Sorunlar, Değişiklikler ve Yayımlar İçin Bildirimleri Yönetme

Şu tarihte değiştirildi Cum, 9 Şbt şunda: 2:10 AM

Sorunlar, değişiklikler ve sürümler için uyarıları yönetmek, ekibinizi ve talep sahiplerini taleplerinin durumu hakkında bilgilendirmenin önemli bir parçasıdır. Freshservice ile bu bildirimleri kuruluşunuzun süreçlerine ve tercihlerine uyacak şekilde özelleştirebilirsiniz.

  • Sorun Bildirimleri
  • Değişiklik Bildirimleri
  • Yayım Bildirimleri


Uyarıları yönetmek için Yönetici > Hesap Ayarları > E-posta Bildirimleri bölümüne gidin. Burada, yukarıdaki her olay için bildirimleri etkinleştirebilir veya devre dışı bırakabilirsiniz. Ayrıca her bir bildirim için e-posta şablonlarını kuruluşunuzun markasını ve mesajını içerecek şekilde özelleştirebilirsiniz.


Birden fazla bölgedeki kullanıcıları destekliyorsanız, otomatik e-posta bildirimlerinizi dillerine göre özelleştirebilirsiniz. Ayrıntılı bir görsel gösterim için Freshservice'te çok dilli e-posta bildirimlerinin nasıl kurulacağına dair hızlı bir youtube videosunu burada bulabilirsiniz.


Bir sorun oluşturulduğunda veya kapatıldığında olduğu gibi bazı bildirimlerin, sistem bildirimleri olarak sınıflandırıldıkları için devre dışı bırakılamayacağını unutmamak önemlidir. Ancak yine de bu bildirimler için e-posta şablonlarını özelleştirebilirsiniz.


İşte sorunlar, değişiklikler ve sürümler için talep eden ve temsilci bildirimlerinin tam listesi. 


Sorun Bildirimleri:


Talep Sahibi Bildirimleri

Temsilci Bildirimleri

Sorun oluşturuldu

Temsilciye atanan sorun

Sorun kapatıldığında olay talep sahibini bilgilendirin

Sorunla ilişkili olay

Sorun kapatıldığında talep sahibini bilgilendirin

Olay problemden ayrıldı


Sorun oluşturuldu

Sorun kapatıldı

Sorun kapatıldığında olay talep sahibini bilgilendirin

Not ekleyin



Değişiklik Bildirimleri:


Talep Sahibi Bildirimleri

Temsilci Bildirimleri

CC Bildirimleri

Değişiklik oluşturuldu

Temsilciye atanan değişiklik 

Cc E-posta değişikliğe eklendi

Değişiklik onaylandı veya reddedildi

Değişimle ilişkili olay


Değişikliğe eklenen not

Değişiklik kapatıldığında sorun talep sahibini bilgilendirin

Değişimden kopuk olay




















Değişiklik kapatıldığında talep sahibini bilgilendirin

Değişimle ilişkili sorun

Değişikliğe eklenen not

Değişimden kopuk sorun

Değişiklik oluşturuldu

Değişim kapalı

Değişiklik onaylandı veya reddedildi

Değişikliği CAB'ye gönderin
Değişiklik kapatıldığında sorunlu temsilciyi bilgilendirin
CAB üyesini bilgilendirin
Değişikliğe eklenen not



Yayım Bildirimleri:


Talep Sahibi Bildirimleri

Temsilci Bildirimleri

Yayım oluşturuldu
Yayım, temsilciye aktarıldı
Yayım Kapatıldığında Değişiklik Talep Eden Kişiye Bildir Değişiklik, Yayımla İlişkilendirildi 
Yayım Kapatıldığında Talep Eden Kişiye Bildir Değişiklik, yayımdan ayrıldı
Yayım oluşturuldu
Yayım kapatıldı
Yayım Kapatıldığında Değişiklik Temsilcisine Bildir 
Yayıma not eklendi

Uyarıları etkili bir şekilde yöneterek, ekibinizin ve talep edenlerin isteklerinin durumu hakkında her zaman güncel olmalarını sağlayabilirsiniz. Bu, iletişimi geliştirmeye ve şeffaflığı artırmaya yardımcı olabilir, bunun sonucunda daha iyi bir genel müşteri deneyimi yaşanabilir. 


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız