WordPress: Bilgi Tabanını ve İletişim Formunu Yerleştirme

Şu tarihte değiştirildi Cum, 26 Ock şunda: 3:28 AM

Freshdesk yardım widget'ını kullanarak web sitenize veya ürününüze çözüm makaleleri ve bir iletişim formu yerleştirebilirsiniz. Müşterileriniz yardıma ihtiyaç duyduğunda çözüm makalelerinde arama yapmak veya destek bildirimi göndermek için widget'ı açabilirler. Yardım widget'ını nasıl kuracağınızı öğrenmek için bu videoyu izleyebilir veya yardım widget'ını ayarlama hakkında daha fazla bilgiyi buradan okuyabilirsiniz .


WordPress sitenize bir iletişim formu gösterebilir ve çözüm makaleleri yerleştirebilirsiniz. Bunu yapmak için öncelikle Freshdesk WordPress eklentisini yüklemeniz gerekir Web siteniz kendi kendine barındırılan WordPress üzerinde çalışıyorsa, eklentiyi eklentiler dizininden yükleyebilirsiniz. WordPress.com kullanıyorsanız, bu eklentiyi yüklemek için  İş planında veya üzerinde olmanız gerekir.



1. Freshdesk hesabınızda widget'ı kurma

  • Freshdesk hesabınızda oturum açın ve Yönetici > Destek Kanalları > Widget'lar seçeneğine gidin . Destek kanalları altında widget'ları göremiyorsanız lütfen [email protected] adresine e-posta gönderin . 
  • Widget'ta görünmesi gereken kanalları (bilet formu veya çözüm makaleleri veya her ikisi) ayarlayabilir ve görünümünü özelleştirebilirsiniz. Bu seçenekler hakkında daha fazla bilgi edinmek için bu çözüm makalelerini okuyabilirsiniz .
  • Widget'ı ayarladıktan sonra Kodu yerleştir sekmesine gidip kodu kopyalayabilirsiniz. İşte örnek bir yerleştirme kodu:



2. Freshdesk eklentisini WordPress hesabınıza yükleme



  • WordPress hesabınıza giriş yapın ve araç çubuğunuzdaki Eklentiler'e (1) gidin. 
  • Eklentiler sayfasında Yeni Ekle (2) düğmesini tıklayın.



  • Freshdesk resmi eklentisini arayın  (3)
  • Freshdesk (resmi) eklentisindeki Şimdi yükle (4) düğmesine tıklayın .
  • Eklentiyi yüklemeye çalışırken bir hatayla karşılaşırsanız lütfen WordPress'e yazma erişimi verip vermediğinizi kontrol edin.



  • Eklentileri yükledikten sonra Yüklü eklentiler 'i tıklayın Freshdesk'in (resmi) yanındaki  Etkinleştir'e tıklayın .



  • Eklentiyi etkinleştirdikten sonra araç çubuğunda Freshdesk simgesi görünecektir.




  • Bu WordPress sitesinde Yardım widget'ını göster  seçeneğini işaretlediğinizde , widget yerleştirme kodunu yapıştırabileceğiniz bir kutu göreceksiniz.


  •  Widget kodu, Widget'ı Yönetici > Widget'lar bölümünde ayarlarken yerleştirme kodu sekmesinden kopyalanabilir.



Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız