Birden Çok SLA Politikasını Yapılandırma

Şu tarihte değiştirildi Sal, 19 Arl, 2023 şunda: 7:03 AM

Not: Yeniden tasarlanmış SLA'ları tüm Freshdesk hesaplarına aşamalı olarak sunuyoruz.

Freshdesk'te, farklı kategorilere ait biletler için farklı SLA hedefleri oluşturabilirsiniz. Örneğin, VIP müşteriler veya sosyal medya biletleri için daha kısa bir SLA hedefiniz olabilir.

SLA politikalarınızın sırası önemlidir. Eğer birden fazla SLA politikanız varsa, eşleşen koşullara sahip olan ilk politika, yeni bir bilete uygulanacaktır.

Yeni bir SLA politikası oluşturma adımları 

1. SLA Politikaları sayfasındaki "Politika Ekle" düğmesine tıklayın. Ardından, her bir bilet önceliği için SLA hedeflerini varsayılan politika ile yaptığınız gibi tanımlamanız gerekecek.

2. SLA politikasının hangi türdeki biletler üzerinde çalışmasını istediğinizi seçin. Örneğin, Sosyal Medya kaynaklı biletler için farklı bir SLA'ya sahip olabilirsiniz.




İşte belirli bir SLA politikasını tetiklemek için kullanabileceğiniz koşullar:


Şirket: Örneğin, yalnızca Öncelikli Destek Aboneliği satın alan müşteriler için belirli bir SLA politikasını tetiklemek isteyebilirsiniz.


Grup: Bu politikanın yalnızca belirli Temsilci Grupları için uygulanmasını istiyorsanız, buradan seçebilirsiniz. Örneğin, iadeleri işlemek zorunda olan finans grubunuz için farklı bir hizmet seviyesi seti tanımlamak isteyebilirsiniz.


Ürün: Eğer tek bir Freshdesk hesabı üzerinden birden fazla ürün veya markayı destekliyorsanız, bu belirli politikanın hangi ürün(ler)e uygulanması gerektiğini tanımlayabilirsiniz.


Kaynak: Facebook üzerinden gelen biletler için e-posta üzerinden gelenlere kıyasla farklı bir hizmet seviyesi hedefi belirlemek isteyebilirsiniz.


Tür: Karşılaştığınız sorunun türüne bağlı olarak uygulanacak SLA'yı seçebilirsiniz; örneğin bir fatura sorunu veya potansiyel ciddi bir hata gibi.


İletişim segmenti ve şirket segmenti: Örneğin, "VIP" kategorisine düşen müşterilerin bir listesi varsa veya belirli bir ürününüzü kullanıyorsa, onlar için ayrı bir politika oluşturabilirsiniz.


3. SLA hedeflerini önceliğe göre ayarlayın.




4. Hatırlatmaları ve yükseltmeleri yapılandırın.


5. Kaydet'e tıklayın.


Örneğin, diyelim ki sosyal medya kaynaklı biletler için bir SLA politikanız var ve teknik destek grubuna atanmış başka bir politikanız var. Onları en üstte sosyal medya SLA'sı, ardından teknik destek SLA'sıyla sıraladınız. Bir sosyal medya biletinin teknik destek grubuna atanması durumunda, bu bilet için sosyal medya SLA'sı uygulanacaktır.



SLA kurallarınızı yeniden düzenleyebilir ve en kısıtlayıcı (katı) kuralların sıralamada daha üstte olduğu bir düzenleme yapabilirsiniz.





İşte belirli bir SLA politikasını tetiklemek için kullanabileceğiniz koşullar:

  • Şirket: Örneğin, yalnızca Öncelikli Destek Aboneliği satın alan müşteriler için belirli bir SLA politikasını tetiklemek isteyebilirsiniz.

  • Grup: Bu politikanın yalnızca belirli Ajan Grupları için uygulanmasını istiyorsanız, buradan seçebilirsiniz. Örneğin, iadeleri işlemek zorunda olan finans grubunuz için farklı bir hizmet seviyesi seti tanımlamak isteyebilirsiniz.

  • Ürün: Eğer tek bir Freshdesk hesabı üzerinden birden fazla ürün veya markayı destekliyorsanız, bu belirli politikanın hangi ürün(ler)e uygulanması gerektiğini tanımlayabilirsiniz.

  • Kaynak: Facebook üzerinden gelen biletler için e-posta üzerinden gelenlere kıyasla farklı bir hizmet seviyesi hedefi belirlemek isteyebilirsiniz.

  • Tür: Karşılaştığınız sorunun türüne bağlı olarak uygulanacak SLA'yı seçebilirsiniz; örneğin bir fatura sorunu veya potansiyel ciddi bir hata gibi.

  • İletişim segmenti ve şirket segmenti: Örneğin, "VIP" kategorisine düşen müşterilerin bir listesi varsa veya belirli bir ürününüzü kullanıyorsa, onlar için ayrı bir politika oluşturabilirsiniz.

Yeni bir SLA politikası oluşturma adımları

SLA Politikaları sayfasındaki "Politika Ekle" düğmesine tıklayın. Ardından, her bir bilet önceliği için SLA hedeflerini varsayılan politika ile yaptığınız gibi tanımlamanız gerekecek. SLA politikasının hangi türdeki biletler üzerinde çalışmasını istediğinizi seçin. Örneğin, Sosyal Medya kaynaklı biletler için farklı bir SLA'ya sahip olabilirsiniz.


Yeni bir SLA politikası oluşturma adımları

SLA Politikaları sayfasındaki "Politika Ekle" düğmesine tıklayın. Ardından, her bir bilet önceliği için SLA hedeflerini varsayılan politika ile yaptığınız gibi tanımlamanız gerekecek.

SLA politikasının hangi türdeki biletler üzerinde çalışmasını istediğinizi seçin. Örneğin, Sosyal Medya kaynaklı biletler için farklı bir SLA'ya sahip olabilirsiniz.

Yeni bir SLA politikası oluşturma adımları

SLA Politikaları sayfasındaki "Politika Ekle" düğmesine tıklayın. Ardından, her bir bilet önceliği için SLA hedeflerini varsayılan politika ile yaptığınız gibi tanımlamanız gerekecek. SLA politikasının hangi türdeki biletler üzerinde çalışmasını istediğinizi seçin. Örneğin, Sosyal Medya kaynaklı biletler için farklı bir SLA'ya sahip olabilirsiniz.











Yeni bir SLA politikası oluşturma adımları

SLA Politikaları sayfasındaki "Politika Ekle" düğmesine tıklayın. Ardından, her bir bilet önceliği için SLA hedeflerini varsayılan politika ile yaptığınız gibi tanımlamanız gerekecek. SLA politikasının hangi türdeki biletler üzerinde çalışmasını istediğinizi seçin. Örneğin, Sosyal Medya kaynaklı biletler için farklı bir SLA'ya sahip olabilirsiniz.






































Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız