Önerilen Çözümleri Kullanma

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 4:14 AM

Zorlu bir bildirimi çözmeniz gerektiğinde, bilgi tabanınızda arama yapıp sorunun daha önce ortaya çıkıp çıkmadığını kontrol etmeniz size yardımcı olabilir. Google'ın insanların neleri arayabileceği konusunda önerilerde bulunduğu bir dünyada, temsilcilerinizin doğru cevapları manuel olarak bulmasına ihtiyaç duymak, ne kendileri ne de müşterileriniz için ideal değildir.


Freshdesk, bildirimin hemen yanında otomatik olarak olası çözümlere ilişkin akıllı öneriler sunar ; yalnızca uygun öneriye tıklayın ve ilgili bilgi tabanı URL'sinin yanıtınıza otomatik olarak eklenmesini sağlayın. Hatta bilgi bankası makalesinin içeriğini de yanıtınıza ekleyebilirsiniz.


Önerilen çözümü kullanmaya yönelik hızlı bir kılavuz

  • Ayrıntılarını görmek için kontrol panelinden veya bilet listesinden herhangi bir bilete tıklayın.


                
  • Önerilen  Çözümler simgesine tıklayın.

                     

  • Bu özel bilet için önerilen akıllı çözümlerin listesi liste halinde görüntülenecektir. 
  • Anahtar kelimeleri kullanarak da çözümler arayabilirsiniz; bilgi tabanında ilgili makaleyi açmak için herhangi bir çözüme tıklayın. İlgili bilgiyi cevabınıza eklemek için alt menüden İçerik Ekle veya Bağlantı Ekle'yi seçin.
  • İşiniz bittiğinde Gönder'e veya önerilen çözümü kaldırmak için Sil'e tıklayın.


Not : Ayrıca Analytics bölümünün altında Önerilen adlı yeni bir metrik de bulabilirsiniz . Bu, temsilciler destek taleplerine yanıt verdiğinde bir makalenin müşterilere kaç kez önerildiğini gösterir.

Zorlu bir bildirimi çözmeniz gerektiğinde, bilgi tabanınızda arama yapmanız ve sorunun daha önce ortaya çıkıp çıkmadığını kontrol etmeniz mantıklı olacaktır. Bunu manuel olarak yapmanın bir anlamı yok. Google'ın insanların ne arayabileceği konusunda önerilerde bulunduğu bir dünyada, temsilcilerinizin müşterilere yardım etmesi için doğru yanıtları manuel olarak bulmak ideal değildir. 


Freshdesk, biletin hemen yanında size otomatik olarak olası çözümlerin ' akıllı önerilerini ' sunar. Uygun öneriye tıklayabilir ve ilgili bilgi tabanı URL'sinin yanıtınıza otomatik olarak eklenmesini sağlayabilirsiniz. Aslında, bilgi bankası makalesinin içeriğini bile yanıtınıza ekleyebilirsiniz! 


Önerilen çözümü kullanmaya yönelik hızlı bir kılavuz

  • Ayrıntılarını görmek için kontrol panelinden veya bilet listesinden herhangi bir bilete tıklayın.


                


  • Küçük açık kitap Çözüm Ekle düğmesidir. Üstüne tıkla.

                     

  • Bu özel bilet için önerilen akıllı çözümlerin listesi liste halinde görüntülenir. Anahtar kelimeleri kullanarak da çözümler arayabilirsiniz. Bilgi tabanında ilgili makaleyi açmak için herhangi bir Çözüme tıklayın. Uygun çözümün üzerine gelin ve alt menüden İçerik Ekle veya Bağlantı Ekle'yi seçin. İçeriğin tamamı veya çözüm makalesinin bağlantısı destek talebi yanıtına eklenir.
  • Gönder veya Gönder'e tıklayın ve işiniz bittiğinde gerekli durumu  ayarlayın.
  • Geri dönmek için İptal'e tıklayın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız