E-posta ekleme:
Bir Freshdesk hesabı oluşturduğunuzda, size şuna benzeyen bir e-posta adresi verilir: support@sirketiniz.freshdesk.com. Bunu müşterilerinizle paylaşabilir, sorularını bu adrese göndermelerini isteyebilirsiniz. Bu adrese gönderilen herhangi bir e-posta, Freshdesk'te bir çağrıya dönüşür. Soruyu gönderen müşteri, bileti talep eden kişi olur.
Halihazırda support@sirketiniz.com gibi bir e-posta adresiniz varsa, size ulaşmaları için bu e-posta adresini müşterilerinizle paylaşmaya devam edebilirsiniz. Ancak, bu adrese gelen e-postaları, hesabınızda bilet olarak kaydedilmeleri için Freshdesk'e iletmeniz gerekir. Bunu nasıl yapabileceğiniz konusunda size yol göstereceğiz.
Destek e-postanızı ekleme adımları
1. Yönetici > Kanallar > E-posta'ya gidin
2. Freshdesk varsayılan bir destek e-postası oluşturmuş ve bunu aşağıda gösterildiği gibi 'Global Destek E-postaları' bölümünde listelemiştir. Bu e-posta, kaydolduğunuzda size gösterilen e-postadan başka bir şey değildir: support@sirketiniz.freshdesk.com.
3. Şimdi, müşterilerinizin yazdığı gerçek destek e-posta adresinizi (ör. support@sirketiniz.com) girin.
Destek e-posta adresiniz ayrıca destek portalınızdan gönderdiğiniz tüm e-postalar için 'yanıt' adresi olacaktır.
Destek e-postasını girerken, e-postalarınızı şu adrese iletin metin kutusu değiştirilir. Bu e-posta müşterilerinize görünmez. Bu e-posta adresini kopyalayın.
4. Kaydet'e basın
E-postanız doğrulanması:
Yönlendirmeye başlamadan önce e-posta adresinizi doğrulama:
Bir sonraki adım, support@sirketiniz.com adresinin gerçekten sizin e-posta adresiniz olduğunu doğrulamaktır. Freshdesk'ten support@sirketiniz.com adresine bir doğrulama bağlantısı içeren bir e-posta almış olacaksınız.
E-posta adresinizi onaylamak için e-postadaki doğrulama bağlantısını tıklayın. Bağlantıyı kopyalayıp tarayıcınıza da yapıştırabilirsiniz. Bu adresi başarıyla doğruladıktan sonra, Freshdesk'in bu adrese gönderilen e-postaları bilet olarak yakalamaya başlayabilmesi için yönlendirmeyi ayarlamanız gerekir.
Hesabınıza bir destek e-posta adresi ekledikten sonra, posta kutunuzdaki yönlendirme kurallarını doğrulamanız ve ayarlamanız gerekir. Destek e-posta adresinizi etkinleştirmek için lütfen aşağıdaki adımları izleyin.
1. Yönetici > Kanallar > E-posta'ya gidin
2. Etkinleştirilecek e-postaya karşılık gelen Doğrula seçeneğine tıklayın .
3. E-posta için oluşturulan Freshdesk yönlendirme adresini kopyalayın.
4. Posta kutunuzda oturum açın ve Ayarlar > Yönlendirme ve POP / IMAP bölümüne gidin . Kopyalanan e-postayı yönlendirme adresi olarak ekleyin.
5. İşiniz bittiğinde İleri'ye tıklayın
6. Sonraki ekranda bir aktivasyon kodu alacaksınız. Kodu kopyalayın ve e-posta gelen kutusu ayarları sayfanıza yapıştırın ve Kaydet'e tıklayın
7. İşiniz bittiğinde, İleri'ye tıklayın ve e-postanız doğrulanmış olacaktır.
BCC email
Üst düzey yönetim, temsilci olarak eklenmeden desteğinizde neler olup bittiğini bilmek isteyebilir. Destek posta kutusunu kurarken e-posta adreslerini BCC olarak ekleyebilirsiniz.
BCC kurulumu hakkında hızlı bir kılavuz
Destek portalınızda Yönetici olarak oturum açın
Yönetici sekmesine tıklayın
Kanallar altında , E-posta'yı tıklayın.
Listelenen destek e-postalarının üzerindeki Gelişmiş Ayarlar'a tıklayın
Otomatik Gizli e-posta bağlantısını ayarla'yı tıklayın
BCC olarak eklemek istediğiniz tüm e-posta adreslerini virgülle ayırarak yazın
Kaydet'e tıklayın ve BCC e-posta adresleri hemen eklenecektir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız