Temsilci Etkinliği Raporlarıyla Aracı Kullanılabilirliğini Anlama

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 3:46 AM

Bu özellik yalnızca Pro ve Kurumsal Omnichannel müşterileri için Erken Erişim Programı (EAP) olarak mevcuttur. Daha fazla ayrıntı için bu yazıya bakın.


Özel temsilci durumu sayesinde yöneticiler/denetçiler, temsilcilerin müşterilere yardım etmek için müsait olmadıkları zamanlarda zamanlarını nasıl harcadıkları konusunda tam bir görünürlük elde edebilirler.


Temsilci Etkinliği raporuyla, toplam kayıtlı süre, kullanılabilir süre vb. gibi ölçümlere erişebilirsiniz. Bu, her bir temsilcinin müşterilere yardım etmek için ne kadar zaman harcadığını ve eğitim, toplantıya katılmak vb. gibi diğer etkinlikleri gerçekleştirmek için ne kadar zaman harcadığını anlamanıza yardımcı olacaktır. 


Rapora erişmeye yönelik hızlı bir kılavuz:

  1. Freshdesk Omnichannel hesabınızda oturum açın.

  2. Sol sekmede Analytics'i tıklayın ve Analytics'e gidin

  3. Seçilmiş Raporlara göre filtreleyerek Ajan Etkinliği raporunu görebilirsiniz

  4. Raporda acente durum dökümlerini gösteren üç sayfa bulunmaktadır:

    1. Kullanılabilirlik

    2. Kullanılamazlık

    3. Kanal kullanılabilirliği

  5. Kullanılabilirlik raporunda bulunan metrikler şunlardır:

    1. Toplam oturum açma süresi

    2. Toplam kullanılabilir süre

    3. Toplam kullanılamayan süre

    4. Herhangi bir kanaldaki toplam kullanılabilirliği temsil eden bir grafik

  1. Kullanılamazlık raporunda bulunan metrikler şunlardır:

    1. Toplam kullanılamayan süre

    2. 'Meşgul' durumlarında harcanan toplam süre

    3. 'Dışarıda' durumlarında harcanan toplam süre

    4. İşle ilgili faaliyetlere (toplantılar, eğitim vb.) harcanan zamanı gösteren bir grafik

    5. İşten uzakta geçirilen zamanı gösteren bir grafik (öğle yemeği, kahve molası vb. gibi)

  1. Kanal Kullanılabilirliği raporunda bulunan metrikler şunlardır:

    1. Kanallar (biletler, sohbet ve telefon) arasındaki müsaitlik karşılaştırmasını gösteren bir grafik

    2. Telefonda kullanılabilirlik, devam eden arama ve Arama Sonrası Çalışma (ACW) gibi görevlerde harcanan toplam süreyi görüntüleyen, telefondaki kullanılabilirliği gösteren bir grafik

  1. Temel verileri ayrıntılı olarak anlamak için, belirli bir raporu genişletebilir ve her widget'taki verilerin bir dökümünü almak için 'Tablo verilerini göster'i tıklayabilirsiniz.

Not:  Tüm seçilmiş raporların tarih aralığı, varsayılan olarak son 24 saate ayarlanacaktır.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız