Freshdesk yardım widget'ını kullanarak web sitenize veya ürününüze çözüm makaleleri ve bir iletişim formu yerleştirebilirsiniz. Müşterileriniz yardıma ihtiyaç duyduğunda çözüm makalelerinde arama yapmak veya destek bildirimi göndermek için widget'ı açabilirler. Yardım widget'ını nasıl kuracağınızı öğrenmek için bu videoyu izleyebilir veya yardım widget'ını ayarlama hakkında daha fazla bilgiyi buradan okuyabilirsiniz .
Rengini, arka planını ve ekrandaki konumunu özelleştirerek markanızı yardım widget'ına getirebilirsiniz. Widget'ın görünüm özelleştirmesi, Blossom (önceki) ve Growth (mevcut) planlarındaki hesaplar için mevcuttur.
Yönetici > Kanallar > Widget'lar'a gidin ve özelleştirmek istediğiniz widget'ı seçin . Görünüm özelleştirme seçeneklerine erişmek için Görünüm sekmesine tıklayın . Widget'ta yaptığınız değişiklikler sağdaki canlı ön izlemede görünecektir.
Widget banner'ı için bir renk şeması seçebilirsiniz . Sizin için oluşturduğumuz degradelerden veya tercih ettiğiniz düz renkten seçim yapabilirsiniz. Renk düzeninizin üstüne bir desen bile ekleyebilirsiniz.
Düz bir renk seçerseniz banner metni rengi olarak siyah veya beyaz arasında da seçim yapabilirsiniz.
Widget'ı sol alt tarafa veya sağ alt tarafa yerleştirme arasında seçim yapabilirsiniz. Widget'ı tarayıcı penceresinin yanından ve altından da kaydırabilirsiniz.
Widget'taki düğmeler için bir renk seçebilirsiniz: başlatıcı düğmesinin ve formu gönderme düğmesinin rengi. Metin rengi olarak siyah veya beyaz arasında da seçim yapabilirsiniz.
- Ayrıca Yönetici > Hesap > Yardım Masası Ayarları altında Freshdesk markalamayı KAPALI konumuna getirerek '⚡️by Freshworks' öğesini widget'tan kaldırabilirsiniz .
Widget'ı sitenize yerleştirme
Widget'ta görünmesi gereken müşteri hizmetleri seçeneklerini seçtikten ve görünümünü özelleştirdikten sonra Kodu yerleştir sekmesine gidebilir ve widget'ın kodunu kopyalayabilirsiniz. İşte örnek bir yerleştirme kodu:
Bu kodu web sitenize veya ürününüze, widget'ı istediğiniz yere yapıştırın. Widget'ı Wix veya Shopify sitenize yerleştirme hakkında bilgi edinmek için burayı tıklayın.
Kodu web sitenize veya ürününüze yerleştirdikten sonra widget'ın ayarlarında değişiklik yaptığınızda, widget yeni değişiklikleri otomatik olarak (ve anında) yansıtacaktır. Yardım widget'ının nasıl kurulacağını öğrenmek için bu 30 dakikalık web seminerini izleyebilirsiniz.
Not: Mevcut yerleşik geri bildirim widget'larınız çalışacak ve Yönetici > Kanallar > Geri Bildirim formundan yeni yerleşik widget'lar oluşturabileceksiniz .
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız