Shopify: Bilgi Tabanını ve İletişim Formunu Yerleştirme

Şu tarihte değiştirildi Cum, 26 Ock şunda: 3:22 AM

Freshdesk yardım widget'ını kullanarak web sitenize veya ürününüze çözüm makaleleri ve bir iletişim formu yerleştirebilirsiniz. Müşterileriniz yardıma ihtiyaç duyduğunda çözüm makalelerinde arama yapmak veya destek bildirimi göndermek için widget'ı açabilirler. Yardım widget'ını nasıl kuracağınızı öğrenmek için bu videoyu izleyebilir veya yardım widget'ını ayarlama hakkında daha fazla bilgiyi buradan okuyabilirsiniz .


Yardım widget'ını Shopify mağazanıza yerleştirebilir ve müşterilerinize çözüm makaleleri ve iletişim formu gösterebilirsiniz. Freshdesk hesabınızda widget'ı nasıl kurduğunuza bağlı olarak ( Yönetici > Kanallar > Widget'lar ), görünümünü özelleştirebilir ve müşterileriniz için kanallar (bilet formu veya çözüm makaleleri veya her ikisi) oluşturabilirsiniz.


Aşağıdaki adımlar, widget'ı Shopify sitenize uygulama konusunda size yol gösterecektir. Yardım widget'ına sahip bir Freshdesk hesabına ve Özel JavaScript ve jQuery uygulamasına sahip bir Shopify hesabına ihtiyacınız olacak .


1. Freshdesk hesabınızda widget'ı kurma

  • Freshdesk hesabınızda oturum açın ve Yönetici > Kanallar > Widget'lar seçeneğine gidin .
    Destek kanalları altında widget'ları göremiyorsanız lütfen destek ekibiyle iletişime geçin.
  • Widget'ta görünmesi gereken kanalları (bilet formu veya çözüm makaleleri veya her ikisi) ayarlayabilir ve görünümünü özelleştirebilirsiniz. Bu seçenekler hakkında daha fazla bilgi edinmek için bu çözüm makalelerini okuyabilirsiniz .
  • Widget'ı ayarladıktan sonra Kodu yerleştir sekmesine gidip kodu kopyalayabilirsiniz. İşte örnek bir yerleştirme kodu:



2. Widget'ı Shopify hesabınıza yerleştirme

  • Shopify hesabınızda oturum açın ve Uygulamalar'a gidin.



  • Shopify App Store'u Ziyaret Edin düğmesini tıklayın, şu uygulamayı arayın ve hesabınıza yükleyin: Özel JavaScript ve jQuery
  • Uygulamayı yükledikten sonra Yeni JS pasajı ekle yazan seçeneğe tıklayın. 



  • Seçtiğiniz bir Parçacık adını (1) girin. Ad yalnızca referans amaçlıdır, dolayısıyla ona istediğiniz adı verebilirsiniz. HTML Olarak (2) seçeneğinin yanındaki Etkinleştir onay kutusunu tıklayın .



  • Widget ayarları sayfasından kopyaladığınız yerleştirme kodunu hatırlıyor musunuz? Bunu Parçacık kodu (3) alanına yapıştırın  , biraz yukarı kaydırın ve Yayınla (4) seçeneğine tıklayın .
  • Uygulama, kodu yayınlamak isteyip istemediğinizi onaylamanızı isteyecektir. Yayınla'yı tıklayın Bir onay mesajı göreceksiniz ve sayfa yeniden yüklenecektir. 
  • Yayınla'ya tıkladığınızda verdiğiniz snippet'in adını görebilirsiniz. İşte görmeyi bekleyebileceğiniz şeylerin örnek bir ekran görüntüsü:


  • Gelecekte widget kodunu düzenlemek veya değiştirmek için  Genişlet   seçeneğine tıklamanız gerekecektir .
  • Müşterileriniz web sitenizi ziyaret ettiğinde artık Freshdesk yardım widget'ını görebilecek.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız