Shopify için Proaktif Destek

Şu tarihte değiştirildi Pzt, 5 Şbt şunda: 5:52 AM

Uzun bir süredir müşteri desteği duyarlıydı. Müşterileriniz sorunlarla karşılaştıklarında e-posta, sohbet veya telefon yoluyla yardım masanıza ulaşırlar ve ardından temsilcileriniz bu sorunları çözer. Temsilcilerin müşteri sorununu anlaması biraz zaman alır. Zamanla bir çözüm bulurlar, çözüm süresi hızla artar ve CSAT derecelendirmeleri düşerek müşteriyi hayal kırıklığına uğratır. 


Freshdesk'in Proaktif Sosyal Yardımı ile destek ekipleriniz, sorunla karşılaştıklarında müşterileri tespit edebilir, anlayabilir ve proaktif bir şekilde onlara ulaşabilir, böylece onlar için unutulmaz bir marka deneyimi yaratabilir. Bu aynı zamanda destek ekibinizin sorunları tespit etmesine ve ürününüzü iyileştirme konusunda anlamlı bilgiler edinmesine de yardımcı olacaktır. Yöneticiler ayrıca müşterileri olası gecikmeler veya değişiklikler hakkında önceden bilgilendirerek zamandan ve emekten tasarruf edebilirler. Tüm bunlar sorunların daha hızlı çözülmesine yardımcı olacak ve iyi bir müşteri memnuniyetiyle sonuçlanacaktır. 


Şu anda Shopify'da bir mağaza işletiyorsanız proaktif destekleri kullanabilirsiniz. Müşterilerinize proaktif bir şekilde ulaşabilirsiniz. 

  • Terk Edilmiş Sepet

  • Tamamlanan siparişlerle ilgili geri bildirim


Terk Edilmiş Sepet: 

Mağaza ziyaretçileriniz alışveriş sepetini terk ettiğinde e-postaları kişiselleştirebilir ve tetikleyebilir ve onları satın alma işleminden alıkoyan şeyin ne olduğunu anlayabilirsiniz. Bu geri bildirim mağaza deneyimini geliştirmenize yardımcı olacaktır. Müşteriler ayrıca yardıma ihtiyaçları olup olmadığını soran gerçek bir e-posta alarak kendilerini değerli hissedecekler. 


Tamamlanan siparişlerle ilgili geri bildirim:

Müşterileriniz siparişlerini aldıktan sonra, teslim ettiğiniz ürünle ilgili geri bildirimde bulunmak için onlara otomatik olarak bir e-posta gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Daha sonra ürününüzü veya hizmetinizi geliştirmek için bu geri bildirimi uygun ekiplere yönlendirebilirsiniz.


Bir sosyal yardım oluşturmak için hızlı kılavuz:

  • Freshdesk hesabınızda Yönetici olarak oturum açın

  • ' Yönetici ' sekmesine gidin ve İş Akışları altında ' Proaktif Sosyal Yardım'a tıklayın



  • Biri terk edilmiş sepet için, diğeri ise yerine getirilen siparişler için olmak üzere iki tetikleyici mevcut olacak



  • Ne zaman ulaşmak istediğinize bağlı olarak ızgaralardan birinden ' Erişim kurulumu'na tıklayın


5 basit adımda sosyal desteği ayarlayabileceksiniz:

  • Adım 1 - Mağazanızı bağlayın: Freshdesk hesabınızı bağladığınız çeşitli Shopify mağazaları arasından açılır menüden seçim yapın ve ' Devam Et'i tıklayın .



  • Adım 2 - Müşterileri seçin:  E-postayı (i) Tüm müşterilere (sepetten ayrılan veya siparişleri karşılanan) veya (ii) Belirli müşterilere göndermeyi seçebilirsiniz.



Yalnızca sürekli alıcılara, büyük sipariş veren müşterilere veya belirli bir bölgeden gelen ziyaretçilere ulaşmak istiyorsanız ' Belirli müşteriler ' seçeneğini tercih edebilirsiniz. ' Varlık ' ve sipariş sayısı, müşteri yerel ayarı, para birimi ve toplam fiyat gibi ilgili filtrelere dayalı olarak gerekli koşulları belirtin . Birden fazla koşul eklemeyi seçebilir ve koşulların HERHANGİ BİRİ veya TÜMÜ karşılandığında sosyal yardımın harekete geçmesini sağlayabilirsiniz.



  • Adım 3 - E-posta oluşturun: Bu sayfada müşterilerinizin almasını istediğiniz e-postayı ayarlayın. Bu düzenleyici, e-postalarınızı biçimlendirmenize ve ayrıca hazır yanıtlar veya çözüm makaleleri eklemenize olanak tanır. Değerleri dinamik olarak doldurmak ve e-postanızı her müşteri için kişiselleştirmek için  ' Yer Tutucular ' düğmesine tıklayarak yer tutucuları kullanın .



Ayrıca ' Önizleme'ye tıklayarak e-postanızı önizleyebilir ve aşağıdaki açılır pencerede ' Test e-postası gönder'e tıklayarak bir örnek almak için kendinize bir test e-postası gönderebilirsiniz .



Bu e-postalar, sosyal yardımın tamamlanmasının ardından bilet olarak oluşturulacaktır. Bu sayfayı aşağı kaydırmak, bu biletlerin özelliklerini ayarlamanıza olanak tanır.



  • Adım 4 - Bir zaman seçin: Daha sonra erişebilmeniz/düzenleyebilmeniz için sosyal yardımınıza bir ad verin. E-postayı gerektiğinde gönderilecek şekilde planlayın. 



  • Adım 5 - Onay: Sosyal yardımınızı gözden geçirin ve kurulumu tamamlamak için ' Son'a tıklayın .



  • Yapılandırdığınız sosyal yardımları liste halinde bulabileceksiniz.


Koşullarınıza ve programınıza bağlı olarak, bir müşteri sepeti terk ettiğinde veya siparişleri yerine getirildikten sonra e-posta tetiklenerek Freshdesk hesabınızda bir destek bildirimi oluşturulur. Bu biletin kaynağı ' Giden e-posta ' olacaktır. 

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız