Kişiler nasıl eklenir ve kullanılır?

Şu tarihte değiştirildi Cum, 21 Tem, 2023 şunda: 4:25 AM

Kişilerinizi ürüne alma

  1. İlk adım, kişileri içe aktarmaktır.  Bunu web için CRM kitaplığımızı kullanarak otomatik olarak veya içe aktarma ,  Hızlı Ekle düğmesi ve telefon görüşmeleri  ve ayrıca  sohbet pencere öğesi  aracılığıyla  manuel olarak yapabilirsiniz . 
  2. Kişiler e-posta adresleriyle oluşturulduğunda, sosyal profilleri ve görüntü resimleri otomatik olarak zenginleştirilir.




Kişilerinizi bulma

  1. Kişiler modülünden   , sekmelerden herhangi birini seçebilir  ve bunları filtreleyerek rafine kişilerin bir listesini görebilirsiniz. Ayrıca Kişiler > + <sekme sayısı > Yeni görünüm ekle'ye giderek seçtiğiniz filtrelerle bir sekme veya görünüm oluşturabilirsiniz .
  2. Kişileri Oluşturuldukları zamana, Güncelleştirildiklerine ,  Son iletişim kurduklarına ve daha fazlasına göre sıralayabilirsiniz   .
  3. Arama sonuçlarınızı daha da daraltmak için   istediğiniz filtreleri ekleyin .  Görünümün tekrar tekrar oluşturulmasını önlemek için arama kriterlerinizi özel bir görünüm olarak kaydedebilirsiniz  . Filtre yer paylaşımını açmak için Filtreleme ölçütü'nü tıklayın .


Toplu eylemler

Toplu e-posta gönderebilir   kişileri başka bir kullanıcıya veya satış sahibine   atayabilir , birden çok kişiyi birleştirebilir,  kişi   alanlarını toplu olarak  güncelleyebilir , kişileri toplu olarak silebilir  , birden çok kişiye SMS gönderebilir, satış dizilerine kişi ekleyebilir veya satış dizisinden kişi kaldırabilir ve birden çok kişiye etiket ekleyebilir veya onlardan etiket kaldırabilirsiniz. Kişiler üzerinde toplu işlemler gerçekleştirmek için, 

  1. Kişiler sayfasından adlarının yanındaki onay kutusunu seçerek kişileri seçin   . Aynı anda en fazla 100 kişi seçmek için Toplu İşlemler'e de tıklayabilirsiniz.
  2. Toplu işlemler tepsisinden  ,  seçili kişiler üzerinde gerekli eylemi gerçekleştirmek için bir düğme seçin


İletişim bilgileri sayfası

İletişimin ayrıntılar sayfasına hızlı bir bakış, konuşmanızı onların iş gereksinimlerini karşılayacak şekilde uyarlamak için ihtiyacınız olan tüm verileri sağlar. 

  1. Bir kişiye tıkladığınızda, kişinin ayrıntılar sayfasına yönlendirilirsiniz. 
  2. Kişinin resmini ,  anlaşmalarını  -  yaşam döngüsü aşamaları, puanları, müşteri uyum derecelendirmesi, anlaşma değeri ,  son konuşmaları  ve  son etkinlikleriyle birlikte bulabilirsiniz  Kişinin Telefon numarası ,  E-posta, Kaynak, Saat dilimi, Sahibi  ve  Konumu gibi diğer ayrıntıları da bulabilirsiniz   .  
  3. Kişinin  abonelik türü  ve  abonelik durumu  gibi pazarlamayla ilgili ayrıntıları da burada görüntülenir. Varsayılan olarak kullanılabilen alanların dışında , kendi tercihinize göre daha fazla özel alan ekleyebilirsiniz.
  4.  Düzenle  (Tüm alanları görüntüle ve düzenle) düğmesine tıkladığınızda tüm iletişim bilgileri görülebilir 
  5.  İlgili simgelere tıklayarak kişinin  notlarını ,  görevlerini  ve  randevularını görüntüleyebilirsiniz .


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız