Yardım Widget'ıyla Hayal Kırıklığına Uğramış Müşterileri Takip Etme

Şu tarihte değiştirildi Cum, 26 Ock şunda: 4:06 AM

Freshdesk yardım widget'ını kullanarak web sitenize veya ürününüze çözüm makaleleri ve bir iletişim formu yerleştirebilirsiniz. Müşterileriniz yardıma ihtiyaç duyduğunda çözüm makalelerinde arama yapmak veya destek bildirimi göndermek için widget'ı açabilirler. Yardım widget'ını nasıl kuracağınızı öğrenmek için bu videoyu izleyebilir veya yardım widget'ını ayarlama hakkında daha fazla bilgiyi buradan okuyabilirsiniz .


Hayal kırıklığı takibi, müşterilerinize proaktif olarak yardımcı olmanıza yardımcı olan deneysel bir özelliktir. Yalnızca Garden 2019 ve üzeri sürümlerde mevcuttur. Hayal kırıklığı takibi, müşterilerinizin web sitenizden hayal kırıklığına uğradığı anları izlemenize yardımcı olur. Örneğin, bozuk bir bağlantı veya düğme varsa müşterileriniz işleri yürütmeye çalışırken genellikle birkaç kez tıklayabilir. 


Yardım widget'ı bu tür anları algılayabilir ve iletişim formunu açarak müşterilerinize yardıma ihtiyaçları olup olmadığını sorabilir.



  • Yönetici > Kanallar > Widget'lar'a  gidin > özelleştirmek istediğiniz widget'ı seçin  > Hayal kırıklığı izleme sekmesine gidin.

  • Freshmarketer hesabınız varsa hesabınızı seçin ve Hayal Kırıklığı takibini etkinleştirin. Hesabınız yoksa e-posta adresinizle yeni bir hesaba kaydolabilirsiniz.


  • Hesabınızda Oturum Tekrarını zaten etkinleştirdiyseniz, tek tıklamayla 'Hayal kırıklığı takibi'ni etkinleştirebilirsiniz. Hayal kırıklığı izlemeyi etkinleştirdiğinizde oturumun tekrar oynatılması da etkinleştirilecektir.

  • Müşteri hayal kırıklığını takip etmek istediğiniz en fazla üç URL (alan adı) belirtin.

  • Kullanıcı öfkeli bir tıklama yaptığında widget bu alanlarda açılacaktır .


Öfke tıklamaları, kısa bir süre içinde yapılan bir dizi tıklamadır. Öfkeli tıklamalar, bir düğme veya bağlantı düzgün çalışmadığında görülen tipik kullanıcı davranışıdır.



  • Öfke tıklaması gerçekleştiğinde görünecek başlık mesajını ve ek açıklamayı ayarlayabilirsiniz ve kullanıcılar bu açılır pencereyi kullanarak bir destek bildirimi gönderebilir.

  • Form gönderildikten sonra görünmesi gereken içeriği ' Form onay mesajı' ile belirtin.

  • Gönderildikten sonra bu mesajı bilet olarak alacaksınız. Temsilcileriniz kenar çubuğunda son oturumları görebilir (Oturum Tekrarı ile) ve kullanıcıların nerede bir sorunla karşılaştıklarını ve öfkeyle tıkladıklarını bilecekler.

Widget'ı sitenize yerleştirme

Widget'ta görünmesi gereken müşteri hizmetleri seçeneklerini seçip görünümünü özelleştirdikten sonra Kodu yerleştir sekmesine gidebilir ve widget'ın kodunu kopyalayabilirsiniz. İşte örnek bir yerleştirme kodu:


Bu kodu web sitenize veya ürününüze, widget'ı istediğiniz yere yapıştırın. Widget'ı Wix veya Shopify sitenize yerleştirme hakkında bilgi edinmek için burayı tıklayın.


Kodu web sitenize veya ürününüze yerleştirdikten sonra widget'ın ayarlarında değişiklik yaptığınızda, widget yeni değişiklikleri otomatik olarak (ve anında) yansıtacaktır. Yardım widget'ının nasıl kurulacağını öğrenmek için bu 30 dakikalık web seminerini izleyebilirsiniz.


Not:  Mevcut yerleşik geri bildirim widget'larınız çalışacak ve Yönetici > Kanallar > Geri Bildirim formundan yeni yerleşik widget'lar oluşturabileceksiniz .

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız