Hazır Yanıtları Dışa ve İçe Aktarma

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 4:00 AM

Yöneticiler hazır yanıtları daha iyi yönetmek için anında içe ve dışa aktarabilir. Yanıtlardan veya belirli yanıtlardan oluşan bir klasörün tamamını içe ve/veya dışa aktarabilirsiniz. Dışa aktarılan yanıtlarla, bunları kolayca denetleyip analiz edebilir, gerekirse değişiklik yapabilir ve ardından hazır yanıtları aracıların kullanımına göre güncellemek için basit bir içe aktarma işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Bu aynı zamanda işletmelerin güncel olmayan hazır yanıtları arama, kontrol etme ve düzenleme ihtiyaçlarını en aza indirerek temsilci üretkenliğini sürdürmelerine yardımcı olacaktır. 


Yönetici olarak şunları yapmak isteyebilirsiniz: 

  • Denetim amacıyla tüm hazır yanıtlarınızı dışa aktarın
  • Birden fazla yeni yanıt oluşturun ve mevcut yanıtları kolaylıkla güncelleyin
  • Bu yanıtları içe/dışa aktarma ayrıcalığına kimlerin sahip olacağını yönetin; erişim izni verebilir ve kaldırabilirsiniz
  • Dışa aktarılan, yeni içe aktarılan ve içe aktarırken değiştirilen yanıtların sayısına ilişkin raporları/bilgileri görüntüleyin


Not: Yöneticiler sayfa başına yalnızca 30 hazır yanıtı görüntüleyebilecektir.


Bir temsilci olarak, ürün içinde veya bir excel sayfası aracılığıyla kolay ve hızlı arama yaparak tüm yanıtların hızlı erişilebilir, okunabilir bir görünümüne sahip olacaksınız.


İÇİNDEKİLER


Hazır Yanıtları Sıralama

Gerekli hazır yanıtları daha hızlı bulmak ve analiz kolaylığı sağlamak için her klasördeki hazır yanıtları sıralayabilirsiniz. Bugün Yöneticilerin kullanımına sunulan altı sıralama seçeneği bulunmaktadır:

  1. Başlık (AZ) Artan
  2. Başlık (ZA) Azalan
  3. Güncellenme Tarihi Artan
  4. Güncellenme Tarihi Azalan
  5. Oluşturulma Tarihi Artan Şekilde
  6. Oluşturulma Tarihi Azalan


Hazır Yanıtları Dışa Aktarma

  • Freshdesk'te yönetici veya hesap yöneticisi olarak oturum açın
  • Yönetici > Hazır Yanıt'a gidin

  • Yanıtları dışa aktarmak istediğiniz klasörü seçin
    • Hesabınızdaki tüm klasörlerdeki yanıtları dışa aktarabilir veya bir klasörden belirli yanıtları seçebilirsiniz.
  • Seçilen Yanıtları Dışa Aktar'a  tıklayın ve yanıtları nasıl dışa aktarmak istediğinizi seçin

  • Tekrar Dışa Aktar'a  tıklayın
    • Başarılı bir şekilde tamamlandığında, yanıt dosyası indirilebilir bir bağlantı olarak kayıtlı posta kimliğinize gönderilecektir.


Not : Bağlantının süresi, dışa aktarma tarihinden itibaren 15 gün sonra dolacaktır.


Hazır Yanıtları İçe Aktarma

  • Freshdesk'te yönetici veya hesap yöneticisi olarak oturum açın
  • Yönetici  > Hazır Yanıt'a gidin



  • .CSV'nizi yüklemek için İçe Aktar düğmesini tıklayın (şu an itibariyle yalnızca .CSV desteklenmektedir)



  • Yeni hazır yanıtlar oluşturmak için, yalnızca başlık ve içerik alanları güncellenmiş bir .CSV dosyası (kullanabileceğiniz örnek CSV ekli) yükleyebilirsiniz - bu hazır yanıt 'Kişisel' klasöründe bulunacaktır
    • Hazır yanıt içeriği 'İçerik HTML' sütunuyla eşlenmelidir
  • Mevcut hazır yanıtları korumak için mevcut hazır yanıtları bir CSV dosyasına aktarabilir, gerekli değişiklikleri yapabilir ve ardından bunu Freshdesk'e aktarabilirsiniz.
    • Dışa aktarma sayfasındaki ayrıntıları güncellerken 'Hazır Yanıt Kimliği' alanını DEĞİŞTİRMEYİN; bu, sistemin güncellemeyi yapacağı benzersiz kimliktir.
    • CSV dosyasındaki Klasör Adını güncelleyerek hazır yanıtları farklı bir klasöre taşıyabilirsiniz.
    • Görünürlüğü 'Herkes için uygun' veya 'Gruplar için uygun' olarak ayarlamak için Görünürlük sütununu kullanın
      • Yönetici > Gruplar altında grup adlarından tam olarak nasıl yazıldığını belirtin ve grupları iki şerit simgesiyle ayırın - ||
    • Hazır yanıt 'İçerik HTML' sütununa göre güncellenir; metin ve biçimlendirmede yapılacak her türlü değişiklik bu sütunda yapılmalı ve içe aktarılmalıdır


Not: Klasör adından bahsediyorsanız görünürlükten de bahsetmelisiniz. Aksi takdirde içe aktarma başarısız olur.


  • İçe aktarma işlemi tamamlandıktan sonra Yöneticilere bir hata raporu/günlük raporu gönderilecektir.
    • Bu hata raporunda başarılı yüklemelerin ayrıntıları ve güncellenemeyen hazır yanıtlara ilişkin hataları bildiren bir CSV dosyası bağlantısı bulunur


Yaygın içe aktarma senaryoları

Aşağıda yaygın senaryolar ve ilgili başarı/başarısızlık raporları yer almaktadır:


Senaryo
Rapor
Boş başlık ve İçerik HTML'si

İçe aktarma başarısız olacak

Geçerli ve geçersiz grup adlarından oluşan bir karışımdan bahsedin
Geçersiz bir görünürlük, klasör ve grup kombinasyonundan bahsedin'Geçersiz klasör, görünürlük ve grup ilişkilendirmesi' ifadesini içeren bir hata e-postası alacaksınız
Yinelenen hazır yanıt içe aktarılıyor
'Yinelenen yanıt'tan bahseden bir hata e-postası alacaksınız
CSV dosyasında hazır yanıt kimliğini iki kez (iki satırda) belirterek hazır yanıtı güncelleyin
Hazır yanıt ikinci satırın içeriğiyle güncellenecektir
Mevcut olmayan ancak mevcut doğru başlık ve İçerik HTML'si olan bir hazır yanıt kimliğiyle içe aktarın
'Hazır yanıt yok' ifadesini içeren bir hata e-postası alacaksınız
Hazır yanıt başlığı 3 karakterden az olduğunda
'Başlık çok kısa' yazan bir hata e-postası alacaksınız
Ücretsiz planda bir klasör adını 'Kişisel' olarak güncellemeye çalıştığınızda
'Kişisel hazır yanıt planda mevcut değil' ifadesini içeren bir hata e-postası alacaksınız
Yalnızca Görünürlük'ten 'Kişisel yanıt' olarak bahsedin ancak Klasör adı ve Grup adı sütunlarını boş bırakın
Başarılı içe aktarma
Mevcut olmayan bir klasör adından bahsedin
Başarılı içe aktarma - bu adda yeni bir klasör oluşturulacak


Not:  İçe aktarma dosya boyutunuz yalnızca maksimum 100 MB olabilir.


Hazır yanıtların kullanımı ve analizleri hakkında bilgi edinmek için burayı tıklayın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız