Yeni Bilet Oluşturma ve Bilet Listesine Erişme

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 3:01 AM

Freshdesk uygulamasına giriş yaptığınızda bilet listesini göreceksiniz. Bilet listesi görünümünde öncelik (düşük, orta, yüksek, acil), durum (açık, kapalı, beklemede) ve atandığı ekip görüntülenir.  


Bir bileti sağa kaydırmak, söz konusu bileti almanıza (temsilcinin kendisine atamanıza), kapatmanıza, silmenize ve spam olarak işaretlemenize olanak tanır.



Diğer bilet görünümlerine sol üstteki hamburger menüsüne tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Bilet işlevleri


Uzun basma

Aşağıdaki işlevleri toplu olarak gerçekleştirmek için bir bilete uzun basın ve birden fazla bilet seçin

  • Bileti bir temsilciye atayın

  • Müşterilere haber vererek veya bildirmeden biletleri kapatın.

  • Biletleri sil

  • Biletler üzerinde senaryolar gerçekleştirin.

  • Bileti spam olarak işaretle

  • İki veya daha fazla bileti birleştirin.



Ayrıca birden fazla bilet seçerek yukarıdaki işlemlerin tamamını toplu olarak gerçekleştirebilirsiniz.


Yeni Bilet Oluşturma: 


Ana ekranın sağ alt kısmındaki ' +' düğmesine tıklayın . Sağ alt köşedeki açılır pencerede aşağıdaki seçenekler bulunur:

  • Yeni bağlantı
  • Yeni E-posta
  • Yeni Bilet



Yeni bilet seçeneğine tıklayın. 

  • Kendisi için bilet oluşturduğunuz müşterinin adını arayın ve "talep edeni ara" sütununa girin. Müşteri yeniyse seçeneğin sağ ucunda bulunan simgeyi kullanarak bir kişi oluşturun.
  • Biletin ne için oluşturulduğuna ilişkin bir açıklama girin. Biletin içeriğini belirtmek için açıklamanın altındaki ekli dosya simgesine tıklayarak bilete fotoğraf veya dosya ekleyebilirsiniz. 
  • Hesabınız için yapılandırılmış olana bağlı olarak gerekli ayrıntıları doldurun ve bilet oluştur simgesine tıklayın.


Yeni bilet oluşturulduktan sonra bilete erişebilir ve diğer tüm biletler gibi üzerinde çalışabilirsiniz. 


Yeni E-posta Oluşturma:

Bilet görünümlerinin sağ alt kısmındaki ' +' düğmesine tıklayın ve yeni e-postayı seçin.

Hesabınızda yapılandırılmış birden fazla e-postanız varsa, Kimden seçeneğinden postanın gönderilmesini istediğiniz e-posta kimliğini seçin

Alıcının e-posta kimliğini Kime  seçeneğine girin.

Bir açıklama ekle. Ataç simgesini kullanarak dosyaları ek olarak ekleyebilirsiniz.


Freshdesk mobil uygulamasında arama yapma hakkında daha fazla bilgi edinin.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız