Freshdesk yardım widget'ını kullanarak web sitenize veya ürününüze çözüm makaleleri ve bir iletişim formu yerleştirebilirsiniz. Müşterileriniz yardıma ihtiyaç duyduğunda çözüm makalelerinde arama yapmak veya destek bildirimi göndermek için widget'ı açabilirler. Yardım widget'ını nasıl kuracağınızı öğrenmek için bu videoyu izleyebilir veya yardım widget'ını ayarlama hakkında daha fazla bilgiyi buradan okuyabilirsiniz .
Freshdesk yardım widget'ını kullanarak Wix sitenize bir iletişim formu gösterebilir ve çözüm makaleleri yerleştirebilirsiniz. Wix premium planına yükseltmeniz ve widget kodunu yerleştirmeden önce Wix sitenize bir alan adı bağlamanız gerekir . Ayrıca yardım widget'ının etkin olduğu bir Freshdesk hesabınızın olması gerekir.
1. Freshdesk hesabınızda widget'ı kurma
- Freshdesk hesabınızda oturum açın ve Yönetici > Kanallar > Widget'lar seçeneğine gidin . Destek kanalları altında widget'ları göremiyorsanız lütfen support@freshdesk.com adresine e-posta gönderin .
- Widget'ta görünmesi gereken kanalları (bilet formu veya çözüm makaleleri veya her ikisi) ayarlayabilir ve görünümünü özelleştirebilirsiniz. Bu seçenekler hakkında daha fazla bilgi edinmek için bu çözüm makalelerini okuyabilirsiniz .
- Widget'ı ayarladıktan sonra Kodu yerleştir sekmesine gidip kodu kopyalayabilirsiniz. İşte örnek bir yerleştirme kodu:
2. Wix web sitenize widget'ı yerleştirme
- Wix hesabınıza giriş yapın. Kenar çubuğunda Ayarlar'ı seçin ve Gelişmiş Ayarlar > İzleme ve Analiz'e gidin .
- +Yeni Araç'a (1) tıklayın ve açılır menüden > Özel (2) seçeneğini seçin.
- Alternatif olarak doğrudan > Özel'e (3) tıklayabilirsiniz .
Açılan pencerede:
- Widget ayarları sayfasından kopyaladığınız yerleştirme kodunu, Kod pasajını buraya yapıştırın (1) adlı alana yapıştırın .
- Seçtiğiniz bir Ad (2 ) girin . Ad yalnızca referans amaçlıdır, dolayısıyla ona istediğiniz adı verebilirsiniz.
- Sayfalara Kod Ekle (3) alanı , widget'ı göstermek istediğiniz sayfaları seçmenizi sağlar. Widget'ı tüm sayfalara veya yalnızca belirli sayfalara yükleme arasında seçim yapabilirsiniz. Tüm sayfalar için istiyorsanız açılır menüden Kodu bir kez yükle seçeneğini seçmenizi öneririz.
- Gövde - Son'u (4) seçin ve Uygula'ya (5) tıklayın .
- Müşterileriniz web sitenizi ziyaret ettiğinde artık Freshdesk yardım widget'ını görebilecek.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız