Toplu İşlemleri ve Senaryoları Kullanma

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 4:43 AM

Toplu Güncellemeleri Kullanarak Dahili Aracıları ve Grupları Atama:

Ayrıca, Dahili grup(lar)ın eşlendiği durumu seçtiğinizden emin olarak, seçilen bir destek talebi setini bir Dahili gruba ve temsilciye atamak için Toplu Güncellemeleri de kullanabilirsiniz. 

  • Bilet Listesi Görünümü sayfasında toplu işlem yapmak istediğiniz biletleri seçin ve Toplu Güncelleme'ye tıklayın.



  • İlgili bilet Durumunu, Dahili grubu ve temsilciyi güncelleyin.

  • Bu eylemi gerçekleştirmek için Güncelle'ye tıklayın.


Senaryoları Kullanarak Dahili Aracıları ve Grupları Atama :

Ayrıca destek taleplerine Dahili aracılar veya gruplar atamak için  Senaryolar  da ayarlayabilirsiniz.

  • Bir otomasyon ayarlamak için Yönetici >  Temsilci Üretkenliği > Senaryo Otomasyonları'na gidin ve Yeni Senaryo'ya tıklayın

  • Eylemler altında , yürütülecek eylem olarak Dahili Gruba/Temsilciye Ata'yı seçebilirsiniz . Özel bir bilet durumu atanmamışsa, lütfen ' Dahili Gruba/Temsilciye Ata ' eylemini eklemeden önce bunu atadığınızdan emin olun. Bilet durumunu Dahili grupla eşleştirme hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın. 


Not: Yürütme sırasındaki bilet durumu seçilen Dahili grupla eşlenmemişse, seçilen senaryo biletlerde yürütülmeyecektir.



  • Görüntülenen açılır listeden Grubu/Acenteyi seçebilirsiniz. Ayrıca bu Senaryo Otomasyonunu gruptaki tüm temsilciler/Temsilcilere görünür hale getirebilirsiniz.

  • Kaydet'e tıklayın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız