Bağlantılı Biletleri Ayarlama

Şu tarihte değiştirildi Sal, 6 Şbt şunda: 3:28 AM

Bağlantılı Biletler, işletmelerin yardım masalarındaki bağlamsal bildirimleri takip etmelerine ve güncellemelerin tutarlı ve verimli bir şekilde teslim edilmesini sağlamalarına yardımcı olur.


Örneğin, ürününüzün beklenmedik bir kesintiyle karşı karşıya olduğunu varsayalım. Müşterilerinizin çoğu size ulaşacak ve sorunu bildirecek. Bu bildirimler, her birinin doğru ekiplerle iletişime geçmesi, ilerlemeyi takip etmesi ve bir çözüm bulunduğunda müşteriye rapor vermesi gereken birden fazla temsilci tarafından alınacak. Farklı müşteriler, müşterinin devamlılığına ve temsilcinin iş yüküne bağlı olarak güncellemeleri farklı aralıklarla alacaktır; bu aynı zamanda çeşitli cevaplarda tutarsızlığa da yol açabilir.


Bağlantılı biletlerle, benzer biletleri gruplandırabilir ve bunları tracker adı verilen ana bilete bağlayabilirsiniz . Ana bilete atanan kişi takipçiye yorum bırakabilir. İlgili biletlerin tümü bunu bir yayın mesajı olarak alacak, böylece acenteler güncellemeye anında yanıt verebilecek. Dahili yayın mesajı yalnızca yardım masasının temsilcileri tarafından görülebilecektir.




Bağlantılı biletleri ayarlamak için hızlı kılavuz:

  1. Freshdesk portalınızda Yönetici olarak oturum açın
  2. Yönetici > Destek İşlemleri > Gelişmiş Biletleme'ye gidin


  1. Bağlantılı Biletler için geçişi etkinleştirin
  2.  Bağlantılı biletler artık hesabınızda etkinleştirilecek ve biletlerinizi daha verimli bir şekilde yönetmeye başlayabilirsiniz.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız