Threads ile Dahili Konuşmaları Düzenleyin

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 5:02 AM

Konular, belirli konular veya destek talepleri etrafında organize tartışmalar oluşturmanıza yardımcı olur. Threads ile, bir konuyu, konuşma bölmesini karmaşık hale getirmeden destek talebinin içindeki sohbet benzeri bir arayüzde tartışabilirsiniz.


Temsilciler, konuşmaları düzenlemek ve destek talebi veya ilgili destek talebi içindeki bir konu hakkında odaklanmış tartışmalar yapmak için Konuları kullanabilir. Bu, temsilcilerin işbirliğinin içeriğini tek bir yerde tutmasına ve ileride başvurmak üzere saklamasına olanak tanır. 


Özel notlarda Konular oluşturabilir, bir Tartışma Konusu başlatabilir veya bir destek talebini iletirken, destek talebinin tam bağlamını sağlamak için diğer temsilciler ve diğer paydaşlar arasında döngü oluşturabilirsiniz. 


Konular şunları yapmanızı sağlar: 

  • Birden fazla paydaşla bir bildirim üzerinde tartışma başlatma konusunda çevikliği artırın: 
    • Temsilcilerin farklı türdeki ileti dizileri (Tartışmalar, Özel Konu Dizileri, İletimler ve Freshservice ileti dizileri) üzerinde işbirliği yapmasına ve çeşitli paydaşlarla sohbet etmesine izin verin.
    • Destek talebinin içindeki sezgisel, sohbet benzeri arayüzü kullanarak temsilcilerin ekiplerle anında iletişim kurmasını sağlayın.


  • Konuşma bölmesini kirletmeden dahili konuşmaları düzenleyin:
    • Dahili ve müşteri iletişimini ayırarak ve sorunla ilgili bilgileri yöneterek konuşmaları düzenleyin.
    • Temsilcilerin ekiple birden fazla konu hakkında konuşurken müşteriye odaklanmasına izin verin.
    • Konuşmaları kolayca ayrıştırarak cevapları hızla bulun. 


  • Bağlamla işbirliği yapın:  
    • Müşterilerin sorunlarını çözmek için tüm iletişimlerin kuşbakışı görünümünü sağlayın.
    • Paydaşların müşteri iletişiminin kronolojik kaydına erişmesine ve sorunu çözmek için hızlı bir şekilde bağlam elde etmesine olanak tanıyın.


  • Çözüm süresini izleyin ve iyileştirin: 
    • Analizlerle çözüm sürelerine ilişkin daha iyi görünürlük.
    • Daha uzun ve daha karmaşık bildirimler için farklı ekipler arasındaki işbirliği eğilimlerini ve çözüm sürelerini hızla belirleyin.

Bu özellik hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen support@freshdesk.com adresine ulaşın


Not: Konular, Freshdesk'te Şubat 2023'te kullanıma sunulacak yeni bir özelliktir.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız