Form alanlarını biletler, sorunlar, değişiklikler ve sürümler için kurma

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 17 Ock şunda: 7:34 AM

Varsayılan bilet formlarınızın dışında, Freshservice size biletler, sorunlar, değişiklikler ve sürümler için özel alanlar eklemenize ve özelleştirmenize izin verir. Bu alanlara "Form alanları" denir ve ek bağlam sağlamak, kategorizasyon gibi diğer amaçlar için kullanılabilir, önemli parametreleri kaydetmek veya hizmet masanızdaki görevleri otomatikleştirmek gibi. 

Tabii ki, alan şablonlarını özelleştirirken metin kutuları, açılır kutular gibi kendi özel alanlarınızı ekleyebilirsiniz. 


Form alanlarını nasıl yapılandıracağınızı anlamak için buraya tıklayın. 

  1. Global düzeyde oluşturulan form alanları tüm iş alanlarında kullanılabilir. 

  2. İş alanı düzeyinde yapılandırılan form alanları sadece belirli bir iş alanında görülebilir. 

  3. İş alanı yöneticileri, iş alanlarındaki gereksinimlerine göre genel alanları gizleyebilir veya gösterebilir. Bunun için iş alanı yöneticileri, iş alanlarına özgü genel alanları veya seçenekleri gizlemek için iş kurallarını kullanabilir. 

  4. Global düzeyde oluşturulan tüm alanlar, iş alanı alan yöneticisi ayarlarında yanlarında global etiketi bulunduracaktır. 

  5. İstekte bulunan, konu, durum, öncelik ve kategori gibi varsayılan form alanları, global form alanlarının bir parçasıdır. 

  6. Alanların düzenlendiği sıra, yerel iş alanı gereksinimlerine göre yeniden düzenlenebilir. 

  7. İçerik alanları ve dinamik bölümler yalnızca iş alanı düzeyinde yapılandırılabilir ve genel form alanları için yapılandırılamaz. 

  8. İş alanı düzeyinde oluşturulan form alanlarının görünürlüğü sadece o iş alanına özeldir, global form alanları ise tüm iş alanlarında erişilebilir/görünürdür. 


Yeni Bilet Formunu Özelleştirmek İçin Hızlı Kılavuz: 

  • Admin'e tıklayın > Hizmet Yönetimi > Hizmet Masası Ayarları > Alan Yöneticisi. 
    Eğer hesabınızda birden fazla iş alanı varsa: 

    Genel iş akışlarını değiştirmek için, Admin'e tıklayın > Genel Ayarlar > Hizmet Yönetimi > Hizmet Masası Ayarları > Alan Yöneticisi. 

    İş alanı düzeyinde iş akışlarını değiştirmek için, Admin'e tıklayın > İş Alanı Ayarları > {İş Alanı Adı} > Hizmet Yönetimi > Hizmet Masası Ayarları > Alan Yöneticisi.

    İş alanı yöneticileri, iş alanlarına uygun genel ve yerel iş akışlarını görebilir. Genel iş akışları önce, ardından iş alanı düzeyindeki iş akışları, iş alanı düzeyindeki iş akışlarının genel iş akışının üzerine geçmesine izin vermek için uygulanır. Örneğin, bir genel iş akışı, biletleri konu/açıklamaya dayalı olarak doğru iş alanına yönlendirmek için yapılandırılabilir.
    
  • Herhangi bir seçenek seçin: Bilet, Sorun, Değişiklik veya Sürüm Alanları. 


  • Herhangi bir alanı düzenlemek için, alan düzenleyiciyi açmak için tıklayın. 
  • Alanın adını hem görevliler hem de müşteriler için özelleştirin. 
  • Görevliler bilet oluştururken veya çözerken alanın zorunlu olup olmadığını seçebilirsiniz. 
  • Alanın müşterilere görünüp görünmediğini, portalınızdan yeni bir bilet oluşturduklarında düzenleyip düzenleyemeyeceklerini ve bilet gönderdiklerinde bu alanın zorunlu olup olmadığını seçebilirsiniz. 
  • Ayrıca, bir alan türünü sürükleyip bilet formuna bırakarak kendi özel alanlarınızı ekleyebilirsiniz. 
  • Alanları forma düzenlemek için sürükleyip bırakarak taşıyabilirsiniz. 
  • Bu formu kaydetmek için Kaydet'e tıklayın. 



İçerik Alanları Ekleme


İyi bir öz hizmet deneyimi sağlamak, kullanıcıların doldurması için son kullanıcılarınız için düzenli, düzgün formlar oluşturmayı içerir. Ayrıca, kullanıcılarınıza bir form doldururken daha bağlamsal bilgi sağlamak amacıyla harici belge bağlantıları veya iletişim bilgileri eklemek isteyebilirsiniz. 


İçerik alanları ile şimdi Freshservice'teki tüm olay ve hizmet madde formlarına zengin metin bölümleri ekleyebilirsiniz. Formlarınızda içerik başlıkları olan bölümler oluşturabilir ve ilgili bağlantıları ekleyebilirsiniz. 


Content Fields hakkında daha fazla bilgi edinmek için buradaki makaleye başvurabilirsiniz. 


Content Fields şu anda biletler ve hizmet madde formları için desteklenmektedir. Bu alanları, yönetici panelindeki form alanı ayarlarından ilgili hizmet madde formlarına ve bilet formlarına ekleyebilirsiniz.



Varsayılan alanları şablonlardaki alanları değiştirmek veya silmek mümkün değildir.








Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız