Freshdesk yardım widget'ını kullanarak web sitenize veya ürününüze çözüm makaleleri ve bir iletişim formu yerleştirebilirsiniz. Müşterileriniz yardıma ihtiyaç duyduğunda çözüm makalelerinde arama yapmak veya destek bildirimi göndermek için widget'ı açabilirler. Yardım widget'ını nasıl kuracağınızı öğrenmek için bu videoyu izleyebilir veya yardım widget'ını ayarlama hakkında daha fazla bilgiyi buradan okuyabilirsiniz .
WordPress sitenize bir iletişim formu gösterebilir ve çözüm makaleleri yerleştirebilirsiniz. Bunu yapmak için öncelikle Freshdesk WordPress eklentisini yüklemeniz gerekir . Web siteniz kendi kendine barındırılan WordPress üzerinde çalışıyorsa, eklentiyi eklentiler dizininden yükleyebilirsiniz. WordPress.com kullanıyorsanız, bu eklentiyi yüklemek için İş planında veya üzerinde olmanız gerekir.
1. Freshdesk hesabınızda widget'ı kurma
- Freshdesk hesabınızda oturum açın ve Yönetici > Destek Kanalları > Widget'lar seçeneğine gidin . Destek kanalları altında widget'ları göremiyorsanız lütfen [email protected] adresine e-posta gönderin .
- Widget'ta görünmesi gereken kanalları (bilet formu veya çözüm makaleleri veya her ikisi) ayarlayabilir ve görünümünü özelleştirebilirsiniz. Bu seçenekler hakkında daha fazla bilgi edinmek için bu çözüm makalelerini okuyabilirsiniz .
- Widget'ı ayarladıktan sonra Kodu yerleştir sekmesine gidip kodu kopyalayabilirsiniz. İşte örnek bir yerleştirme kodu:
2. Freshdesk eklentisini WordPress hesabınıza yükleme
- WordPress hesabınıza giriş yapın ve araç çubuğunuzdaki Eklentiler'e (1) gidin.
- Eklentiler sayfasında Yeni Ekle (2) düğmesini tıklayın.
- Freshdesk resmi eklentisini arayın (3)
- Freshdesk (resmi) eklentisindeki Şimdi yükle (4) düğmesine tıklayın .
- Eklentiyi yüklemeye çalışırken bir hatayla karşılaşırsanız lütfen WordPress'e yazma erişimi verip vermediğinizi kontrol edin.
- Eklentileri yükledikten sonra Yüklü eklentiler 'i tıklayın . Freshdesk'in (resmi) yanındaki Etkinleştir'e tıklayın .
- Eklentiyi etkinleştirdikten sonra araç çubuğunda Freshdesk simgesi görünecektir.
- Freshdesk eklentisi simgesine tıkladığınızda size aşağıdaki seçenekler gösterilecektir:
- Temel ayarlar:
- WordPress web sitenizde yardım widget'ını ayarlamak için.
- WordPress yorumlarını Freshdesk destek taleplerine dönüştürün. Daha fazlasını buradan öğrenin.
- SSO entegrasyonu. Daha fazlasını buradan öğrenin.
- Bu WordPress sitesinde Yardım widget'ını göster seçeneğini işaretlediğinizde , widget yerleştirme kodunu yapıştırabileceğiniz bir kutu göreceksiniz.
- Widget kodu, Widget'ı Yönetici > Widget'lar bölümünde ayarlarken yerleştirme kodu sekmesinden kopyalanabilir.
- Widget yerleştirme kodunu yapıştırdıktan sonra, Değişiklikleri WordPress'te kaydet'e tıklayabilirsiniz; widget, WordPress sitenizdeki tüm sayfalarda görünecektir. Müşterileriniz web sitenizi ziyaret ettiğinde artık Freshdesk yardım widget'ını görebilecek.
- Bunun dışında kullanıcılarınızın Freshdesk'e sorunsuz ve güvenli bir şekilde giriş yapmasını sağlamak için eklentiyi kullanabilirsiniz. ve WordPress yorumlarını Freshdesk biletlerine dönüştürün.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız