Temsilcilerin genellikle bir bileti bir sonraki seviyeye taşımadan önce bir dizi eylem veya görevi gerçekleştirmesi gerekir. Örneğin, iadelerle ilgili bir bilet için, bileti İade olarak etiketlemeniz , bileti İadeler grubuna atamanız ve biletin durumunu İade İşleniyor olarak ayarlamanız gerekebilir.
Freshdesk'teki senaryolar, bir dizi görevi doğrudan bir bildirimin içinden tek tıklamayla gerçekleştirmenize olanak tanır. Yani her geri ödeme bildiriminde bulunduğunuzda tek yapmanız gereken, ilgili tüm eylemleri içeren bir senaryoyu yürütmektir.
Senaryo oluşturmaya yönelik hızlı bir kılavuz:
Yardım masası portalına giriş yapın
Yönetici > Temsilci Üretkenliği > Senaryo Otomasyonları'na gidin
Yeni Senaryo'ya tıklayın
Senaryo için uygun bir ad ve açıklama girin
Senaryonun parçası olarak gerçekleştirmek istediğiniz eylemleri ekleyin. Görevi seçin ve ilgili eylemi seçin. Örneğin, bilet önceliğini Yüksek olarak ayarlamak için ilk açılır menüde Önceliği Ayarla'yı seçin ve Yüksek'i seçin. İstediğiniz sayıda eylem ekleyebilirsiniz
Kullanılabilirliği seçin. Bunu yalnızca kendiniz, diğer temsilciler veya grubunuzdaki diğer kişiler için görünür hale getirebilirsiniz.
Kaydet'i tıklayın
Oluşturulan senaryoların listesi Senaryolar sayfasında görüntülenir. Seçeneğin üzerine gelip Düzenle veya Sil 'i seçerek mevcut bir girişi düzenleyebilir veya kaldırabilirsiniz . Çoğaltmak istediğiniz senaryonun yanındaki Klonla düğmesine tıklayarak da bir senaryoyu çoğaltabilirsiniz. Temsilcilerinizin senaryoları nasıl yürütebileceği ve doğrulayabileceği hakkında daha fazla bilgi için burayı tıklayın.
Senaryoları Yönetme
Yönetici olarak, ekibinize rolleri kullanarak kişisel veya paylaşılan senaryoları yönetme izinleri vermeye karar verebilirsiniz.
- Freshdesk'te oturum açın ve Yönetici > Roller'e gidin ve bir rol seçin (örneğin yönetici)
- Senaryo Otomasyonu altında izni şu şekilde değiştirebilirsiniz:
- Kişisel senaryo otomasyonunu yönetin :
- Agent'lar yalnızca kişisel senaryo otomasyonu oluşturabilir ve bunu yalnızca kendilerine görünür hale getirebilirler.
- Bilette başkaları tarafından oluşturulan ancak yönetilemeyen senaryoları yürütün (bunları görüntüleyin, klonlayın, değiştirin veya silin).
- Paylaşılan senaryo otomasyonunu yönetin
- Temsilciler senaryo otomasyonu oluşturabilir ve bunu kişiselleştirmeyi veya başkalarıyla paylaşmayı seçebilir.
- Başkaları tarafından oluşturulan senaryoları görüntüleyin ve yönetin.
- Bilette başkaları tarafından oluşturulan senaryoları yürütün.
- Kişisel senaryo otomasyonunu yönetin :
Not: Şu anda bu özellik yalnızca istek üzerine etkinleştirilebilmektedir. Bu özelliği talep etmek için support@freshdesk.com adresine ulaşın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız