Not: Daha fazla yardıma ihtiyacınız varsa, ücretsiz ürün danışmanlığı programımıza kaydolun ve çözüm uzmanlarımızla birebir oturumlar ayarlayın.
Freshservice deneyiminden keyif alıyor olmanız umuyoruz. İşte her şeyi doğru şekilde kurduğunuzdan emin olmanız için size bir kontrol listesi.
Ayrıca, yapılandırma anında kullanışlı olacak yöneticiler için Go-live el kitabını kontrol edin.
1. Kurulum
Çoklu destek e-posta kutularını yapılandırın ve e-postaları otomatik olarak taleplere dönüştürün.
Talep oluşturulduğu sırada ilgili bilgileri yakalamak için alan şablonlarını özelleştirin.
İhtiyaçlarınıza göre iş ve takvim saatlerine dayalı SLA'larınızı ayarlayın.
Temsilci oluşturun ve talepleri otomatik olarak atayın.
Manuel müdahaleyi azaltmak için güçlü otomasyon mekanizmalarını kullanın.
Sık karşılaşılan destek sorunları için Bilgi Bankasını kullanarak talep hacmini azaltın.
2. Talep Sahibi Deneyimini Optimize Edin
Destek portalınızı markanızı yansıtacak şekilde özelleştirin.
Talep sahiplerinin ünvan ve departmanlarına göre gruplar oluşturun.
Hizmet masanıza her yerden erişmek için mobil uygulamayı kullanın.
3. Ajan Deneyimini Optimize Edin
- Sık ve toplu sorgulara hızlı yanıt vermek için hazır cevapları kullanın.
- Senaryo Otomasyonunu kullanarak tek bir tıklamayla birden fazla talep özelliğini güncelleyin.
Müşterilerinizin hizmetiniz hakkında nasıl hissettiklerini öğrenin ve geri bildirimlere dayalı olarak iyileştirin.
Belirli bir talebe hızlı erişim için Filtreler ve Görünümleri kullanın.
Düzenli güncellemelerin üstesinden gelmek için talepleri zamanlayın.
Kullanıcıların kolayca destekle iletişim kurmaları için geri bildirim aracını portalınıza, iç ağınıza veya başka bir yere gömün.
Tek oturum açma ile birden fazla kullanıcı adı ve şifresini hatırlamanıza gerek kalmaz.
Çalışmada eğlenceyi ve sağlıklı rekabeti artırmak için yerleşik oyun mekaniği kullanın.
4. Varlık Yönetimini Otomatikleştirme
Tüm varlıkları ve Yapılandırma Öğelerini (Cİ) tek bir yerde yönetin.
Üçüncü taraf satıcı sözleşmelerini kaydedin ve yönetin.
5. ITIL'e Uygun Olun
Problem, Değişiklik ve Sürüm Yönetimi için alan şablonlarını ayarlayın.
Onay süreçlerini tanımlayın ve Değişiklik Danışma Kurulu'nu (CAB) buna göre yapılandırın.
Değişiklik için otomasyon ve uyarıları yapılandırın.
Değişiklik raporlarını zamanlayın.
6. Kullanıcı Odaklı Hizmet Kataloğu
Hizmet öğelerini türe göre kategorize edin.
Hizmet öğelerini izinler, onaylar ve SLA'lar ile yapılandırın.
Umarız Freshservice'i en iyi şekilde kullanırsınız!
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız