Biletlerin Ortak Sahipliğini Ayarlama

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 4:42 AM

Paylaşılan Sahipliği ayarlamak için iş akışınıza göre dahili grupları karşılık gelen destek bildirim durumlarıyla eşleştirmeniz gerekir.


Dahili grupları bir bilet durumuna nasıl eşleyebilirim?

  • Destek portalınıza Yönetici olarak giriş yapın.
  • Tüm destek durumlarınızın listesini görüntülemek için Yönetici >  İş Akışları > Bilet Alanları > Durum'a  gidin.
  • Dört varsayılan durum değeri ( Açık, Beklemede, Çözümlendi ve Kapalı  ) hariç tutularak, oluşturulan özel durumların her birini , Eşlenen Dahili Gruplar altına girerek bir grup grupla eşleyebilirsiniz.
  • Özel bir durum eklemek için, duruma ilişkin ayrıntıları buraya girmek üzere Seçim ekle  metin kutusuna tıklayın. 
  • Özel durumlarınızdan biri olarak Müşteri Yanıtlandı'yı eklediğinizden emin olun. Tüm dahili grupları bu durumla eşleyin. Bunu yaparak, müşteri yanıt verdiğinde bile biletin acentenizin bilet görünümünde kalmasını sağlarsınız.

    Bilet durumu altında dahili grupların eşlenmesi.
  • Ayrıca, hem birincil hem de dahili tüm temsilcilerinizin, bildirimin herkes tarafından görülebilmesi için destek bildirimi görünümlerinde Müşteri Yanıtlandı durumunu bir durum olarak eklediklerinden emin olmanız gerektiğini lütfen unutmayın.
  • Tüm durumları ilgili dahili gruplarla eşleştirmeyi tamamladığınızda Alanı kaydet öğesine tıklayın.


Paylaşılan Sahiplik nasıl kurulur?


Yeni bilet için:

  • Profil resminizin yanındaki  +  simgesine tıklayın ve ardından Yeni Bilet  seçeneğini seçin. 
  • Bilet formunu doldurun.
  • Bir durum seçerken dahili grupların eşlendiği durumu seçtiğinizden emin olun. 
  • Ata alanı, biletin birincil grubuna ve birincil aracısına karşılık gelir. 
  • Duruma bağlı olarak, Dahili  grup ve  Dahili aracı alanları altındaki durumla eşlenen listeden bir dahili grup ve temsilci atayabilirsiniz.


Yeni bir destek talebi için dahili grupları ve temsilcileri atama


  • Oluştur'a tıklayın.


Mevcut bir bilet için:

  • Paylaşımlı Sahiplik ayarlamak istediğiniz biletin bilet ayrıntıları  sayfasına gidin.

  • Bilet özellikleri altında , bileti atamak istediğiniz dahili grupla eşlenen özel bir durum seçin.
  • Dahili grup  ve  Dahili aracı alanları altında , açılır listeden ilgili dahili grubu ve dahili aracıyı seçin.
  • Güncelle'yi tıklayın.

    Mevcut bir destek talebi için dahili gruplar ve temsilciler atama


Paylaşılan sahipliği kaldıran destek bildirimi güncellemelerinde çalışan Otomasyon kurallarının atlatılması hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız