Destek talepleri için otomatik yanıt önerileri

Şu tarihte değiştirildi Cum, 15 Mrt şunda: 3:02 AM

Not: Bu beta şu anda yalnızca Enterprise planında mevcuttur ve yalnızca İngilizce dilinde desteklenmektedir.



Temsilciler, bilgi tabanınızda kolayca bulunabilen tekrarlayan sorgulara yanıt hazırlamak için değerli zaman harcarlar. Otomatik yanıt önerici özelliğimiz, gelen sorguları analiz eder ve bilgi tabanı içeriğinize dayalı olarak ilgili yanıtlar önerir. Bu, temsilcilerin sık sorulan sorular için sıfırdan başlamak yerine önceden doldurulmuş yanıtları hızla seçebileceği anlamına gelir.



  1. Yaygın çalışan sorguları için çözüm makaleleri içeren iyi oluşturulmuş bir bilgi tabanına sahip olduğunuzdan emin olun. Freshservice'te bir bilgi tabanının nasıl oluşturulacağını öğrenmek için buraya tıklayın. 

  2. Destek talebi ayrıntıları sayfasına gidin ve konuşmalar sekmesinin altındaki 'Yanıtla' seçeneğine tıklayın. 

  3. Otomatik yanıt önerisi için 'Yanıt oluştur' düğmesini göreceksiniz.

  4. Freshservice destek talebi ayrıntılarına ve bilgi makalelerinin kullanılabilirliğine göre uygun bir yanıt oluşturur. 


  1. Önerilen yanıtı inceledikten sonra 'Gönder'e tıklayın.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız