Giden E-posta Gönderme

Şu tarihte değiştirildi Prş, 25 Ock şunda: 2:54 AM

Destek görüşmeleri çoğunlukla müşteri tarafından başlatılsa da bazı durumlarda destek temsilcileriniz müşterilere kendileri ulaşmak isteyebilir. Örneğin, temsilcilerin yalnızca kullanıcıların nasıl olduğunu kontrol etmek veya onları bakım veya gecikmeler hakkında bilgilendirmek istediği bir müşteri başarısı çabası olabilir. Freshdesk ile yardım masanızdan giden e-postalar gönderebilir, bunları destek taleplerine dönüştürebilir ve ilerlemelerini takip edebilirsiniz.


Giden bir e-posta göndermek için yardım masasının sağ köşesindeki Yeni'  açılır menüsüne gidin 

 > Yeni E-posta (temsilci profil resminin yanındaki simgeden): 



Not: Yeni E-posta seçeneği yalnızca Yeni açılır menüsünde, Temsilcilerin müşterilerle görüşme başlatmasına izin verilsin mi  ? Yönetici > E-posta altında AÇIK  konumuna getirilir 


Bu, yeni müşterilere veya mevcut kişilerinize e-posta gönderebileceğiniz bir e-posta oluşturma sayfası açacaktır. Bunu yaparken doldurmanız gereken tüm alanların listesi burada.  

  • Adresten - Yönetici > E-posta bölümünde yapılandırılmış herhangi bir posta kutusundan göndermeyi seçebilirsiniz.
  • Adrese - E-postanın alıcısı mevcut bir müşteri veya yeni bir müşteri olabilir. Yeni müşteri e-posta adresleri otomatik olarak kişi olarak eklenecektir. (Şu anda birden fazla alıcıya e-posta gönderemeyeceğinizi lütfen unutmayın. 'Kime' alanına birden fazla e-posta adresi girerseniz yalnızca ilk e-posta adresi e-postayı alacaktır.)
  • CC - İstediğiniz sayıda mevcut/yeni kişiyi CC yapabilirsiniz.
  • Konu - E-posta, konusu olmadan gönderilmeyecektir. Bu, bu e-posta aracılığıyla oluşturulan biletin konusu olacaktır. 
  • E-posta gövdesi - E-postanın içeriğini biçimlendirebilir ve gerekirse resim ekleyebilirsiniz. Temsilci imzası e-posta gövdesinde de değiştirilebilir. 
  • Özellikler - Gönder tuşuna bastığınızda Freshdesk e-postayı gönderecek ve bu konuşmayı bir bilete dönüştürecektir. Yani oluşturma sayfası da bilet özelliklerine sahip olacaktır.


E-postayı oluşturmayı tamamladıktan sonra Gönder'i tıklayın . Başka bir e-posta oluşturmak için Başka bir e-posta gönder onay kutusunu seçin .


Not: Yardım masanızda Birden fazla ürün (Emlak planından edinilebilir) yapılandırdıysanız , 'Ürün' alanı Giden E-posta sayfasında görünmez. Belirli bir ürünle ilişkili 'Gönderen' adresi, bilet oluşturulduktan sonra otomatik olarak karşılık gelen 'Ürün' adını alır.



Varsayılan olarak bilet Kapalı olarak işaretlenir ve e-postayı gönderen temsilciye atanır. Bu, SLA zamanlayıcılarının giden bilette gereksiz yere çalışmamasını sağlar. E-postayı gönderdikten sonra ilgili bilete yönlendirileceksiniz. 


Not: Varsayılan görünümleriniz genellikle Kapalı biletleri içermediğinden, bilet listesi sayfasında yeni bileti göremeyebilirsiniz.



Müşteri e-postaya yanıt verdiğinde yanıt bilete eklenir ve Durum Açık olarak değiştirilir. SLA zamanlayıcıları bu noktada çalışmaya başlar ve biletin 'Vade tarihi' bilgisini sağda görebileceksiniz.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız