Freshdesk Arcade'i Kullanarak Temsilci Üretkenliğini Artırma

Şu tarihte değiştirildi Sal, 6 Şbt şunda: 3:35 AM

Eğlenceli mesleklere gelince, müşteri desteği listede çok üst sıralarda yer almıyor. Her gün öfkeli arayanlar, sinir bozucu hatalar, tekrarlayan yanıtlar ve sıkıcı görevler, en iyi destek temsilcinizin bile hevesini kaçırmak için yeterlidir. Mutlu destek temsilcileri mutlu müşterilere dönüştüğünde, destek ekibiniz sevinçten havaya uçmuyorsa, müşterileriniz de sevinçten zıplamıyor olabilir.  Freshdesk, Freshdesk Arcade aracılığıyla tüm destek sürecini oyunlaştırarak müşteri desteğine eğlenceyi yeniden katmanıza olanak tanır. Bu, her destek biletinin puan kazanma şansına dönüştürülmesiyle sağlanır. Temsilciler ne kadar çok puan kazanırsa liderlik tablosunda o kadar üst sıralara çıkarlar, o kadar çok kupa kazanırlar ve övünme hakları da o kadar artar.   Freshdesk Arcade'i nasıl etkinleştirebileceğiniz  aşağıda açıklanmıştır.


Puanlar nasıl çalışır?


Mükemmel müşteri desteği sağlamanın püf noktası, müşteri sorularına hızlı yanıtlar sunmak ve sorunları tek seferde ortadan kaldırmak ve aynı zamanda müşterinin çözümden memnun olmasını sağlamaktır.  Biletleri bir saat içinde çözen acentelere puan, tek bir acente etkileşiminden sonra bilet kapatılırsa bonus puan ve müşteri memnunsa daha da fazla bonus puan verilir (Memnuniyet Anketi ile belirlenir). Temsilciler ayrıca SLA'larını aşan biletleri çözdükleri ve mutsuz müşterilere sahip oldukları için cezalandırılabilirler.


Temsilcilere verilecek puanların sayısı Yönetici tarafından Yönetici > Temsilci Üretkenliği > Arcade > Arcade Ayarları altında ayarlanabilir .  Ayrıca temsilcilerin bir sonraki seviyeye ulaşması için kilometre taşı noktaları da belirleyebilirsiniz. 


Freshdesk'te Arcade Ayarları

                  

Temsilcilere ayrıca tamamladıkları görevlere ve liderlik tablosundaki konumlarına göre rozetler ve kupalar verilir. 


Seviyeler

Ekibinizdeki her temsilci puan kazanmaya başladığında, puanlarına göre farklı seviyelerde sıralanmaları adil olur.  Bildirimleri çözerek ve diğer yardım masası faaliyetlerini gerçekleştirerek ne kadar çok puan kazanırlarsa, merdivende o kadar yükseğe tırmanırlar. Yönetici, bir temsilcinin belirli bir seviyeye ulaşmak için kaç puan alması gerektiğini seçer.  Bir Yönetici ayrıca aracıları Başlangıç seviyesinden daha yüksek seviyelerde başlatabilir. 


Görevler 

Temsilcileriniz için görevler oluşturarak desteğinizi işletmenizle uyumlu hale getirin. Görevler, temsilcilerinizi markanıza fayda sağlayacak faaliyetler gerçekleştirmeye yönlendirir. Bunları nasıl ayarlayabileceğiniz  aşağıda açıklanmıştır.


Sıfırla

Arcade Ayarlarındaki puanları istediğiniz zaman varsayılan 100 puana sıfırlayabilirsiniz. Örneğin, ekibinizi yeniden yapılandırırken temsilcilerinizin skor tablosuna yeniden başlamasını isteyebilirsiniz. Bu durumda ekranın sağ üst köşesinde bulunan Sıfırla seçeneğine tıklayın. Bir onay diyalog kutusu görünecektir. Sıfırlamayı onayladığınızda temsilcilerinizin daha önce kazandığı puanlar varsayılan puanlara geri taşınacaktır. Kendileriyle ilişkili rozetleri ve kupaları da kaybedeceklerini lütfen unutmayın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız