Mobil uygulama, temsilcilerin anında bildirim almasına ve müşterilerinizi her yerden, her zaman desteklemesine olanak tanır. Anlık bildirimler, temsilcilerin tercihlerine göre hem iOS hem de Android uygulamalarında yapılandırılabilir. Bildirim ayarları hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın.
Freshdesk mobil uygulaması artık size bildirimleri belirli bir zaman dilimi için planlama kolaylığı sağlıyor. Uzaktan çalışma ve 24 saat destek yeni norm haline geldikçe, temsilciler sürekli bildirim bombardımanına tutuluyor. Günümüzde tüm sektörlerde iş-yaşam dengesinin korunmasına kesin bir ihtiyaç vardır.
Bu özellik, temsilcilerin bildirim almak istedikleri zaman dilimini ayarlamalarına olanak tanır. Diğer zamanlarda cihazlara bildirim gönderilmez ancak kullanıcılar istedikleri zaman uygulamayı açabilir ve güncellemeleri görüntüleyebilir.
Bu özelliği yapılandırmak için:
- Uygulama ayarlarına gidin ve 'Bildirim Planı'na tıklayın.
- Bildirimlerin zaman dilimini ayarlamak için 'Planla' seçeneğine tıklayın.
- Aralarından seçim yapabileceğiniz dört seçeneğiniz var:
- Her Zaman - Her gün, her zaman bildirim alın
- Günlük - Belirli bir başlangıçtan bitiş saatine kadar tüm günlerde bildirim alın.
- Hafta içi - Pazartesi'den Cuma'ya, belirli bir başlangıçtan bitiş saatine kadar bildirim alın.
- Özel - Seçilen günlerde, belirli bir başlangıçtan bitiş saatine kadar bildirimler alın.
- Varsayılan program 'Her Zaman'dır.
- Özel seçimde tüm günleri veya Pazartesiden Cumaya'yı seçerseniz, giriş uygun şekilde Günlük/Hafta içi günler altına kaydedilir.
- Programa bağlı olarak seçilen günlerin başlangıç saatini (saat ve dakika) ve bitiş saatini (saat ve dakika) seçebilirsiniz. Geç/gece vardiyasında çalışan acenteler bir sonraki günün bitiş saatlerini ayarlayabilir.
- Seçilen saatler temsilcinin saat diliminde olacaktır.
- Uygulama sessiz moda geçtiğinde profil resminde bir simgeyle belirtilecektir.
Yeşil: Temsilci için otomatik atama ve kullanılabilirlik düğmesi mevcut, kullanılabilirlik AÇIK
Gri: Temsilci için otomatik atama ve kullanılabilirlik düğmesi mevcut, kullanılabilirlik KAPALI
Mavi: Otomatik atama kapalı (Bu durumda açma/kapama düğmesi kendisini açar) acentelere gösterilmeyecektir) - Bir temsilci sessiz süre içinde bildirim aldıysa, 'Okunmamış bildirimleriniz olabilir' bildirimini alacaktır. sessiz zamanın sonunda. Uygulamadaki bildirim listesine erişebilirler.
- Sessiz süre boyunca temsilci uygulamayı her zamanki gibi kullanabilir ve isterse yeni bildirilen biletlere erişebilir.
- Bir temsilci, cihazında bildirim izni vermediyse, temsilciye özellikler sayfasında bu konuda bilgi verilecektir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız