İÇİNDEKİLER
- Bir ortak çalışanı bilete davet etme
- Yönetici sayfasından Ortak Çalışan ekleme ve kapsamlarını tanımlama
- Temsilcilerin Ortak Çalışan eklemesine izin verme
- Özel Ortak Çalışan izinleri
- Bir Ortak Çalışanı Temsilciye Dönüştürme
- Bir kişiyi Ortak Çalışana dönüştürme
- Bir Ortak Çalışanı Silme
- Ortak Çalışan Bildirimleri
- Denetim Günlükleri
Ortak Çalışanlar ile destek yöneticileri ve temsilcileri, diğer ekiplerden veya üçüncü taraf kişilerden iş arkadaşlarını bir Ortak Çalışan olarak destek bildirimine ekleyebilir veya davet edebilir. Bunlar, bir müşteri bildirimini çözmek için tam zamanlı temsilcilere destek bildirimiyle ilgili bilgiler, güncellemeler, görüşler veya onaylar konusunda yardımcı olan herhangi bir paydaş olabilir.
Bir ortak çalışanı bilete davet etme
Bir ortak çalışanı özel bir notta adını (@bahsetme) etiketleyerek bir bilete davet edebilirsiniz.
Ortak çalışanın bilet erişimi yoksa bilet erişimi sağlamayı seçebilirsiniz.
Ortak çalışan Freshdesk'te bulunmuyorsa e-posta adresini etiketleyerek onu davet edebilirsiniz.
Seçiminizi onaylayın ve bunları Freshdesk'e ekleyin.
Ayrıca Ortak Çalışanları, Paylaşılan Sahipliği kullanarak bir bilete atayarak da davet edebilirsiniz . Bunu yaparak ortak çalışan aynı zamanda bildirimin çözümlenmesinden de sorumludur.
Ortak çalışanı ve ortak çalışanın ait olduğu dahili grubu sağ bölmeye eklemeniz ve 'Güncelle'yi tıklamanız yeterlidir.
Analytics özelliğini kullanarak Ortak Çalışanların performansını ölçebilirsiniz. Daha fazlasını burada bulabilirsiniz.
Yönetici sayfasından Ortak Çalışan ekleme ve kapsamlarını tanımlama
Yönetici, Yönetici sayfasından bir Ortak Çalışan ekleyebilir ve kapsamını tanımlayabilir.
Yönetici > Ekip > Temsilciler > Yeni Temsilci'ye gidin
Aracı türü olarak Ortak Çalışan'ı seçin
E-posta adresini ve adını ekleyin
Not: Bilet Ortak Çalışanı ve Analytics Ortak Çalışanı rolleri varsayılan olarak oluşturulur ve düzenlenemez.
Not: Bir temsilci aynı anda hem Bilet İşbirlikçisi hem de Analytics İşbirlikçisi olabilir.
Bir Ortak Çalışan eklerken destek kapsamını da tanımlayabilirsiniz,
Küresel Erişim - Yardım masasındaki tüm destek taleplerini görüntüleyebilir.
Gruplarına Atandı - Kendilerine ve gruplarına atanan biletleri görüntüleyebilir.
Kısıtlı Erişim - Etiketlendikleri biletleri ve nerede ikincil sahip olduklarını görüntüleyebilir.
Rolü Bilet Ortak Çalışanı veya Analytics Ortak Çalışanı olarak ekleyin
Temsilci oluştur'u tıklayın.
Ekledikten sonra, ortak çalışan e-postasında davetiye bağlantısını alacaktır.
Temsilcilerin Ortak Çalışan eklemesine izin verme
Yöneticiler, ilgili izinleri sağlayarak temsilcilerin Ortak Çalışanları hesabınıza davet etmesine izin verebilir. Bu, yöneticilere olan bağımlılığı azaltacak ve aynı zamanda daha hızlı işbirliğine ve müşteri yanıtlarına yol açacaktır.
Aracıların Ortak Çalışanları davet etmesine izin vermek için özel bir rol oluşturarak bunu yapabilirsiniz. Daha sonra bu özel rolü, ortak çalışanları davet etmeleri için erişim vermek istediğiniz Temsilcilere atamanız gerekir.
Örnek olarak 'Ortak Çalışanlar - Temsilci Davetiyesi' adlı özel bir ortak çalışan rolünü ele alalım. Bu özel Ortak Çalışan rolünü oluşturmak için,
Yönetici > Ekip > Roller'e gidin
Yeni Rol'e tıklayın
Bir ad verin (örneğin, Ortak Çalışanlar - Temsilci Davetiyesi)
Temsilci türünü Destek Temsilcisi olarak seçin
İzinler altında, Yönetim bölümüne gidin ve Operasyonel Yönetici eylemlerini gerçekleştir > Temsilcileri yönet > Ortak çalışanları davet edin ve destek bildirimi erişimi sağlayın'ı seçin.
Ayarları kaydet
Sonraki,
Yönetici > Ekip > Temsilciler'e gidin
Bu erişime izin vermek istediğiniz Temsilciyi seçin ve Temsilciyi Düzenle'ye tıklayın.
Roller'e 'Ortak Çalışanlar - Temsilci Daveti' seçeneğini ekleyin.
Aracıyı güncelle'yi tıklayın.
Not: Ortak Çalışan erişimine API'ler aracılığıyla toplu olarak izin vermek istiyorsanız. Daha fazla bilgi için lütfen API belgelerimize bakın.
Özel Ortak Çalışan izinleri
Özel bir Ortak Çalışan rolü oluştururken Ortak Çalışanlar için ayrıntılı düzeyde izinleri tanımlayabilirsiniz.
Konuşmayı iletme
Bilet durumunu düzenle
Çözümler sekmesini görüntüle
Müşteriler sekmesini görüntüle
Not: 'Bilet durumunu düzenle' seçeneği varsayılan bilet ortak çalışanı rolünde mevcut değildir
Bir ortak çalışan için özel bir rol oluşturmak üzere,
Yönetici > Ekip > Roller'e gidin
Yeni Rol'e tıklayın
Bir ad verin (örneğin, Özel Ortak Çalışanlar)
Aracı türünü Ortak Çalışan olarak seçin
Artık özel ortak çalışan rolü için atamak istediğiniz izni sırasıyla Biletler, Çözümler veya Müşteriler bölümünden seçebilirsiniz.
Bilet durumunu düzenlemek için yukarıda belirtilen adımları izleyin ve ardından
- Biletler altında , 'Bilet özelliklerini düzenle' > 'Yalnızca bilet durumunu düzenle'yi seçin
Bir Ortak Çalışanı Temsilciye Dönüştürme
Bir Ortak Çalışanı doğrudan bir Temsilciye dönüştüremezsiniz. Bir Ortak Çalışanı Temsilciye dönüştürmek için, önce onu bir kişiye, ardından kişiyi bir Temsilciye dönüştürmeniz gerekir.
Bir Ortak Çalışanı kişiye dönüştürmek için,
- Yönetici > Ekipler > Aracılar > Ortak Çalışanlar'a gidin
- Kişiye dönüştürmek istediğiniz Ortak Çalışanı seçin
- Bir Kişiye Dönüştür > Onayla'ya tıklayın
Bir kişiyi temsilciye dönüştürmek için,
Müşteriler > Kişiler'e gidin
Temsilciye dönüştürmek istediğiniz kişiyi seçin
Temsilciye Dönüştür > Destek - Tam zamanlı temsilci > Dönüştür'e tıklayın
Bir kişiyi Ortak Çalışana dönüştürme
Bir kişiyi Ortak Çalışana dönüştürmek için,
Müşteriler > Kişiler'e gidin
Ortak Çalışana dönüştürmek istediğiniz kişiyi seçin
Temsilciye Dönüştür > Ortak Çalışan > Dönüştür'e tıklayın
Bir Ortak Çalışanı Silme
Bir Ortak Çalışanı istediğiniz zaman silebilirsiniz; bu kişi Freshdesk hesabınızda bir İrtibat Kişisine dönüştürülür (diğer temsilci türlerinin silinmesinde olduğu gibi).
- Yönetici > Ekip > Temsilciler > Ortak Çalışanlar'a gidin
- Silmek istediğiniz Ortak Çalışanı seçin
- Sil > Onayla'yı tıklayın
Ortak Çalışan Bildirimleri
Ortak Çalışan iseniz Freshdesk'ten aşağıdaki durumlarda bir e-posta ve Uygulama İçi bildirim alacaksınız:
Bir yönetici tarafından davet edildiniz,
Etiketlendiniz (@bahsetme),
Bir temsilci (@bahsetme) tarafından bir bilete (ortak sahiplik) veya bir gruba atanır.
Denetim Günlükleri
Yönetici olarak, Denetim Günlükleri altında davet edilen Ortak Çalışanların listesini de görebileceksiniz .
Not: Denetim günlüğü özelliği yalnızca Orman planında mevcuttur.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız