Bir kişinin bilgileri üç grupta kaydedilir:
Temel Bilgiler
Bu, iletişim formları aracılığıyla manuel olarak, içe aktarma sırasında veya CRM Web kitaplığımız kullanılarak otomatik olarak doldurulabilen tüm varsayılan iletişim alanlarını içerir.
İşte varsayılan alanların listesi:
Ek Bilgiler
Bu, kişi hakkında doğum tarihi, Alternatif adres, iş deneyimi yılı vb. gibi ek bilgileri yakalayan özel alanları içerir. Özel alanlar, iletişim formları aracılığıyla veya içe aktarma sırasında manuel olarak doldurulabilir.
İletişim alanlarını özelleştirmek için,
Hesabınıza yönetici olarak giriş yapın .
Ayarlar > Kişiler modülüne gidin
Temel Bilgiler, Ek Bilgiler veya Uygulama verileri altındaki bir alanın yanındaki Alanı Düzenle simgesine tıklayın .
Alan Türünü Düzenle kaplamasında ,
Alan Etiketini düzenleyebilir ve bir Araç İpucu ve Yer Tutucu metni ekleyebilirsiniz . Varsayılan alanlar için Dahili Ad ve Alan türü düzenlenemez. Ancak, özel alanlar için düzenlenebilirler. Ayrıca, Grup veya alt grup açılır menüsünden seçim yaparak alanı istediğiniz bir gruba taşıyabilirsiniz .
2. Mevcut seçenekleri düzenleyebilir, silebilir veya Seçim ekle düğmesini tıklayarak yenilerini ekleyebilirsiniz. Mevcut seçimleri sildiğinizde, bu kayıtların değeri boş olur.
3. İşiniz bittiğinde, Kaydet'i tıklayın .
Kişiler için özel alanlar oluşturma hakkında daha fazla bilgi edinin
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız