Mobil Uygulamanızda Freshdesk aracılığıyla arama yapma
Uygulamadaki yardım masanızda destek taleplerini, müşterileri/kişileri ve bilgi bankası makalelerini (çözümleri) arayın.
Alttaki simgeye tıklayın ve arama teriminizi (bilet kimliği, iletişim bilgileri veya anahtar kelimeler) yazın.
Not: Arama öğesine girmeden önce ilgili sekmeye tıkladığınızdan emin olun.
Bilet Arama:
Anahtar kelimeleri veya bilet kimliğini kullanarak bir bilet arayabilirsiniz.
Kişileri Arama:
Kişiler sütununda arama yapıldığında kişilerin ve şirketlerin ayrıntıları görüntülenir.
Çözüm Arama:
Benzer şekilde, çözüm makalelerini aradığınızda tek bir birincil anahtar kelime, ilgili tüm çözümleri görüntüler.
Önerilen bir makaleyi açtığınızda makale açılır pencere olarak açılır. Önerilen makalelere dönmek için iptal düğmesine tıklayın.
Toplu Bilet İşlemlerinin Gerçekleştirilmesi:
Toplu işlem moduna girmek için belirli bir bilete uzun basın. Birden fazla bilet seçin ve bunlar üzerinde toplu işlemler gerçekleştirin. Alt kısımdaki seçenekleri kullanarak biletleri toplu olarak silebilir, spam olarak işaretleyebilir, kapatabilir veya seçebilirsiniz (kendinize atayabilirsiniz).
Bilet içinde gezinme:
Konuşmayı açmak için bir bilete tıklayın. Sağa veya sola kaydırarak sonraki veya önceki bilete gidebilirsiniz. Gönderilen her mesajı görüntülemek için # görüşmeye daha tıklayın.
Önceliği (düşük, yüksek, orta, acil), durumu (açık, kapalı, beklemede), acente grubunu, acenteyi düzenleyebilir ve bilet içerisine etiket ekleyebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız