Özel Temsilci Durumu Nasıl Ayarlanır - Freshdesk Omnichannel

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 3:43 AM

Bu özellik yalnızca Pro ve Kurumsal Omnichannel müşterileri için Erken Erişim Programı (EAP) olarak mevcuttur. Daha fazla ayrıntı için bu yazıya bakın. 

Not :
Bu özelliğin etkinleştirilmesi, otomatik atama kontrolünü yalnızca çapa Freshdesk örneği kullanıcı arayüzünde birleştirir.


Özel temsilci durumu sayesinde yöneticiler/denetçiler, temsilcilerin müşterilere yardım etmek için müsait olmadıkları zamanlarda zamanlarını nasıl harcadıkları konusunda tam bir görünürlük elde edebilirler. Bir temsilcinin durumu, Otomatik Bilet Tahsisi için uygun olup olmadığını belirler. Yalnızca 'Aktif' olan bir temsilciye sorunlar atanacaktır. 

Mevcut varsayılan temsilci durumlarına ek olarak, özel durumlar ekleyebilecek ve bunları hesabınızdaki temsilciler için etkinleştirebileceksiniz.


Not: 

  • Yalnızca yöneticiler ve hesap yöneticileri yeni özel durumları ayarlayabilir ve etkinleştirebilir
  • Bir özel temsilci durumunu oluşturup kaydettikten sonra yeniden adlandıramazsınız 


Yeni bir özel durum eklemek için:

  1. Freshdesk Omnichannel hesabınızda oturum açın.

  2. Yönetici Ayarları > Temsilci Durumları'na gidin. Burada mevcut varsayılan ve özel durumların listesini görebilirsiniz.

  3. Yeni Temsilci Durumu'na tıklayın.

  4. Durum adını girin ve eşleşen bir emojiyi seçin.

  5. Temsilci durumu ekle'ye tıklayın.


Eklenen yeni özel durum artık temsilcilerinizin hesaplarında görülebilecek.


Özel durum türleri:

Özel bir temsilci durumu oluşturduğunuzda, temsilcinin müşteri sorunlarını çözmeye hazır olup olmadığını belirtmek için bunu 'Dışarıda' veya 'Meşgul' olarak işaretleyebilirsiniz. Örneğin, özel bir 'Mola' durumu oluşturduğunuzda, temsilcinin oturum açtığını ancak müşterilere yardımcı olmaya aktif olarak hazır olmadığını belirtmek için bunu Meşgul olarak işaretleyebilirsiniz.


  • Dışarıda - Temsilci oturum açtı ancak işle ilgili olmayan faaliyetler nedeniyle sorunları çözemiyor. Örn: Öğle yemeği, Kahve molası vb.
  • Meşgul - Temsilci oturum açmıştır ancak işle ilgili görevler nedeniyle müşteri sorunlarını çözemiyor. Örn: Toplantı, Çalıştay vb. 

Ayrıca, boşlukları anlamak ve temsilcilerin zamanlarını etkili bir şekilde yönetmelerine yardımcı olmak için her temsilcinin Dışarıda ve Meşgul durum türlerinde harcadığı sürenin ayrıntılı bir dökümünü de alabilirsiniz.

 

Temsilci olarak uygunluk durumunuzu ayarlama:

Temsilci olarak hesabınıza giriş yaptığınızda sağ üst köşede küçük bir bilgisayar simgesi görebilirsiniz. Tüm varsayılan ve özel aracıları üzerlerine tıklayarak görüntüleyebilecek ve yaptığınız etkinliğe göre ilgili durumu seçebileceksiniz. Bu, tüm kanallardaki (biletler, sohbet ve çağrılar) uygunluk durumunuzu ayarlayacaktır.


Ayrıca bilgisayar simgesini tıklayarak belirli bir kanal için uygunluk durumunuzu da ayarlayabilirsiniz. Bileti, sohbeti ve aramaları ifade eden üç simgeyi görebilirsiniz. Örneğin, yalnızca çağrılar için uygun olmak istiyorsanız, bilet ve sohbet simgesine tıklayarak kendinizi bu kanallarda otomatik atama için kullanılamaz hale getirebilirsiniz. 

 

Yönetici olarak temsilci kullanılabilirliği nasıl kontrol edilir:

Bazen bir dizi sorunu çözmek veya herhangi bir acil ihtiyacı karşılamak için daha fazla temsilciye sahip olmanız gerekebilir. Böyle bir senaryoda, bir aracının uygunluk durumunu ihtiyaçlarınızı karşılayacak şekilde değiştirebilirsiniz. Bunu şu şekilde yapabilirsiniz:


  • Kontrol Paneline gidin

  • 'Mevcut temsilciler'e göre ayrıntıları görüntüle'ye tıklayın

  • Tüm kanallarda mevcut olan temsilcilerin listesini görebilirsiniz

  • Durum kullanılabilirliği geçişi, temsilcinin ayarladığı şeye bağlı olarak açık/kapalı olacaktır

  • Bir temsilciyi herhangi bir kanalda kullanılabilir/kullanılamaz duruma getirmek için geçiş düğmesine tıklayabilirsiniz


Temsilci müsaitlik durumlarına kimler erişebilir/değiştirebilir?

Yalnızca 'Yönetici' veya 'Hesap Yöneticisi' erişimine sahip bir grubun parçası olan temsilciler yeni temsilci durumları oluşturabilir. Gruplar hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz. 


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız