Yöneticiler hazır yanıtları daha iyi yönetmek için anında içe ve dışa aktarabilir. Yanıtlardan veya belirli yanıtlardan oluşan bir klasörün tamamını içe ve/veya dışa aktarabilirsiniz. Dışa aktarılan yanıtlarla, bunları kolayca denetleyip analiz edebilir, gerekirse değişiklik yapabilir ve ardından hazır yanıtları aracıların kullanımına göre güncellemek için basit bir içe aktarma işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Bu aynı zamanda işletmelerin güncel olmayan hazır yanıtları arama, kontrol etme ve düzenleme ihtiyaçlarını en aza indirerek temsilci üretkenliğini sürdürmelerine yardımcı olacaktır.
Yönetici olarak şunları yapmak isteyebilirsiniz:
- Denetim amacıyla tüm hazır yanıtlarınızı dışa aktarın
- Birden fazla yeni yanıt oluşturun ve mevcut yanıtları kolaylıkla güncelleyin
- Bu yanıtları içe/dışa aktarma ayrıcalığına kimlerin sahip olacağını yönetin; erişim izni verebilir ve kaldırabilirsiniz
- Dışa aktarılan, yeni içe aktarılan ve içe aktarırken değiştirilen yanıtların sayısına ilişkin raporları/bilgileri görüntüleyin
Not: Yöneticiler sayfa başına yalnızca 30 hazır yanıtı görüntüleyebilecektir.
Bir temsilci olarak, ürün içinde veya bir excel sayfası aracılığıyla kolay ve hızlı arama yaparak tüm yanıtların hızlı erişilebilir, okunabilir bir görünümüne sahip olacaksınız.
İÇİNDEKİLER
Hazır Yanıtları Sıralama
Gerekli hazır yanıtları daha hızlı bulmak ve analiz kolaylığı sağlamak için her klasördeki hazır yanıtları sıralayabilirsiniz. Bugün Yöneticilerin kullanımına sunulan altı sıralama seçeneği bulunmaktadır:
- Başlık (AZ) Artan
- Başlık (ZA) Azalan
- Güncellenme Tarihi Artan
- Güncellenme Tarihi Azalan
- Oluşturulma Tarihi Artan Şekilde
- Oluşturulma Tarihi Azalan
Hazır Yanıtları Dışa Aktarma
- Freshdesk'te yönetici veya hesap yöneticisi olarak oturum açın
- Yönetici > Hazır Yanıt'a gidin
- Yanıtları dışa aktarmak istediğiniz klasörü seçin
- Hesabınızdaki tüm klasörlerdeki yanıtları dışa aktarabilir veya bir klasörden belirli yanıtları seçebilirsiniz.
- Seçilen Yanıtları Dışa Aktar'a tıklayın ve yanıtları nasıl dışa aktarmak istediğinizi seçin
- Tekrar Dışa Aktar'a tıklayın
- Başarılı bir şekilde tamamlandığında, yanıt dosyası indirilebilir bir bağlantı olarak kayıtlı posta kimliğinize gönderilecektir.
- Başarılı bir şekilde tamamlandığında, yanıt dosyası indirilebilir bir bağlantı olarak kayıtlı posta kimliğinize gönderilecektir.
Not : Bağlantının süresi, dışa aktarma tarihinden itibaren 15 gün sonra dolacaktır.
Hazır Yanıtları İçe Aktarma
- Freshdesk'te yönetici veya hesap yöneticisi olarak oturum açın
- Yönetici > Hazır Yanıt'a gidin
- .CSV'nizi yüklemek için İçe Aktar düğmesini tıklayın (şu an itibariyle yalnızca .CSV desteklenmektedir)
- Yeni hazır yanıtlar oluşturmak için, yalnızca başlık ve içerik alanları güncellenmiş bir .CSV dosyası (kullanabileceğiniz örnek CSV ekli) yükleyebilirsiniz - bu hazır yanıt 'Kişisel' klasöründe bulunacaktır
- Hazır yanıt içeriği 'İçerik HTML' sütunuyla eşlenmelidir
- Mevcut hazır yanıtları korumak için mevcut hazır yanıtları bir CSV dosyasına aktarabilir, gerekli değişiklikleri yapabilir ve ardından bunu Freshdesk'e aktarabilirsiniz.
- Dışa aktarma sayfasındaki ayrıntıları güncellerken 'Hazır Yanıt Kimliği' alanını DEĞİŞTİRMEYİN; bu, sistemin güncellemeyi yapacağı benzersiz kimliktir.
- CSV dosyasındaki Klasör Adını güncelleyerek hazır yanıtları farklı bir klasöre taşıyabilirsiniz.
- Görünürlüğü 'Herkes için uygun' veya 'Gruplar için uygun' olarak ayarlamak için Görünürlük sütununu kullanın
- Yönetici > Gruplar altında grup adlarından tam olarak nasıl yazıldığını belirtin ve grupları iki şerit simgesiyle ayırın - ||
- Hazır yanıt 'İçerik HTML' sütununa göre güncellenir; metin ve biçimlendirmede yapılacak her türlü değişiklik bu sütunda yapılmalı ve içe aktarılmalıdır
Not: Klasör adından bahsediyorsanız görünürlükten de bahsetmelisiniz. Aksi takdirde içe aktarma başarısız olur.
- İçe aktarma işlemi tamamlandıktan sonra Yöneticilere bir hata raporu/günlük raporu gönderilecektir.
- Bu hata raporunda başarılı yüklemelerin ayrıntıları ve güncellenemeyen hazır yanıtlara ilişkin hataları bildiren bir CSV dosyası bağlantısı bulunur
Yaygın içe aktarma senaryoları
Aşağıda yaygın senaryolar ve ilgili başarı/başarısızlık raporları yer almaktadır:
Not: İçe aktarma dosya boyutunuz yalnızca maksimum 100 MB olabilir.
Hazır yanıtların kullanımı ve analizleri hakkında bilgi edinmek için burayı tıklayın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız