Sorunlar, değişiklikler ve sürümler için uyarıları yönetmek, ekibinizi ve talep sahiplerini taleplerinin durumu hakkında bilgilendirmenin önemli bir parçasıdır. Freshservice ile bu bildirimleri kuruluşunuzun süreçlerine ve tercihlerine uyacak şekilde özelleştirebilirsiniz.
Uyarıları yönetmek için Yönetici > Hesap Ayarları > E-posta Bildirimleri bölümüne gidin. Burada, yukarıdaki her olay için bildirimleri etkinleştirebilir veya devre dışı bırakabilirsiniz. Ayrıca her bir bildirim için e-posta şablonlarını kuruluşunuzun markasını ve mesajını içerecek şekilde özelleştirebilirsiniz.
Birden fazla bölgedeki kullanıcıları destekliyorsanız, otomatik e-posta bildirimlerinizi dillerine göre özelleştirebilirsiniz. Ayrıntılı bir görsel gösterim için Freshservice'te çok dilli e-posta bildirimlerinin nasıl kurulacağına dair hızlı bir youtube videosunu burada bulabilirsiniz.
Bir sorun oluşturulduğunda veya kapatıldığında olduğu gibi bazı bildirimlerin, sistem bildirimleri olarak sınıflandırıldıkları için devre dışı bırakılamayacağını unutmamak önemlidir. Ancak yine de bu bildirimler için e-posta şablonlarını özelleştirebilirsiniz.
İşte sorunlar, değişiklikler ve sürümler için talep eden ve temsilci bildirimlerinin tam listesi.
Sorun Bildirimleri:
Talep Sahibi Bildirimleri | Temsilci Bildirimleri |
Sorun oluşturuldu | Temsilciye atanan sorun |
Sorun kapatıldığında olay talep sahibini bilgilendirin | Sorunla ilişkili olay |
Sorun kapatıldığında talep sahibini bilgilendirin | Olay problemden ayrıldı |
Sorun oluşturuldu | |
Sorun kapatıldı | |
Sorun kapatıldığında olay talep sahibini bilgilendirin | |
Not ekleyin |
Değişiklik Bildirimleri:
Talep Sahibi Bildirimleri | Temsilci Bildirimleri | CC Bildirimleri |
Değişiklik oluşturuldu | Temsilciye atanan değişiklik | Cc E-posta değişikliğe eklendi |
Değişiklik onaylandı veya reddedildi | Değişimle ilişkili olay | Değişikliğe eklenen not |
Değişiklik kapatıldığında sorun talep sahibini bilgilendirin | Değişimden kopuk olay | |
Değişiklik kapatıldığında talep sahibini bilgilendirin | Değişimle ilişkili sorun | |
Değişikliğe eklenen not | Değişimden kopuk sorun | |
Değişiklik oluşturuldu | ||
Değişim kapalı | ||
Değişiklik onaylandı veya reddedildi | ||
Değişikliği CAB'ye gönderin | ||
Değişiklik kapatıldığında sorunlu temsilciyi bilgilendirin | ||
CAB üyesini bilgilendirin | ||
Değişikliğe eklenen not |
Yayım Bildirimleri:
Talep Sahibi Bildirimleri | Temsilci Bildirimleri |
Yayım oluşturuldu | Yayım, temsilciye aktarıldı |
Yayım Kapatıldığında Değişiklik Talep Eden Kişiye Bildir | Değişiklik, Yayımla İlişkilendirildi |
Yayım Kapatıldığında Talep Eden Kişiye Bildir | Değişiklik, yayımdan ayrıldı |
Yayım oluşturuldu | |
Yayım kapatıldı | |
Yayım Kapatıldığında Değişiklik Temsilcisine Bildir | |
Yayıma not eklendi |
Uyarıları etkili bir şekilde yöneterek, ekibinizin ve talep edenlerin isteklerinin durumu hakkında her zaman güncel olmalarını sağlayabilirsiniz. Bu, iletişimi geliştirmeye ve şeffaflığı artırmaya yardımcı olabilir, bunun sonucunda daha iyi bir genel müşteri deneyimi yaşanabilir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız