Round-robin bilet ataması, biletlerin döngüsel olarak atanmasını ifade eder.
Round-robin yoluyla otomatik bilet ataması nasıl çalışır?
Biletler bir gruba ilk kez atandığında veya başka bir gruptan yeniden atandığında (örneğin, son siparişlerle ilgili soruları, SSS'leri vb. içeren işlemsel biletler), Round-robin sistemi bunları döngüsel bir şekilde çevrimiçi olan acentelere atayacaktır. o grupta. Bu, gelen biletlerin çevrimiçi acenteler arasında eşit bir şekilde dağıtılmasını garanti eder, bu da size yalnızca zaman kazandırmakla kalmaz, aynı zamanda acentelerinizin hemen işe koyulmasına da olanak tanır.
Round-robin bilet atamasının yardımcı olabileceği senaryolar
- Yüksek miktarda gelen biletiniz olduğunda, biletleri çevrimiçi acentelere manuel olarak atamak zahmetli bir süreç olabilir. Round-robin kullanıldığında her bilet, biletler bir gruba girer girmez çevrimiçi olan bir acenteye otomatik olarak tahsis edilecektir . Bu, destek bildirimlerini atamak için harcadığınız zamanı azaltacak ve yanıt ve çözüm sürelerinizi iyileştirecektir.
- Temsilcilerin üzerinde çalışacakları biletleri seçmelerine izin vermek, örneğin daha kolay olanları seçmelerine neden olabilir. Round-robin, gelen biletlerin takımınıza adil şekilde dağıtılmasını garanti eder.
- Round-robin, denetçinin gruplar halinde temsilcilere bilet atamak üzere ortalıkta olmadığı durumlarda biletlerin sabit kalmasını önler.
Round-robin yoluyla otomatik bilet atamasını ayarlamaya yönelik hızlı kılavuz
- Destek portalınızda Yönetici veya Süpervizör olarak oturum açın.
- Yönetici > Ekip > Gruplar'a gidin .
- Yardım masanızdaki grupların listesi gösterilecektir; değiştirmek istediğiniz grubun yanındaki Düzenle'ye tıklayın.
- Otomatik bilet atamayı etkinleştirmek için düğmeyi kullanın .
- Planınıza bağlı olarak, otomatik bilet ataması için farklı seçenekler göreceksiniz (Orman planındakiler Beceri bazlı bilet ataması seçeneğini görecektir ); Round-robin bilet atamasını seçin .
- Kaydet'i tıklayın .
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız