri içeren yorumları ayrı destek taleplerine dönüştürebilirsiniz. Sektörünüze veya işinize uyacak şekilde ayarlayabileceğiniz varsayılan bir anahtar kelime listesi oluşturduk. Bu biletleri ayrıca sosyal medya ekibiniz gibi belirli bir temsilci grubuna da atayabilirsiniz.


3. Her şeyi dönüştürün

  • Bu seçenekle duvarınızdaki tüm ziyaretçi gönderileri ve herhangi bir ziyaretçinin yorum yaptığı şirket gönderileri bilete dönüştürülecektir. 
  • Yine bu biletleri belirli bir acente grubuna atayabilirsiniz. Yardım masasından bu bildirimlere verdiğiniz yanıtlar, Facebook'taki genel başlığa yorum olarak eklenecektir.


Yorumların iş parçacığı yapısı

  • Müşteriler tarafından eklenen yorumlar, destek talebine yanıt olarak görünecektir. 




  • Ziyaretçi gönderileri için yanıtlarınız genel konuya yorum olarak eklenecektir. Ziyaretçi yorumları için yanıtlarınız, Facebook'taki belirli bir yoruma verilen yanıtlar olarak görünecektir. 
  • Tüm yorumların aynı bilete eklendiği şirket gönderileri için bunları saklayacağız ve aynı başlıkta göstereceğiz.
  • Temsilciler artık belirli bir yorum dizisini seçebilir ve tıpkı Facebook yapısında olduğu gibi 'Yanıtla' seçeneğini kullanarak yanıtlarını ekleyebilir. 
  • Temsilcilerin yorumlar arasında gezinmesini kolaylaştırmak için destek bildirimi içerisinde yorumları sıralama seçeneği bulunmaktadır. Temsilciler yorumları şu şekilde sıralayabilir: 
    • En son güncellemeleri ilk önce göster 
    • Önce en eski yorumları göster 
    • En yeni yorumları ilk önce göster




      Mesajları destek taleplerine dönüştürme

      Ziyaretçilerinizin Facebook sayfanızda başlattığı tüm özel sohbetler, destek masanıza otomatik olarak destek talebi olarak aktarılır. Bu bildirimlere doğrudan Freshdesk'ten yanıt verebilirsiniz; iletiler gönderene mesaj olarak ulaşacaktır. Bu, müşterilerinizle Facebook Messenger'da özel bir görüşme yapmakla aynı şey olacaktır. Bir müşteriden gelen tek bir sorunla ilgili birden fazla mesajın, bir destek bildirimi oluşturma aralığı ayarlayarak tek bir destek bildiriminde bir araya getirilmesini sağlayabilirsinizÖrneğin aralığı 12 saate ayarlarsanız (açılır menüyü kullanarak), aynı kullanıcının size 12 saat içinde gönderdiği mesajlar tek bir bilet oluşturacaktır. Sektörünüz için standart çözüm süresini belirlemek ve aralığı buna göre ayarlamak iyi bir uygulamadır. Bu biletleri belirli bir acente grubuna da atayabilirsiniz. Reklam yorumlarını destek taleplerine dönüştürme Facebook'ta yayınladığınız reklam kampanyalarından aldığınız tüm yorumları destek taleplerine dönüştürebilirsiniz. Bu destek bildirimlerine Freshdesk içinden yanıt verebilirsiniz; bunlar uygun başlıkta yorum olarak yayınlanacaktır. Ayrıca bu tür biletleri belirli bir gruba atamak üzere de yapılandırabilirsiniz. Artık Freshdesk için Facebook kurulumunu tamamladınız ve tüm Facebook gönderilerinize ve mesajlarınıza doğrudan yardım masanızdan yanıt verebilirsiniz. Yardım masanızdan Facebook mesajlarını yanıtlama hakkında daha fazla bilgi için burayı tıklayın. Bu özellik yalnızca Emlak planında ve üzeri sürümlerde mevcuttur . Talep oluştururken istenmeyen yorumları filtreleyin Freshdesk'i, yalnızca ilgilenmeniz gereken yorumlar için destek bildirimleri oluşturacak ve istenmeyen, spam yorumları göz ardı edecek şekilde sürekli olarak optimize ediyoruz. 'Yalnızca kullanıcıların bahsettiği yorumları filtrele' seçeneğini tıklayarak, yalnızca kullanıcıların etiketlendiği yorumları veya kullanıcı etiketleri ve ardından emojiler veya gifler (gerçek metinler olmadan) içeren yorumları yok saymayı seçebilirsiniz. Bu, sayfa gönderileri (sayfa tarafından oluşturulan gönderiler) ve reklam gönderileri için geçerlidir.








Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız