E-postaların başarıyla teslim edilmesini çok sayıda faktör etkiler. Bir e-postanın bir veya daha fazla hedef alıcıya teslim edilmediği nadir durumlarda, posta sunucuları hatanın niteliğini belirtmek için hata yanıtları sağlayabilir. Bunlar yanlış alan adı, geçersiz e-posta adresi veya sunucu bağlantısıyla ilgili sorunlar gibi sorunlardan kaynaklanabilir.
Bu faktörlerden bazıları alıcı adresindeki geçici sorunları gösterirken, diğerleri adresin geçersiz olması gibi kalıcı sorunların göstergesidir. Gönderenin itibarını korumak için SendGrid (Freshdesk tarafından kullanılır) gibi e-posta sağlayıcıları, sunucu kalıcı bir arızanın göstergesi olan bir hata yanıtı verdiğinde e-postaları bir açılan listeye ekler.
Freshdesk'te, yanıtlar veya iletiler alıcılara teslim edilmediğinde, ilgili temsilcilere düzeltici önlemleri alabilmeleri için bildirimler gönderilir. Ayrıca bu hatalar, bilet görüşmesinin bir parçası olarak ve ayrıca bilet etkinlikleri görünümünde de görüntülenecektir.
Hata bağlantısını tıkladığınızda teslimat sorunuyla karşılaşan alıcı adreslerinin ayrıntılı görünümünün yanı sıra kısa bir açıklama da alırsınız. Hesabınızda telefon kanalını etkinleştirdiyseniz, alıcıyla ilişkili numarayı aramak için telefon simgesine tıklayabilirsiniz.
Bir e-posta adresi zaten açılır listeye eklenmişse ancak bunun geçerli olduğunu düşünüyorsanız, Freshdesk hesabınızın yöneticisine bir not gönderebilirsiniz; o da Freshdesk'ten e-posta adresini bırakma listesinden çıkarmasını talep edebilir. .
Takip işlemlerini kolaylaştırmak için otomasyon kurallarını kullanma: (Blossom, Garden, Estate ve Forest planlarında mevcuttur)
Geçerli bir alıcı adresine e-posta tesliminde yaşanan hatalar nadir olmakla birlikte, bu durum müşterilerinizle yaptığınız görüşmeleri etkileyebilir. Ekibinizin mümkün olan en iyi şekilde tepki vermesini sağlamak için otomasyon kurallarındaki teslimat hatası olaylarından yararlanarak bu destek bildirimleriyle ilgili takip eylemlerini anında tetikleyebilirsiniz. Örneğin, bu durumda biletin durumunu değiştirerek grup sorumlusuna bir e-posta açabilir veya e-posta gönderebilirsiniz.
Bunu yapmak için aşağıdaki adımları izleyin:
Yönetici > Otomasyonlar > Bilet güncellemeleri sekmesine gidin ve Yeni Kural'a tıklayın .
Posta teslim hatası bildirimi sistem tarafından tetiklendiğinden, olayı gerçekleştiren kişi olarak Sistem seçeneğini seçin.
Etkinliği, eşleştirilecek bilet özelliklerini, gerçekleştirilecek eylemleri seçin ve ardından Kaydet'e tıklayın.
Bu kural ayarlandıktan sonra temsilci yanıtları veya iletmeleriyle ilgili bir teslimat hatası durumunda otomatik olarak tetiklenecek ve belirttiğiniz eylemleri gerçekleştirecektir.
Not: Özel posta kutusu işlevini yapılandırdıysanız yukarıdaki işlevsellik geçerli değildir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız