Biletler sekmesi , hesabınızdaki biletleri görüntülemenizi ve filtrelemenizi sağlar. Biletler varsayılan olarak kart düzeninde görüntülenir; ancak görünümü tablo görünümüne değiştirebilirsiniz. Varsayılan olarak biletler kart düzeninde görüntülenir; ancak görünümü tablo görünümüne değiştirebilirsiniz. Her sayfada görüntülenen bilet sayısını 30, 50 ve 100 olarak ayarlayabilirsiniz .. Bu seçenek, 30'dan fazla bilet olduğunda bilet listesi sayfasında mevcuttur. Seçim bir temsilci için yereldir ve oturum sıfırlandığında tercih sıfırlanır.
İÇİNDEKİLER
Filtrelerle çalışma
Freshdesk, tercihinize göre bilet görünümlerinizi daraltmanıza yardımcı olacak çok çeşitli filtreler sunar. Örneğin, Öncelik alanı, bilet önceliğine (Yüksek, düşük, orta veya acil) göre biletleri filtrelemenize ve görüntülemenize olanak tanır.
Destek taleplerini kaynağa, türe, duruma, atanan temsilcilere, etiketlere, ürünlere ve hatta oluşturduğunuz özel alanlara (yalnızca açılır menü ve bağımlı alanlar) göre filtreleyebilirsiniz .
Ayrıca biletleri çeşitli tarih ve saat filtrelerine göre görüntüleyebilir ve ayrıca bir gün veya belirli bir zaman dilimi seçebilirsiniz. Örneğin son 1 saat içinde çözümlenen veya kapatılan ticketları görüntüleyebilirsiniz.
- Oluşturuldu : Bilet oluşturma tarihine veya saatine göre biletleri görüntüleyin.
- Kapanış saati : Belirli bir saatte veya günde kapatılan biletleri görüntüleyin.
- Çözülme tarihi : Belirli bir saatte veya günde çözülen biletleri görüntüleyin.
- Çözüm zamanı : Belirli bir gün veya saatten önce çözülmesi gereken biletleri görüntüleyin.
Bilet listelerini görüntüleme
Bilet listesi görünümü, biletleri otomatik olarak uygulanan filtre listesiyle kontrol etmenizi sağlar. Bir görünümü her seçtiğinizde, biletler uygulanan filtrelerin listesiyle birlikte görüntülenecektir. Örneğin, yönetici olarak çözülmemiş destek taleplerinin listesini günlük olarak görüntülemek isteyebilirsiniz. "Tüm çözümlenmemiş biletler" varsayılan bilet görünümünü seçebilirsiniz.
Bilet listesi görünümleri size zaman kazandırır ve tercihinize göre biletleri hızlı bir şekilde belirlemenize yardımcı olur.
Varsayılan Görünümler yardımcı sayfası
Görüş | Ne gösteriyor? |
Açık ve Bekleyen Biletlerim | Size atanan ve durumu 'Açık' veya 'Beklemede' olan tüm biletler |
Geciken Biletlerim | Son tarihi 'Bugün'den önce olan ve size atanan tüm biletler |
Gruplarım'da Açık Biletler | Üyesi olduğunuz gruplardaki 'Açık' statüsündeki tüm biletler |
Acil ve Yüksek Öncelikli Biletler | Yardım masanızdaki Öncelikli olarak 'Yüksek' veya 'Acil' olarak işaretlenmiş tüm bildirimler |
Yeni ve Açık Biletlerim | Size 'Açık' Durumuyla atanan tüm destek talepleri ve yardım masanızdaki tüm Atanmamış destek talepleri |
Tüm Çözülmemiş Biletler | Yardım masanızdaki 'Çözümlendi' veya 'Kapalı' olmayan tüm bildirimler |
Tüm Biletler | Son 30 gün içinde yardım masanızda oluşturulan tüm destek talepleri |
Teslim edilmeyen tüm iletiler | Müşteriye teslim edilmeyen tüm bilet yanıtları |
Talep Ettiğim Biletler | Yardım masanızda oluşturduğunuz/talep sahibi alanını adınıza ayarladığınız tüm bildirimler |
İzlediğim Biletler | İzleyici olarak eklendiğiniz tüm biletler (herkese atanabilir) |
İstenmeyen e-posta | Tüm biletler Spam olarak işaretlendi |
Çöp | Yardım masanızdan silinen tüm biletler |
Filtreleriniz yeni bir görünüm olarak kaydediliyor
Varsayılan bilet listesi görünümüne ek olarak, tercih ettiğiniz filtre listesiyle özel görünümler oluşturabilir, bunları kaydedebilir ve daha sonra istediğiniz zaman görüntüleyebilirsiniz.
Yöneticiniz size paylaşılan bilet görünümlerini yönetme erişimi verirse , özel bir görünüm oluşturabilir, bunu başkalarıyla paylaşabilir ve ayrıca başkaları tarafından oluşturulan görünümleri de yönetebilirsiniz.
- Gerekli filtreleri seçin. Örneğin, kapatılmamış, çözümlenmemiş ve vadesi geçmiş tüm biletleri gösteren bir görünüm oluşturmak istiyorsanız, Çözüm Süresi filtresinde Gecikmiş'i seçin ve Durum filtresinde Tüm Çözümlenmemişler'i seçin.
- Filtreleri seçtikten sonra Uygula'yı tıklayın.
- Artık görünümü kaydetme veya silme seçeneğini göreceksiniz.
- Yeni bir görünüm kaydetmek için bir ad girin ve görünürlüğü seçin. Görünümü yalnızca size, grubunuza veya tüm aracılara görünür hale getirmeyi seçebilirsiniz.
Not: Hesabınıza her giriş yaptığınızda Biletler sekmesini özel görünümde açmak istiyorsanız , oturumu kapatmadan önce gerekli özel görünümü ayarlayın/açın.
Bilet listesi görünümlerini yönetme
Yönetici olarak, rolleri kullanarak ekibinize kişisel veya paylaşılan bilet listesi görünümlerini yönetme izinleri vermeye karar verebilirsiniz.
- Freshdesk'te oturum açın ve Yönetici > Roller'e gidin ve bir rol seçin (örneğin yönetici).
- Biletler altında izni şu şekilde değiştirebilirsiniz:
- Kişisel liste görünümlerini yönetin :
- Acenteler yalnızca kişisel bilet listesi görünümleri oluşturabilir ve bunları yalnızca kendilerine görünür hale getirebilirler.
- Başkaları tarafından oluşturulan görünümleri kullanın ancak bunları değiştiremez veya silemezsiniz.
- Paylaşılan liste görünümlerini yönetin :
- Temsilciler bilet listesi görünümleri oluşturabilir ve bunları kişisel hale getirmeyi veya başkalarıyla paylaşmayı seçebilir.
- Başkaları tarafından oluşturulan görünümleri değiştirin veya silin
- Kişisel liste görünümlerini yönetin :
Özelleştirilmiş bir tablo görünümü oluşturma
Özelleştirilmiş tablo görünümü, acentelerin bilet sayfalarının Tablo Görünümünde gördükleri alanları eklemelerine veya özelleştirmelerine olanak tanır.
Temsilciler, özel alanlar ekleyerek, her bir biletin bilet özelliklerini görüntülemeden, ihtiyaç duydukları verileri anında arayabilir. Özelleştirilmiş tablo görünümü, tablodaki alanlara öncelik vermenize ve bildirimleri daha hızlı çözümlemenize yardımcı olabilir.
- Bilet sayfanızda sağ üstteki Masa Görünümü simgesine tıklayarak Masa Görünümüne geçin.
- Tablo Başlıklarının yanındaki düzenle simgesine tıklayın
- Açılır menüden Tablo Görünümünüze eklemek veya korumak istediğiniz alanları seçin
- Alanları yeniden düzenlemek veya sıralamak için alanları yukarı veya aşağı sürükleyin
- Ayrıca istediğiniz alanı arayabilir ve Tablo Görünümünüze ekleyebilirsiniz.
- Değişikliklerin özelleştirilmiş tablo görünümünüze yansıması için Uygula'ya tıklayın.
Not: 'Ürün', 'Kaynak', 'Dahili Aracı/Grup' alanlarını alanlardan biri olarak ekleyemezsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız