Müşterilerle kişisel ilişkisi olan destek temsilcileri, kendi gelen kutularında çok sayıda destek e-postası alır. Bir aracı olarak siz de bu tür e-postaları takip etmek isteyebilirsiniz. Bu e-postaları, yardım masanızla entegre (veya yardım masanız tarafından size atanan) destek e-posta adresine iletin ve bilet oluşturun. Ve bu e-postalar, e-postayı ileten kişinin (acente) adı yerine, bileti talep eden kişi olarak gönderenin (müşterinin) adını taşıyacaktır.
Aşağıdaki adımları izleyerek bu ayarı değiştirebilirsiniz:
- Destek portalınızda Yönetici olarak oturum açın
- Yönetici > Kanallar > E-posta > Gelişmiş ayarlar'a gidin
- Yardım masasıyla entegre olan e-posta adresleri listesinin altında, İletilen e-postalar için istek sahibi olarak orijinal göndereni kullan seçeneğini görebileceksiniz .
4. Varsayılan olarak etkinleştirilecektir. Kullanım durumunuza göre açıp kapatabilirsiniz .
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız