Şablonları Kullanarak Çocuk Biletleri Oluşturma

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 5:44 AM

Yardım masanızda bazı senaryoların yinelendiğini görebilirsiniz; böylece çalışanların işe alımı veya iade işlemleri gibi ortak iş akışlarınızı, atanmış gruplar ve temsilcilerle dolu, önceden tanımlanmış Ebeveyn ve Çocuk şablonları olarak kaydetmeyi seçebilirsiniz. Bu, benzer talepler iletildiğinde temsilcilerinizin zamandan ve emekten büyük oranda tasarruf etmesini sağlayabilir.


Şablon oluşturmaya yönelik hızlı kılavuz: 

  • Destek portalınızda Yönetici olarak oturum açın.

  • Sol paneldeki Yönetici sekmesine tıklayın ve ardından Acente Verimliliği altındaki  Bilet Şablonları'na gidin.

  • Şablon listesi sayfasından mevcut bir şablonu kopyalayabilir, düzenleyebilir, silebilir veya yeni bir şablon oluşturabilirsiniz.

  • Yeni bir şablon oluşturmak için Yeni ekle'ye tıklayın ve şablonun ayrıntılarını girin.



  • Bunu bir Ana şablon olarak kaydetmek ve Alt şablonları onunla ilişkilendirmeye başlamak için Kaydet ve alt  öğe ekle'yi seçin.



  • Mevcut şablonlar listesinden bir Alt şablon seçmek için Mevcut Şablon seçeneğini veya yeni bir tane oluşturmak için Boş şablonu seçebilirsiniz.




  • Çocuk şablonunun ayrıntılarını doldururken, devral simgesine tıklayarak Ana şablondan tüm değerleri veya belirli değerleri devralmayı da seçebilirsiniz.


Bilet/E-posta formunun üst kısmındaki devral simgesini seçerseniz, formun tüm değerleri ana şablondan devralmasını sağlarken, bireysel alanların üzerine geldiğinizde yanlarında görünen devralma simgesi, alt biletin tam da bu spesifik değeri miras alır. Bu seçimi istediğiniz zaman tekrar tıklayarak geri alabilirsiniz. 


  • Ayrıca sayfanın üst kısmında bulunan Yer tutucu ekle bağlantısını tıklayarak da yer tutucular ekleyebilirsiniz ; bu, Ana biletten ilgili ayrıntıların alınmasına yardımcı olacaktır.

  • Çocuk şablonunu Ana şablon listesine eklemek için Kaydet'e tıklayın. Oluşturulan şablon sağdaki hiyerarşik bir akış şemasında görüntülenecektir.



  • Ana şablonu kaydetmek için tekrar Kaydet'e tıklayın.

Not: Bir Alt şablonun istek sahibi yoksa, Freshdesk Ana biletin aracısını istek sahibi olarak ekleyecektir. Ebeveyn biletinde acente bulunmuyorsa, etkinliği gerçekleştiren acente talep sahibi olarak atanacaktır.


Çocuk biletleri eklemek için şablonları kullanma :

  • Bilet Listesi Görünümü sayfasından bir bilete tıklayın.

  • Ekranın sağındaki widget'tan Çocuk Ekle'yi seçin.




  • Açılır menüden Şablon Kullanmayı  seçin. Mevcut tüm Ana şablonların bir listesi görüntülenecektir. Bir Ana şablon seçtiğinizde, ilişkili Alt şablonların listesi otomatik olarak uygulanacaktır.




  • Belirli bir Çocuğu kaldırmak istiyorsanız onay kutusundaki seçeneklerin işaretini kaldırın. İşiniz bittiğinde biletleri otomatik olarak oluşturmak için Çocuk biletleri oluştur'a tıklayın. Aynı işlemi tekrarlayıp farklı bir şablon seçerek  50'ye kadar çocuk bileti ekleyebilirsiniz.

  • Çocuk biletlerini görmek için sayfayı yenileyin.


Şablonları silme:

  • Ayrıca bir Ana şablonu şablon listesi sayfasından da düzenleyebilir/silebilirsiniz. Bir Ana şablonu sildiğinizde, ilişkili tüm Alt şablonları da silinir.  

  • Benzer şekilde, bir Çocuk şablonunu silmek için Alt şablonunu seçin ve ekranın alt kısmından Sil'i seçin.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız