Kolay Erişim için Genel Bilet Bağlantıları Sağlama

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 7 Şbt şunda: 4:52 AM

Yardım masanızdaki çağrıların varsayılan konumuna ek olarak Freshdesk, herkesin erişebileceği genel çağrı URL'lerini de destekler. Bu URL'ler, müşteriler yardım masasından çıkış yaptıklarında veya bir hesaba kaydolmadıklarında destek bildirimlerine erişmeyi kolaylaştırır.

Genel bilet URL'si, E-posta Bildirimleri  ve Hazır Yanıtlar altında yer tutucu olarak mevcuttur. Ancak bu yer tutucuyu kullanmak için, genel bilet URL'si olan herkes seçeneğini etkinleştirmeniz gerekir bunu Yönetici > Portal > Ayarlar > Portal için kullanıcı izinleri > Portalda biletleri kimler görebilir altında yapabilirsiniz


Genel bilet URL'si olan herkes  seçeneğini etkinleştirdiyseniz , bilet URL'si sayfası varsayılan olarak Müşteri Portalınızla aynı düzen özelleştirmelerini izleyecektir. Ek olarak, Genel Bilet URL'si sayfasını gerektiği gibi daha da özelleştirebilirsiniz.  



Genel bilet URL'leri  ve E-posta Bildirimleri

Biletlerin genel URL'sinin e-posta bildirimlerine dahil edilmesi, müşterilerin hesaplarına giriş yapmak için duraksamadan veya şifrelerini hatırlamaya çalışmadan doğrudan e-postalarından biletleri açmalarına olanak tanıyacak. Bunu nasıl ayarlayacağınız aşağıda açıklanmıştır:

  1. Destek portalınıza Yönetici olarak giriş yapın.
  2. Yönetici > E-posta Bildirimleri'ne gidin ve değiştirmek istediğiniz bildirimin yanındaki Düzenle'yi tıklayın.
  3. Yer Tutucu Ekle'ye tıklayın ve ardından e-postanıza eklemek için Genel Bilet URL'si'ne tıklayın.
  4. Değişiklikleri Kaydet





Genel bilet URL'leri  ve  Hazır Yanıtlar

Tıpkı e-posta bildirimlerinizde olduğu gibi, hazır yanıtlarla birlikte bir destek talebinin genel URL'sini de ekleyebilirsiniz; şöyle:

  1. Destek portalınıza giriş yapın. 
  2. Yönetici > Hazır Yanıtlar > Yeni Hazır Yanıt'a gidin (veya mevcut bir yanıtı düzenleyin ).
  3. Yer Tutucuları Ekle'yi tıklayın ve ardından Genel Bilet URL'si'ni seçin.
  4. İşiniz bittiğinde  Kaydet'i seçin.


İpucu: Her mesajla birlikte destek talebine bir bağlantı göndermek için Temsilci Yanıt Şablonunuz da dahil olmak üzere tüm e-posta bildirimlerine destek bildirimi URL'sini ekleyin. Herkese açık bir URL, müşterilerinizin oturum açmaya gerek kalmadan saniyeler içinde sohbete katılabileceği anlamına gelir.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız