Freshservice'teki farklı Bilet Alanları türlerini anlama ve önemlerini kavrama

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 17 Ock şunda: 8:22 AM

Freshservice'te bilet yönetimi söz konusu olduğunda, bilet alanlarını özelleştirebilme yeteneği, iş akışınızı optimize etmede ve müşteri memnuniyetini artırmada son derece değerli olabilir.


Talep sahibi e-posta, konu ve açıklama gibi standart bilet alanlarının yanı sıra Freshservice, ihtiyaçlarınıza uygun olarak formalarınıza ekleyebileceğiniz çeşitli özelleştirilebilir alanlar sunar. Bunlar arasında tek satır metin, sayı, paragraf metni, onay kutusu, açılır kutu ve çoklu seçim açılır kutusu alanları bulunmaktadır. Bu alanlar, müşterilerden adları, telefon numaraları, sipariş numaraları, abonelikler, satın alınan ürünler gibi belirli bilgileri toplamak için kullanılabilir. 


Freshservice'te bulunan farklı alan türleri: 


Özel Bilet Alanları

Kullanım Alanları

Tek satır metin

Müşteri adı

Sayı

Sipariş numarası, telefon numarası vb.

Paragraf metni

Ek açıklama ve notlar

Onay kutusu

Müşteri tarafından alınan abonelikler

Açılır kutu

Ülke, il ve satın alınan ürün

Çoklu seçim açılır kutusu

Uygulamalar, hobiler, konumlar vb.

Bağımlı alanlar

Ürün, sorun kategorisi-sorun

Tarih 
Garanti veya lisansın süresi, bir sözleşmenin imzalandığı tarih
Ondalık 
Para değerleri, yüzdeler ve derecelendirmeler
URLİlgili bilgi tabanı makaleleri, ürün kılavuzları veya diğer faydalı kaynaklara bağlantılar
İçerik
Talimatlar, açıklamalar vb.


Daha detaylı bilgi için biletler, sürümler, değişiklikler vb. gibi çeşitli modüller için form alanlarını kurma konusundaki çözüm makalemize başvurabilirsiniz. 

Özel alanların yanı sıra Freshservice, kaldırılamayan bir dizi varsayılan alana da sahiptir. Bu alanlar talep sahibi e-posta, konu, tip, durum, öncelik, grup, görevli, açıklama, aciliyet, etki ve kategori içerir. Bu alanlar, bilet yönetim sürecinde önemli bir rol oynar, çünkü aciliyet ve etki durumlarına dayalı olarak biletleri önceliklendirmek ve kategorize etmek için ajanlara bağlam sağlar. 


Freshservice'te bulunan varsayılan alanların listesi: 


Varsayılan Alanlar

Bu nedir ve neden önemlidir

Talep Sahibi (Requestor)**

Müşterinin e-posta adresi

Varlık (Asset)Talebe bağlı varlık bilgisi
Varlık Numarası
Varlık kimliği
Varlık Türü
Varlığın türü
Konu(Subject)**

Bilet konusu, hızlı bağlam sağlar 

Kaynak(Source)**Bilet/olayın kaynağı, Telefon, E-posta vb. 
Durum(Status)**Bilet/olayın durumu, Açık, Beklemede, vb. 
Aciliyet(Urgency)**Bir biletin ne kadar sürede çözülmesi gerektiğini belirler 
Etki(Impact)**Bilet/olayın hizmet seviyelerine etkisi 

Öncelik

Biletin Acil, Yüksek, Orta veya Düşük öncelikli olup olmadığını gösterir 

Grup

Biletin atanmış olduğu ajan grubu 

Ajan

Şu anda bilet üzerinde çalışan ve atanmış olan ajan 

Açıklama

Biletin detaylı açıklaması 

Kategori(Category)*Biletleri kategorilendirmeye yardımcı olan 3 seviyeli bağımlı bir alan 


* Özelleştirilebilir Alan

** Silinemez

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız