Çoğu zaman, bir bildirimi diğer temsilcilerle tartışmanız, ilerlemeyi dahili olarak paylaşmanız veya güncellemelerinizi ileride başvurmak üzere kaydetmeniz gerekecektir. Freshdesk, bir destek talebine yalnızca destek portalınızda oturum açan temsilcilerin görebileceği özel notlar eklemenizi sağlar. Hatta yeni eklediğiniz yorumlar hakkında belirli temsilcileri bilgilendirebilirsiniz.
Benzer şekilde, herkese açık notlar, devam eden çalışmayı talep eden kişiyle müdahalesiz bir şekilde paylaşmanıza olanak tanır.
Özel notlar eklemeye yönelik hızlı bir kılavuz:
Not eklemek istediğiniz bileti açın.
Not ekle'yi tıklayın.
- Gerekli içeriği yazın. Yorumlarınızı vurgulamak, madde işareti koymak ve stillendirmek için zengin metin formatını da kullanabilirsiniz.
- Gerekirse Ekler simgesine tıklayarak bir dosya ekleyin.
Dosyaya göz atmanızı ve dosyayı seçmenizi sağlayan bir iletişim kutusu açılır.
Uygun dosyayı seçtikten sonra Aç'a tıklayın.
Bu özel yorum hakkında bilgilendirmek istediğiniz acenteleri Temsilcilere Bildir alanına yazın. Oturum açmış tüm temsilcilerin notunuzu görebileceğini ancak yalnızca seçtiğiniz temsilcilerin e-posta bildirimi alacağını unutmayın.
Notu Özel (müşterilere görünmez) veya Genel (müşteriye görünür) olarak eklemek için Notu farklı olarak işaretle açılır menüsünü kullanın. Varsayılan olarak notlar Özel olarak eklenir.
Not Ekle'yi tıklayın.
Ayrıca Not Ekle'ye tıklayıp Çözümle olarak ayarlayarak aynı anda notu ekleyebilir ve bileti çözümleyebilirsiniz.
Değişikliklerinizi geri almak için İptal'i tıklayın.
'@' belirtilmesi: Temsilciler ayrıca '@' işlevini
kullanabilir ve diğer aracıları özel bir notla bilgilendirebilir.
İster yeni bir temsilciye bildirim yoluyla bildirimde bulunun ister birden fazla temsilciyle işbirliği yapmak isteyin, bu yeni özellik zamandan tasarruf etmenize ve işlerinizi daha kolay halletmenize olanak tanır. Özel bir notta bir temsilciden bahsettiğinizde, temsilci söz konusu konuyla ilgili bir e-posta/masaüstü bildirimi alacak ve temsilci notu görüntüleyebilecektir.
Not : Adı geçen temsilcinin erişiminin kısıtlı olması durumunda, temsilci yalnızca etiketlenecek ancak bileti görüntüleyemeyecek veya biletlere erişemeyecektir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız