Senaryo Oluşturma

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 5:19 AM

Temsilcilerin genellikle bir bileti bir sonraki seviyeye taşımadan önce bir dizi eylem veya görevi gerçekleştirmesi gerekir. Örneğin, iadelerle ilgili bir bilet için, bileti İade olarak etiketlemeniz , bileti İadeler grubuna atamanız ve biletin durumunu İade İşleniyor olarak ayarlamanız gerekebilir

Freshdesk'teki senaryolar, bir dizi görevi doğrudan bir bildirimin içinden tek tıklamayla gerçekleştirmenize olanak tanır. Yani her geri ödeme bildiriminde bulunduğunuzda tek yapmanız gereken, ilgili tüm eylemleri içeren bir senaryoyu yürütmektir.


Senaryo oluşturmaya yönelik hızlı bir kılavuz:

  1. Yardım masası portalına giriş yapın

  2. Yönetici > Temsilci Üretkenliği > Senaryo Otomasyonları'na gidin

  3. Yeni Senaryo'ya tıklayın

  4. Senaryo için uygun bir ad ve açıklama girin


  5. Senaryonun parçası olarak gerçekleştirmek istediğiniz eylemleri ekleyin. Görevi seçin ve ilgili eylemi seçin. Örneğin, bilet önceliğini Yüksek olarak ayarlamak için ilk açılır menüde Önceliği Ayarla'yı seçin ve Yüksek'i seçin. İstediğiniz sayıda eylem ekleyebilirsiniz

  6. Kullanılabilirliği seçin. Bunu yalnızca kendiniz, diğer temsilciler veya grubunuzdaki diğer kişiler için görünür hale getirebilirsiniz.

  7. Kaydet'i tıklayın


Oluşturulan senaryoların listesi Senaryolar sayfasında görüntülenir. Seçeneğin üzerine gelip Düzenle veya Sil 'i seçerek mevcut bir girişi düzenleyebilir veya kaldırabilirsiniz Çoğaltmak istediğiniz senaryonun yanındaki Klonla düğmesine tıklayarak da bir senaryoyu çoğaltabilirsiniz. Temsilcilerinizin senaryoları nasıl yürütebileceği ve doğrulayabileceği hakkında daha fazla bilgi için burayı tıklayın.



Senaryoları Yönetme

Yönetici olarak, ekibinize rolleri kullanarak kişisel veya paylaşılan senaryoları yönetme izinleri vermeye karar verebilirsiniz.

  1. Freshdesk'te oturum açın ve Yönetici > Roller'e  gidin ve bir rol seçin (örneğin yönetici)

  2. Senaryo Otomasyonu altında izni şu şekilde değiştirebilirsiniz:
    • Kişisel senaryo otomasyonunu yönetin :
      • Agent'lar yalnızca kişisel senaryo otomasyonu oluşturabilir ve bunu yalnızca kendilerine görünür hale getirebilirler. 
      • Bilette başkaları tarafından oluşturulan ancak yönetilemeyen senaryoları yürütün (bunları görüntüleyin, klonlayın, değiştirin veya silin).
    • Paylaşılan senaryo otomasyonunu yönetin
      • Temsilciler senaryo otomasyonu oluşturabilir ve bunu kişiselleştirmeyi veya başkalarıyla paylaşmayı seçebilir. 
      • Başkaları tarafından oluşturulan senaryoları görüntüleyin ve yönetin.
      • Bilette başkaları tarafından oluşturulan senaryoları yürütün.


Not: Şu anda bu özellik yalnızca istek üzerine etkinleştirilebilmektedir. Bu özelliği talep etmek için support@freshdesk.com adresine ulaşın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız