İstekler genellikle sınırlı bilgilerle gelir ve müşterilerinize bir dizi tekrarlayan soru sormak zorunda kalabilirsiniz. Müşterinin yanıt verirken, yanıtlamaya başlamadan önce soru dizisini kopyalayıp yapıştırması gerekir. Hazır formları kullanarak artık bu istekleri verimli ve kolay bir şekilde işleyebilirsiniz. Kolayca erişilebilen bu form şablonları özelleştirilebilir ve büyük hizmet taleplerinin daha hızlı çözülmesine yardımcı olur.
Hazır formları ayarlamak için hızlı bir kılavuz:
Yardım masanıza Yönetici olarak giriş yapın.
Temsilci Üretkenliği altında Hazır formlar'a gidin.
' Yeni Oluştur'a tıklayın.
Hazır formunuza uygun bir ad verin ve ' İleri'ye basın . Başlığı daha sonra form adının yanındaki ' Düzenle ' düğmesini tıklayarak düzenleyebilirsiniz.
Orta paneldeki formunuz için bir Hoş Geldiniz mesajı ayarlayın.
Soldaki ' Form Alanları ' panelinden gerekli alanları orta panele sürükleyip bırakın.
Dört tür alan ekleyebilirsiniz : Tek satırlı metin alanı, Çok satırlı metin alanı, Açılır alan ve Onay Kutusu alanı.
Bu alanlara ilişkin değerleri sağdaki ' Alanları düzenle ' panelinin altında yapılandırın.
Ayrıca orta panelde alanları sürükleyip bırakarak da yeniden sıralayabilirsiniz. Formdaki alanlar müşterilerinize bu sırayla görünecektir.
Müşterileriniz yanıtlarını gönderdiğinde görüntülenecek bir ' Teşekkür mesajı ' ayarlayın.
Formu kaydetmeden önce önizlemek için ' Önizleme ' düğmesini kullanın:
İşiniz bittiğinde ' Formu kaydet'i tıklayın.
Kaydedilen form artık yanıt düzenleyicinin bir parçası olarak bilet ayrıntıları sayfasında kullanıma sunulacaktır.
Hazır formları kullanmayla ilgili hızlı bir kılavuz:
Bilet listesi görünümünden istediğiniz bilete tıklayın.
Yanıtınızı oluşturmaya başlamak için ' Yanıtla ' düğmesine basın ( Notes'taki hazır formları da kullanabilirsiniz ).
- Düzenleyicinin araç çubuğundan form simgesine tıklayın. Bu, kaydedilen hazır formları görüntüleyen sağdan bir kaydırıcıyı açacaktır.
Yanıta eklemeden önce bu sayfadaki formu önizleme seçeneğiniz olacaktır.
İstediğiniz Hazır formu yanıtınıza eklemek için ' Ekle ' düğmesini tıklayın.
Formun , müşterilerinizin tıklayıp doldurabileceği bir bağlantı olarak eklendiğini fark edeceksiniz.
İşiniz bittiğinde ' Gönder'e basın.
Müşterileriniz az önce gönderdiğiniz formun bağlantısını alacak. Bağlantıya tıklamak onları gerekli ayrıntıları doldurabilecekleri form sayfasına götürecektir.
Formda gönderilen cevaplar ilgili bilete not olarak düşecektir . Bu değerler bilet alanları olarak saklanmaz ve yalnızca bilet görüşmesinin bir parçası olarak kullanılabilir . Bilet güncellemelerinde çalışan varsayılan otomasyon kuralı, bileti yeniden açacak ve müşteri formu gönderdiğinde Atanan temsilciye bir bildirim gönderecektir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız