Not: Freddy Copilot şu anda Pro ve Enterprise planlarında Beta aşamasındadır. 5 Şubat 2024 tarihinden itibaren Freddy Copilot ücretli bir eklenti haline gelecek ve Beta aşamasından çıkacaktır. Fiyatlandırma hakkında daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz.
Ön saflardaki temsilcileriniz, onları yüksek öncelikli sorunlarla uğraşmaktan alıkoyan ezberci ve sıradan görevler içinde boğuluyor mu?
Temsilci verimliliğini artırmak, yanıtları otomatikleştirmek ve hizmetlerin tutarlılığını sağlamak için yüksek performanslı BT personelini Üretken Yapay Zeka destekli yardımla donatmak üzere tasarlanan Freddy Copilot ile tanışın.
Onları nerede bulabilirsin?
- Yönetici > Freddy AI > Freddy'ye gidin
- Keşfetmek istediğiniz özellikler için geçişi etkinleştirin.
Üretkenliğin kilidini açacak yetenekler
Cevap Önerici
Temsilcilerin, bilgi tabanınızda tutulan yardım makalelerinden alınan otomatik oluşturulmuş yanıtlarla destek taleplerine hızlı bir şekilde yanıt vermesini sağlayın. Yanıtlar, bildirilen soruna göre düzenlenir ve sorunla eşleşen ilgili yardım makalelerinden özetlenir.
Daha Fazla Bilgi
Bilet özeti oluşturucu
Bir destek talebinin yaşam döngüsü boyunca, destek talebi yanıtları üzerinden önemli kararları ve kilometre taşlarını yakalayan birden fazla iletişim gerçekleşir. Temsilcilerin, tüm destek talebi yanıtlarından birleştirilmiş bağlamı yakalayarak bir destek talebinin nasıl çözüldüğüne dair hızlı bir özet oluşturmasını sağlayın.
Çok yakında: Destek talebi tartışmalarından otomatik olarak çözüm notları oluşturarak bir destek talebinin nasıl çözüldüğünü anlayın.
Daha Fazla Bilgi
Yardım makalesi oluşturucu
Yaygın olarak ortaya çıkan sorunları saptırmak için genel kaynaklardan ve mevcut destek taleplerinden otomatik olarak çözüm makaleleri oluşturun.
Diyaloğa dayalı hizmet masası eylemleri
Freddy-AI ile temsilciler artık günlük işleri basit ve konuşmaya dayalı bir şekilde yapabiliyor. Temsilciler zamandan tasarruf edebilir ve önemli işlere odaklanabilirken, sıradan işler Freddy tarafından talimat verildiği şekilde halledilir.
Not: Gif sadece gösterim amaçlıdır. Bu eylemlerden bazıları yakın gelecekte desteklenecektir.
Benzer Olay Önerileri
Aynı sorunla ilgili benzer destek taleplerini belirleyin ve referans bağlamıyla destek taleplerini daha iyi çözün.
Daha Fazla Bilgi
Alan önerici
Destek talebi alan değerlerini atayarak zaman kazanın. Yapay zeka destekli önerilerle doğru parametreleri atayarak destek taleplerini otomatik olarak kategorize edin.
Daha Fazla Bilgi
Çözüm notu oluşturucu (Şubat 2024'ten itibaren kullanılabilir)
Temsilciler artık hızlı referanslara ve daha hızlı hizmet sunumuna yardımcı olmak için her destek talebi için çözüm notları oluşturabilir. Çözüm notları, bir sorunu yeniden üretme adımlarını, sorun giderme sürecini ve diğer ilgili bilgileri ayrıntılı olarak açıklayan dahili belgelerdir. Benzer sorunlarla karşılaşan müşteri temsilcilerine yardımcı olmak için son derece faydalıdırlar.
Yazı asistanı
Not: Freddy Copilot'un tüm özellikleri Freshservice tarafından desteklenen tüm dillerde mevcuttur:
Yardım makalesi oluşturucu - sadece Almanca, Fransızca, İspanyolca, Brezilya Portekizcesi, Hollandaca, İsveççe ve İspanyolca LATAM dillerini destekler.
Benzer olay önerileri ve Diyaloğa dayalı hizmet masası eylemleri - sadece İngilizce'yi destekler
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız