Bazı müşteriler her şeyin üstünde olmayı sever, bazıları ise bunu tercih etmeyebilir. Her iki durumda da, her küçük güncelleme için bir e-posta bildirimi neredeyse kesinlikle çok müdahaleci olacaktır.
Daha iyi bir seçenek, istekte bulunan kişiye yalnızca kendisinden ek bilgiye ihtiyaç duyduğunuzda veya büyük bir durum değişikliğini bildirmeniz gerektiğinde e-posta yanıtları göndermek olacaktır. Destek talebindeki diğer tüm ilerlemelerle birlikte, genel bir not ekleyebilirsiniz, böylece gerçekten gelişmelerden haberdar olmak isteyen müşteriler, başkalarının gelen kutusunu bunaltmadan bunu yapabilirler. Elbette notlar için e-posta bildirimleri göndermeyi de seçebilirsiniz ancak bu aynı amaca hizmet etmez.
Genel notlarla müdahalesiz güncellemelere izin veren hızlı bir kılavuz
Bileti açmak için Bilet Listesi görünümünden veya Kontrol Panelinden herhangi bir bilete tıklayın .
Yorum eklemeye başlamak için bilet ayrıntıları sayfasında Not ekle'yi seçi .
Notu Genel (müşteri tarafından görülebilir) olarak ayarlamak için Notu farklı olarak işaretle açılır menüsünü kullanın . (Varsayılan olarak notlar Özel olarak işaretlenir.)
Genel bir not eklemek için Not Ekle'ye tıklayın.
Müşterileriniz artık bu bildirimi destek portallarından görüntülediklerinde bu yorumu görebilecek. Ayrıca Yönetici > İş Akışları > E-posta bildirimleri > Talep eden bildirimi altında Temsilcinin Destek Bildirimine Yorum Eklemesi bildirimine genel notla ilgili olarak bildirimde bulunabilirsiniz. E-posta bildirimleri hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız