Hesabınıza bir destek e-posta adresi ekledikten sonra, posta kutunuzda iletim kurallarını doğrulamanız ve ayarlamanız gerekecektir. Destek e-posta adresinizi etkinleştirmek için lütfen aşağıdaki adımları izleyin.
- Yönetici sekmesine gidin > E-posta'ya tıklayın
- İçeri girdikten sonra etkinleştirilecek e-postaya karşılık gelen Doğrula düğmesine tıklayın
- E-posta için oluşturulan Freshdesk yönlendirme adresini kopyalayın
- Posta kutunuzda oturum açın ve Ayarlar -> Yönlendirme ve POP/IMAP bölümüne gidin. Kopyalanan e-postayı yönlendirme adresi olarak ekleyin. İşiniz bittiğinde İleri'yi tıklayın .
- Bir sonraki ekranda bir aktivasyon kodu alacaksınız. Kodu kopyalayıp e-posta gelen kutusu ayarlar sayfanıza yapıştırın ve Kaydet'e tıklayın.
- İşiniz bittiğinde Freshdesk'teki İleri düğmesine tıklayın ; e-postanız etkinleştirilecektir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız