Freshdesk veya Omnichannel'e 30 Mart 2022'den sonra kaydolduysanız bu makalede Müşteri Portalınıza erişim hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Makaleye Genel Bakış
- Müşteri portalınızı nasıl özelleştirebilirsiniz?
- Kullanıcı Kaydı ve Giriş
- Portal için Kullanıcı İzinleri
Varsayılan olarak bir Freshdesk hesabına kaydolduğunuzda yardım masanız iki bölüme ayrılır:
- Temsilci Portalı - Bu, hesabınıza giriş yaptığınızda gördüğünüz Freshdesk temsilci arayüzüdür. Temsilci portalında, gelen destek taleplerine yanıt verebilir, bilgi bankası makaleleri ekleyebilir, raporları kontrol edebilir vb. Yöneticiyseniz ayrıca ek ayarları yönetebilir, destek temsilcileri ekleyebilir ve Freshdesk hesabınız için ödeme yapabilirsiniz.
- Müşteri Portalı - Bu, müşterilerinizin kendilerini kaydedebilecekleri, Bilgi Tabanınıza göz atabilecekleri, Forumlarınıza katılabilecekleri ve biletlerini yükseltip takip edebilecekleri portaldır.
Müşterilerinizin destek portalınızı nasıl kullanabileceğini öğrenmek istiyorsanız lütfen şuraya göz atın: bu klasör.
Yönetici olarak destek portalınızı tam olarak istediğiniz şekilde yapılandırabilirsiniz. Örneğin, görünüşünü değiştirmek için yeniden markalayabilir, kimin erişebileceğine karar verebilir ve hatta müşterilerin oturum açmasını kolaylaştırmak için popüler hizmetlerle Tek Oturum Açma'yı etkinleştirebilirsiniz.
Müşteri portalınızı nasıl özelleştirebilirsiniz?
Freshdesk'te Yönetici olarak oturum açın.
- Yönetici > Portallar > Ayarlar'a gidin.
- Seçeneklerin listesi, genel müşteri portalınızda ince ayarlar yapmanıza olanak tanır.
Kullanıcı Kaydı ve Giriş
Kullanıcıların müşteri portalından kaydolmasına izin ver
Bilet oluşturan kullanıcının bilgilerini saklamak istiyorsanız genel portalınızdan yeni kullanıcıların kaydolmasını sağlayabilirsiniz.
Kullanıcıların şunu kullanarak oturum açmasına izin ver:
Ayrıca müşterilerinizin Google, Twitter ve Facebook kimlik bilgileriyle Freshdesk'te oturum açmasına da izin verebilirsiniz. Bu, müşterilerinizin oturum açma sürecini hızlandırır ve kimin oturum açtığını takip etmenize olanak tanır.
Portal için Kullanıcı İzinleri
Kimler portala yeni bilet gönderebilir?
Biletlerin yalnızca oturum açmış kullanıcılar tarafından veya herkes tarafından yükseltilmesine izin verebilirsiniz. Freshdesk, müşterilerin oturum açmadan bilet yükseltmesine olanak tanıyan, bilet oluştururken CAPTCHA'yı zorunlu hale getirmenize olanak tanır . Bu, onların bot olmadıklarını garantiler ve aynı zamanda kaydolma sırasında zamandan tasarruf etmelerini sağlar.
Yeni bir bilet oluştururken otomatik olarak çözüm önerin
Müşterilerinizin yanıtları hızlı bir şekilde bulmasını sağlamanın bir başka yolu da otomatik çözüm önerilerini etkinleştirmektir. Freshdesk, müşterilerinizin yeni destek talebi formunu doldururken girdiği anahtar kelimelere göre formun sağ tarafında ilgili çözüm makalelerini önerecektir.
Portalda biletleri kimler görebilir?
Biletlerin portalda görünürlüğünü yalnızca oturum açmış kullanıcıların kullanımına sunarak kısıtlayabilir veya Genel Bilet URL'sine sahip herkesin görebilmesi için herkese açık hale getirebilirsiniz. Genel bilet URL'sinin kurulumu ve kullanımı hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın .
Çözümleri kimler görebilir? Forumları kimler görüntüleyebilir?
Giriş yapmadan Bilgi Bankası makalelerinizi ve Topluluk Forumlarınızı incelemelerine izin verebilirsiniz. Bu şekilde, herhangi bir şikayette bulunmadan sorunlarına çözüm bulabilirler. Bu hem size hem de müşterilerinize zaman kazandıracaktır.
Yeni konular oluşturmak için oturum açmış kullanıcılar için CAPTCHA'yı da zorunlu hale getirebilirsiniz.
Ayrıca Müşteri portalı için yapılandırdığınız ayarları da önizleyebilirsiniz. Erişmek için yardım masasında temsilci olarak oturum açtıktan sonra sağ üst köşedeki Profil resmine tıklayın ve ardından Müşteri portalına git seçeneğine tıklayın.
Not: Sağ üst köşedeki bu bağlantıya tıklayarak yaptığınız değişiklikleri inceledikten sonra Agent portalına geri dönebilirsiniz:
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız