Destek e-postalarınızı iletin ve Freshdesk'te destek taleplerine dönüştürün

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 13 Eyl, 2023 şunda: 2:50 AM

E-posta ekleme:

Bir Freshdesk hesabı oluşturduğunuzda, size şuna benzeyen bir e-posta adresi verilir: [email protected]Bunu müşterilerinizle paylaşabilir, sorularını bu adrese göndermelerini isteyebilirsiniz. Bu adrese gönderilen herhangi bir e-posta, Freshdesk'te bir çağrıya dönüşür. Soruyu gönderen müşteri, bileti talep eden kişi olur. 


Halihazırda [email protected] gibi bir e-posta adresiniz varsa, size ulaşmaları için bu e-posta adresini müşterilerinizle paylaşmaya devam edebilirsiniz. Ancak, bu adrese gelen e-postaları, hesabınızda bilet olarak kaydedilmeleri için Freshdesk'e iletmeniz gerekir. Bunu nasıl yapabileceğiniz konusunda size yol göstereceğiz.


Destek e-postanızı ekleme adımları


1. Yönetici  >  Kanallar  >  E-posta'ya  gidin 


2. Freshdesk varsayılan bir destek e-postası oluşturmuş ve bunu aşağıda gösterildiği gibi 'Global Destek E-postaları' bölümünde listelemiştir. Bu e-posta, kaydolduğunuzda size gösterilen e-postadan başka bir şey değildir: [email protected]. 




3. Şimdi, müşterilerinizin yazdığı gerçek destek e-posta adresinizi (ör. [email protected]) girin.

Destek e-posta adresiniz ayrıca destek portalınızdan gönderdiğiniz tüm e-postalar için 'yanıt' adresi olacaktır.

Destek e-postasını girerken, e-postalarınızı şu adrese iletin metin kutusu değiştirilir. Bu e-posta müşterilerinize görünmez. Bu e-posta adresini kopyalayın. 


4. Kaydet'e  basın


E-postanız doğrulanması:


Yönlendirmeye başlamadan önce e-posta adresinizi doğrulama:


  • Bir sonraki adım, [email protected] adresinin gerçekten sizin e-posta adresiniz olduğunu doğrulamaktır. Freshdesk'ten [email protected] adresine bir doğrulama bağlantısı içeren bir e-posta almış olacaksınız.

  • E-posta adresinizi onaylamak için e-postadaki doğrulama bağlantısını tıklayın. Bağlantıyı kopyalayıp tarayıcınıza da yapıştırabilirsiniz. Bu adresi başarıyla doğruladıktan sonra, Freshdesk'in bu adrese gönderilen e-postaları bilet olarak yakalamaya başlayabilmesi için yönlendirmeyi ayarlamanız gerekir.

Hesabınıza bir destek e-posta adresi ekledikten sonra, posta kutunuzdaki yönlendirme kurallarını doğrulamanız ve ayarlamanız gerekir. Destek e-posta adresinizi etkinleştirmek için lütfen aşağıdaki adımları izleyin.


1. Yönetici  >  Kanallar  >  E-posta'ya gidin 

2. Etkinleştirilecek e-postaya karşılık gelen  Doğrula seçeneğine tıklayın  .

3. E-posta için oluşturulan Freshdesk yönlendirme adresini kopyalayın. 



4. Posta kutunuzda oturum açın ve Ayarlar > Yönlendirme ve POP / IMAP bölümüne gidin . Kopyalanan e-postayı yönlendirme adresi olarak ekleyin. 


5. İşiniz bittiğinde İleri'ye tıklayın

6. Sonraki ekranda bir aktivasyon kodu alacaksınız. Kodu kopyalayın ve e-posta gelen kutusu ayarları sayfanıza yapıştırın ve Kaydet'e tıklayın



7. İşiniz bittiğinde, İleri'ye tıklayın ve e-postanız doğrulanmış olacaktır. 


 BCC email


Üst düzey yönetim, temsilci olarak eklenmeden desteğinizde neler olup bittiğini bilmek isteyebilir. Destek posta kutusunu kurarken e-posta adreslerini BCC olarak ekleyebilirsiniz. 




BCC kurulumu hakkında hızlı bir kılavuz


  1. Destek portalınızda Yönetici olarak oturum açın

  2. Yönetici  sekmesine tıklayın 

  3. Kanallar altında  ,  E-posta'yı tıklayın.

  4.  Listelenen destek e-postalarının üzerindeki Gelişmiş Ayarlar'a tıklayın 

  5. Otomatik Gizli e-posta  bağlantısını ayarla'yı tıklayın 

  6. BCC olarak eklemek istediğiniz tüm e-posta adreslerini virgülle ayırarak yazın

  7. Kaydet'e tıklayın   ve BCC e-posta adresleri hemen eklenecektir.




Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız