Destek sürecini oyunlaştırmak, müşteri desteğine yeniden eğlence katıyor. Ayrıca, önceden tanımlanmış hedefleri karşılayan temsilcilere ödüller ve rozetler sunarak destek ekibinizin iş hedeflerinizle uyumlu hale gelmesine de yardımcı olabilir. Freshdesk Arcade etkinleştirildiğinde, çözümlenen her bildirim, kazanılan memnuniyet puanı ve destekle ilgili diğer faaliyetler, temsilcilerinizin her biri için doğrudan puanlara dönüşür.
Puanlar nasıl çalışır?
Mükemmel müşteri desteği sağlamanın püf noktası, müşteri sorularına hızlı yanıtlar sunmak ve sorunları tek seferde çözerken müşterinin çözümden memnun olmasını sağlamaktır. Biletleri bir saat içinde çözen acentelere puan, tek bir acente etkileşiminden sonra bilet kapatılırsa bonus puan ve müşteri memnunsa daha da fazla bonus puan verilir (Memnuniyet Anketi ile belirlenir). Temsilciler ayrıca SLA'larını aşan biletleri çözdükleri ve mutsuz müşterilere sahip oldukları için cezalandırılabilirler.
Temsilcilere verilecek puanların sayısı Yönetici tarafından Yönetici > Temsilci Üretkenliği > Arcade > Arcade Ayarları altında ayarlanabilir . Ayrıca temsilcilerin bir sonraki seviyeye ulaşması için kilometre taşı noktaları da belirleyebilirsiniz.
Temsilcilere ayrıca tamamladıkları görevlere ve liderlik tablosundaki konumlarına göre rozetler ve kupalar verilir.
Seviyeler
Ekibinizdeki her temsilci puan kazanmaya başladığında, puanlarına göre farklı seviyelerde sıralanmaları adil olur. Bildirimleri çözerek ve diğer yardım masası faaliyetlerini gerçekleştirerek ne kadar çok puan kazanırlarsa, merdivende o kadar yükseğe tırmanırlar. Yönetici, bir temsilcinin belirli bir seviyeye ulaşmak için kaç puan alması gerektiğini seçer. ( Bir Yönetici aynı zamanda Acemi seviyesinden daha yüksek seviyelerde de aracıları başlatabilir.)
Görevler
Temsilcileriniz için görevler oluşturarak desteğinizi işletmenizle uyumlu hale getirin. Görevler, temsilcilerinizi markanıza fayda sağlayacak faaliyetler gerçekleştirmeye yönlendirir. Bunları nasıl ayarlayabileceğiniz aşağıda açıklanmıştır.
Sıfırla
Arcade Ayarlarındaki puanları istediğiniz zaman varsayılan 100 puana sıfırlayabilirsiniz. Örneğin, ekibinizi yeniden yapılandırırken temsilcilerinizin skor tablosuna yeniden başlamasını isteyebilirsiniz. Bu durumda ekranın sağ üst köşesinde bulunan Sıfırla seçeneğine tıklayın. Bir onay diyalog kutusu görünecektir. Sıfırlamayı onayladığınızda temsilcilerinizin daha önce kazandığı puanlar varsayılan puanlara geri taşınacaktır. Arcade'de puanları nasıl sıfırlayabileceğinizi öğrenmek için buraya tıklayın.
Arcade nasıl etkinleştirilir ve kurulur
- Yönetici > Temsilci Üretkenliği > Arcade'e gidin .
- Arcade'i etkinleştirmek için Etkin/Devre Dışı geçişini kullanın.
- Alt kısımdaki Freshdesk Arcade'i Etkinleştir düğmesine tıklayarak da Arcade'i etkinleştirebilirsiniz .
- Temsilcilerinize hangi görev için kaç puan vermek istediğinizi ve belirli seviyelere ulaşmak için kaç puan almaları gerektiğini seçin.
- İşiniz bittiğinde Kaydet'i tıklayın.
Not: Freshdesk Arcade, varsayılan olarak tüm deneme hesaplarında etkindir. Bu çarşı noktaları, ödülleri düzenlemek için kullanılan ölçümlerdir .
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız