Android Uygulamasında Oturum Açma ve Oturumu Kapatma

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 2:59 AM

 Freshdesk'in Android  uygulaması, müşterilerinizi hareket halindeyken akıllı telefonunuz veya tablet bilgisayarınız aracılığıyla desteklemenize olanak tanır. Çözüm makaleleri, senaryo otomasyonları, hazır yanıtlar ve daha fazlasının yardımıyla sorunları hızla çözebilirsiniz.


Oturum açma ve oturumu kapatma



Yardım masası alan adınızı, temsilci e-posta adresinizi ve şifrenizi kullanarak uygulamanıza giriş yapmanız gerekir. Alan adınız sadece.freshdesk.com veya yardım masanızın özel URL'si (örnek: support.yourcompany.com).

 

TOA ve SAML'yi kullanma

 

Portalınızda özel SSO veya SAML'yi etkinleştirdiyseniz yardım masası URL'nizi girdikten sonra kimlik bilgilerinizi girebileceğiniz bir sayfaya yönlendirileceksiniz. Kimlik sağlayıcınızda başarılı bir şekilde oturum açtığınızda, ilgili biletleri gösteren Freshdesk uygulaması açılacaktır. Bunun işinize yaramaması durumunda SSO giriş sayfasının üzerinde görünen Normal Giriş seçeneğini kullanabilirsiniz .

 

Yardım masanıza giriş yapmak için Google SSO'yu da kullanabilirsiniz. 

 

Parolanızı mı unuttunuz

Freshdesk hesabınızın şifresini unutmanız durumunda lütfen 'Şifrenizi mi unuttunuz?' seçeneğine tıklayın. Şifre metin kutusunun altında. Freshdesk hesabınızın alan adını ve e-posta adresinizi girin. Bu e-posta adresi Freshdesk hesabındaki bir kullanıcı profiliyle ilişkiliyse şifre sıfırlama e-postasını alacaksınız.

 

Oturumu kapat

Freshdesk uygulamanızdan çıkış yapmak için sağ alt köşedeki Diğer simgesine tıklayın ve listenin sonundaki çıkış düğmesine tıklayın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız