Freshdesk yardım widget'ını kullanarak web sitenize veya ürününüze çözüm makaleleri ve bir iletişim formu yerleştirebilirsiniz. Müşteriler yardıma ihtiyaç duyduklarında çözüm makalelerinde arama yapmak veya destek bildirimi göndermek için widget'ı açabilirler. Widget'ın görünümünü, markanıza benzeyecek ve hissedilecek şekilde özelleştirebilirsiniz . Yardım widget'ını nasıl kuracağınızı öğrenmek için bu videoyu izleyebilir veya yardım widget'ını ayarlama hakkında daha fazla bilgiyi buradan okuyabilirsiniz.
Widget'ın JavaScript API'lerini kullanarak widget'ın web sitenizdeki davranışını daha da özelleştirebilirsiniz . Bu makalede, widget'ı özelleştirmek için kullanabileceğiniz API'ler inceleniyor ve müşterilerinize daha iyi bir deneyim sağlamak için bunlardan nasıl yararlanabileceğiniz gösteriliyor.
API'yi açın:
Açık API ile , müşterileriniz web sitenizdeki bir bağlantıya tıkladığında widget'ın açılmasını tetikleyebilirsiniz.
// Open the widgetFreshworksWidget('open');
İçinde hem çözümler hem de iletişim formu bulunan bir widget'ınız varsa, müşterileriniz web sitenizdeki bir bağlantıya veya düğmeye tıkladığında doğrudan iletişim formunu açmak için açık iletişim formu API'sini kullanabilirsiniz .
Makale API'sini aç
Bu API'yi kullanarak, müşteri web sitenizdeki bir bağlantıya veya düğmeye tıkladığında widget'ta belirli bir makaleyi açabilirsiniz. Açık makale API'si hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz.
API'yi tanımlayın
Müşterileriniz zaten web sitenizde oturum açtığında ve yardım için ulaşmaya çalıştıklarında, tanımlama API'sini kullanarak adlarının ve e-posta adreslerinin iletişim formuna otomatik olarak doldurulmasını sağlayabilirsiniz.
// Prefill the contact form with details about a customerFreshworksWidget('identify', 'ticketForm', { name: variableName, email: VariableEmail,})
'Değişken_adı' ve 'değişken_e-posta'yı sırasıyla müşterilerinizin adlarını ve e-postalarını depolamak için kullandığınız değişkenlerle değiştirmeniz gerekecektir.
Önceden Doldurma API'si
Ön doldurma API'si ile müşterileriniz widget'taki iletişim formunu açtığında herhangi bir destek talebi alanını önceden doldurabilirsiniz.
// Prefill the subjectFreshworksWidget('prefill', 'ticketForm', { subject: 'Snow White T-Shirt enquiry'});
Önceden doldurma API'sine aktarılabilecek özelliklerin tam listesini görmek için API belgelerine bakın .
Bilet alanları API'sini gizle
Belirli durumlarda müşterilerinizle alakasız olabilecek belirli alanları gizlemek için bilet alanlarını gizleme API'sini kullanabilirsiniz .
// Hide the type fieldFreshworksWidget('hide', 'ticketForm', ['type'])
Ayrıca iletişim formundaki herhangi bir özel alanı da gizleyebilirsiniz. Zorunlu bir alanı gizliyorsanız önceden doldurulması gerekir.
Gizleme API'sine aktarılabilecek özelliklerin tam listesini görmek için API belgelerine bakın.
Bilet alanları API'sini devre dışı bırak
İletişim formundaki belirli alanları devre dışı bırakmak için bilet alanlarını devre dışı bırakma API'sini kullanabilirsiniz . Bunu, önceden doldurma API'si ile birlikte kullanarak bir bilet alanını doldurabilir ve müşterilerinizin düzenleyememesi için devre dışı bırakabilirsiniz.
// Disable the type fieldFreshworksWidget('disable', 'ticketForm', ['type'])
Ayrıca iletişim formundaki herhangi bir özel alanı da devre dışı bırakabilirsiniz. Zorunlu bir alanı devre dışı bırakıyorsanız önceden doldurulması gerekir.
Devre dışı bırakma API'sine aktarılabilecek özelliklerin tam listesini görmek için API belgelerine bakın .
API'yi gizle
Widget'ı sitenizdeki belirli web sayfalarında gizlemek istiyorsanız, gizleme API'sini kullanabilirsiniz .
// Hide widget APIFreshworksWidget('hide');
Web sitenizde yardım widget'ını çağırması gereken bir bağlantı veya düğme zaten varsa ve müşterileriniz bağlantı veya düğmeyi tıklayana kadar widget'ın gizlenmesini istiyorsanız aşağıdaki API'yi kullanmanızı öneririz.
// Hide widget API which hides the launcherFreshworksWidget('hide', 'launcher');
Bu API başlatıcıyı gizleyecektir. Daha sonra müşterileriniz web sitenizdeki bağlantıya veya düğmeye tıkladığında widget'ı açmak için açık API'yi kullanabilirsiniz.
Çok dilli destek
Farklı dillerde destek sağlamak için yardım widget'ını kullanma hakkında daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz .
Ayrıca burada yardım widget'ınızda birden fazla destek talebi formunu bağlama hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz .
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız