Bilete Yanıt Verme

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 5:28 AM

Freshdesk ile destek bildiriminde Yanıtla'ya tıklayarak zengin metin yanıtlarınızı oluşturabilir ve müşterilerinize gönderebilirsiniz. Bu, bildirimin kaynağına bağlı olarak yanıtınızı biçimlendirmenize, talimatlarınızı madde işareti koymanıza, çözüm makaleleri eklemenize, hazır yanıtlar eklemenize, dosya eklemenize, önemli ifadeleri kalın/italik hale getirmenize ve çok daha fazlasına olanak tanıyan bir metin kutusu açar. Metin kutusundaki seçenekler, bildirimin kaynağına bağlıdır çünkü Facebook gibi belirli kanallar biçimlendirilmiş yanıtlara izin vermez. Bir temsilci uzun bir görüşmeyi kaydırdığında bile biletin konu satırı görünür kalır ve böylece bağlam korunur. 


Yanıt düzenleyiciyi genişletebilir ve destek taleplerine yanıt vermek için daha fazla gayrimenkul elde edebilirsiniz.



Bir bildirime yanıt vermek için hızlı bir kılavuz

  • Biletin içindeki Yanıtla'ya tıklayın.
  • Mesajı zengin metin düzenleyicisine yazın ve gerekli biçimlendirmeyi yapın.
  • Gerekirse cc veya bcc alanlarını doldurun.
  • Gerekirse Dosya ekle simgesine tıklayarak bir dosya ekleyin Dosyalara göz atmanızı ve seçmenizi sağlayan bir iletişim kutusu açılır; İhtiyacınız olan dosyaları seçtikten sonra  Aç'a tıklayın.
  • Alternatif olarak, yanıtınıza satır içi bir resim de yapıştırabilirsiniz. Varsayılan olarak bu görsellere olan bağlantılar herkese açıktır. Bunun amacı, e-posta yoluyla gönderildiğinde görüntülerin erişilebilir olmasını sağlamaktır. Görsellerin herkese açık olarak değil, yalnızca geçerli oturumlar için erişilebilir hale getirilmesi gerekiyorsa lütfen support@freshdesk.com adresine yazın.
  • İşiniz bittiğinde, yanıtınızı göndermek için Gönder'i tıklayabilirsiniz.
  • Yanıtınızı gönderirken biletin durumunu hızlı bir şekilde değiştirebilirsiniz. Çoklu gönderme ve olarak ayarlama içeren bir açılır menüyü görüntülemek için 'Gönder' düğmesinin yanındaki ok düğmesini tıklayın.
  • Geri dönmek için İptal'e tıklayın.


Hiç bir müşteriye gerçekten uzun bir e-posta yazıp tarayıcınızın çökmesine neden oldunuz ve yanıtınızı da beraberinde götürdünüz mü? Freshdesk'te yanıtlarınız, siz yazarken bile otomatik olarak (yazdıktan yaklaşık 30 saniye sonra) taslak olarak kaydedilirBu şekilde tarayıcınız sizden vazgeçse bile yardım masanız vazgeçmez. 


Not: Kaydedilen taslaklar, son kaydedilmelerinden 24 saat sonra otomatik olarak silinir.


Gönderimi Geri Al


E-posta müşteriye gönderilmeye hazır olmadan önce ' Gönder'i mi tıkladınız ? Blossom veya üzeri bir plan kullanıyorsanız, yanıt verdikten sonraki 10 saniye içinde ' Göndermeyi Geri Al ' butonunu kullanarak mesajın gönderilmesini engelleyebilirsiniz.


Temsilcilerin , sağ üst köşedeki profil resmi simgesine > Profil ayarlarına tıklayarak bu seçeneği etkinleştirmeleri ve ardından özelliği AÇIK konuma getirmeleri gerekecektir:



Bu etkinleştirildiğinde temsilciler, yanıtları gönderdikten sonra yanıt panelinde Geri Al seçeneğini görmeye başlayacaklardır. 'Geri Al'  seçeneği yalnızca yanıtlar için  ' Gönder  seçeneğini kullandığınızda kullanılabilir.



Not: 'Geri Al'  seçeneği hiçbir özelliği güncellemez.

Ayrıca yanıtlarınıza e-posta imzaları eklemek için bu bağlantıya başvurabilirsiniz .


Yanıt yazı tipi seçenekleri: 


Temsilci portalı için varsayılan bir yazı tipini Yönetici > Hesap > Yardım Masası Ayarları'ndan ayarlayabilirsiniz



Temsilcilerinizin yazı tipi formatını değiştirmesini istiyorsanız Yönetici > Hesap > Yardım Masası Ayarları altında ' Temsilciler için yazı tipi tercihi ' seçeneğini etkinleştirebilirsiniz. 




Temsilciler, destek taleplerine yanıt verirken bilet ayrıntıları sayfasındaki yanıt düzenleyicisinden yazı tipi ailesini veya yazı tipi boyutunu değiştirmeyi seçebilir. 


Aracılar 'A' simgesine tıkladıklarında, aşağıda gösterildiği gibi biçimlendirme seçeneklerini görüntüleyebilecek ve seçebileceklerdir:



Yanıtlarınıza kod parçacıkları ekleyin:


Metin alanı düzenleyicisinin bulunduğu her yerde — Kod bloğu seçeneği, temsilcilerin yanıtlarına/notlarına/iletmelerine kod parçacıkları eklemesine ve vurgulamasına olanak tanır. 



Görüntülediğiniz listede hızlı bir şekilde gezinme ve destek taleplerine yanıt verme


Örneğin, Açık ve Bekleyen Biletlerim liste görünümünden bir bildirime yanıt veriyorsanız sağ üstteki hızlı görünüm simgesine tıklayın. Belirli bir görünümün ilk 30 biletini görebileceksiniz. 


 

  • Cevaplamak için listeden bir bilet seçin.
  • Listedeki her bildirimde Kaynak , Bilet Kimliği , Talep Eden Adı ve Öncelik bilgileri görüntülenir.
  • Bu bir Açık bildirimse , bildirimin ne zaman oluşturulduğunu ve İlk yanıtın ne zaman verilmesi gerektiğini görebileceksiniz .
  • Yanıtladığınız/görüntülediğiniz mevcut bilet vurgulanacaktır. 


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız