Kontrol Paneli, hizmet masası yazılımınızda şu anda olup bitenler hakkında size genel bir bakış sunar. Rolünüze ve yardım masanızın mevcut planına göre uyarlanmıştır.
Temsilciler, gün içinde ne yapacaklarını hızla öğrenebilir ve müşterilerin destekleri hakkında ne düşündüklerini takip edebilir. Yöneticiler ve Yöneticiler, personel alımı ve iş dağıtımı konusunda hızlı kararlar almak için günlük eğilimleri, temsilci kullanılabilirliğini ve mevcut müşteri memnuniyeti derecelendirmelerini değerlendirebilir. Ayrıca , yalnızca belirli bir gruba veya ürüne karşılık gelen metrikleri görmek için Kontrol Panelini Gruba veya Ürüne göre filtreleyebilirler.
Kontrol Panelinin sağ üst köşesinde aşağıdaki simgeleri göreceksiniz:
Bu açılır menüdeki ilgili seçeneğe tıklayarak yeni bir bilet, giden e-posta, kişi veya şirket oluşturabilirsiniz. | |
Arama sekmesinden destek bildirimleri, çözüm makaleleri, forum gönderileri veya müşteriler hakkında belirli bilgiler için yardım masanızın tamamında arama yapabilirsiniz. Aramanın nasıl çalıştığı hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen burayı okuyun. | |
Önemli bilet etkinliklerine ilişkin gerçek zamanlı uyarıları Bildirim Merkezi'nde görebilirsiniz. Akıllı bildirimler hakkında daha fazla bilgi edinin. | |
Yöneticinin size izin vermesi halinde, web sitenizdeki ziyaretçilerden gelen sohbetleri kabul etme durumunuzu kontrol edebilirsiniz. Temsilci kullanılabilirliği hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz. |
Emlak planında, bir yönetici Kontrol Panelinde aşağıdaki widget'ları görecektir:
Bilet özeti metrikleri
Son Aktiviteler
Bugünün trendleri
Çözülmemiş biletler
Oyun makinesi
Müşteri memnuniyeti
Mevcut acenteler
Forumlar
Yapmak
*Başka planlardaysanız widget'lar planınızda bulunan özelliklere göre görüntülenecektir.
*Örneğin: Sprout/Blossom planındaysanız, vadesi geçmiş biletlerin detaylarını görüntüleyemeyeceksiniz.
Bilet özeti metrikleri
Bilet özeti şeridi, yardım masanızdaki temsilciler tarafından şu anda kaç bildirimin ele alındığını gösterir. Kolay başvuru için Kontrol Panelinin hemen üst kısmında Çözümlenmemiş, Vadesi geçmiş, Vadesi bugün, Açık, Beklemede ve Atanmamış gibi durumlardaki destek taleplerinin sayısını görebilirsiniz.Son Aktiviteler
Kontrol Panelinin sağ üst köşesindeki Son etkinlikler listesi, sağ kaydırma paneli olarak yardım masanıza gönderilen yeni destek taleplerine ilişkin etkinliklerin zaman çizelgesini gösterir . Buna durum değişiklikleri, bilet atamaları ve hatta temsilci yanıtları da dahildir. Listedeki ilgili bağlantıya tıklayarak doğrudan bir bilete, müşteriye veya temsilciye geçebilirsiniz.
Bugünün trendleri
Bugünün trendleri widget'ı, bir önceki günün aynı saatine kıyasla bugün belirli bir saatte alınan bilet sayısını gösteren bir grafik görüntüler. Ayrıca alınan/çözümlenen bildirimler, ortalama ilk yanıt ve yanıt süreleri ve güne ait SLA çözüm yüzdesi gibi en önemli bildirim ölçümlerini de burada bulabilirsiniz.
Çözülmemiş biletler
Çözümlenmemiş bildirimler widget'ı, yardım masanızdaki grup başına çözümlenmemiş bildirimlerin toplam sayısını gösterir. Widget'ın sağ üst köşesindeki Ayrıntıları görüntüle'ye tıklamak, bu biletlerin durumlarına göre bir bölümünü görüntüleyecektir. Kontrol panelini belirli bir gruba göre filtrelerseniz widget, bilet durumlarına göre sayıları görüntüler.
Oyun makinesi
Arcade widget'ında iki sekme bulunur: Skor Tablosu ve Başarılar. Liderlik Tablosu sekmesi , ekibinizdeki Oyunlaştırma ödüllerine giden yarışa liderlik eden en iyi temsilcileri gösterir. Başarılar sekmesi mevcut puanlarınızı, seviyenizi ve kazandığınız rozetleri görüntüler. Bu sekmenin alt kısmındaki Tüm görevleri göster seçeneğine tıklamak, size şu anda yardım masanızda mevcut olan görevlerin tam listesini gösterecektir.
Not: Bu widget yalnızca yardım masanızda Arcade'i etkinleştirdiyseniz görünür olacaktır.
Müşteri memnuniyeti
Müşteri memnuniyeti widget'ı, yardım masasından alınan CSAT yanıtlarının sayısını ve bunların kaçının olumlu, nötr veya olumsuz olduğuna göre yüzdesel olarak bölünmüş bir yüzdeyi gösterir. Bu size bir bakışta müşterilerinizin desteğiniz hakkında ne hissettiğine dair genel bir bakış sağlayacaktır.
Mevcut acenteler
Mevcut temsilciler widget'ı , yardım masanızda destek bildirimleri üzerinde çalışmak üzere mevcut olan temsilci sayısını gösterir.
Forumlar
Forumlar widget'ı , forumlarınızda denetim kuyruğunda olan ve spam olarak işaretlenen gönderilerin sayısını görüntüler. Moderasyon izinlerine sahip tüm temsilciler tarafından görülebilecektir.
Yapmak
Yapılacaklar widget'ı önemli görevler için hatırlatıcılar ayarlamak için kullanılabilir. Her bir destek talebiyle ilişkilendirilen Todo widget'ının aksine, bu liste her temsilciye özeldir ve yalnızca size görünür. Bir bilete kişisel olarak eklediğiniz yapılacaklar da bu listede görüntülenir ve ilgili bilete bağlantı verir. Bir Yapılacaklar'ın üzerine gelindiğinde Düzenle ve Sil simgeleri görüntülenir .
Temsilcileriniz destek portalınıza giriş yaptığı anda gördükleri ilk şey, doğrudan Kontrol Panelinden yardım masanızda olup biten her şeyin hızlı bir özetidir.
Kontrol Paneli aşağıdaki öğelerden oluşur:
Bilet Özeti şeridi
Son Etkinlik listesi
Yapılacaklar listesi
Freshfone Özeti
Canlı Sohbet Özeti
Forum Moderasyon Özeti
Arcade Skor Tablosu
Mevcut Görevler
Destek Bildirimi Özeti şeridi, yardım masanızdaki temsilciler tarafından şu anda kaç bildirimin ele alındığını gösterir. Açık, Beklemede, Bugün Sonu, Atanmamış ve Vadesi Gecikmiş dahil olmak üzere çeşitli durumlara sahip biletlerin sayısı, kolay başvuru için sağ üstte gösterilir.
Son Etkinlik akışı, yardım masanıza gönderilen yeni destek taleplerinin, durum değişikliklerinin ve hatta temsilci yanıtlarının zaman çizelgesini gösterir. Etkinlik akışındaki ilgili bağlantıya tıklayarak doğrudan bir bilete, müşteriye veya temsilciye geçebilirsiniz.
Kontrol panelinizin sağ üst köşesindeki +Yeni düğmesini tıklayarak doğrudan kontrol panelinizden yeni bir bilet oluşturabilirsiniz . Ayrıca Arama özelliğini kullanarak destek portalınızdaki herhangi bir şeyi arayabilirsiniz .
Yapılacaklar Listesi, temsilciler tarafından önemli görevleri için hatırlatıcılar ayarlamak amacıyla kullanılabilir. Bu Yapılacaklar listesi, bilet ayrıntıları sayfasında bulunanın aksine, her temsilci için kişiseldir. Ancak bir bilete kişisel olarak eklediğiniz tüm Yapılacaklar da bu listeye eklenir. Biletlere eklenen yapılacaklar, bu biletlere bağlantı verecektir.
Kontrol panelinizdeki Freshfone özet widget'ı, o anda çevrimiçi olan temsilcilerin sayısını, o anda müşterilerle konuşan temsilcilerin sayısını ve yardım masanızın çağrı geçmişine bir bağlantıyı görüntüler . Arama Geçmişi size aramaların bir listesini, kimin kimi aradığını, ne kadar zaman önce aradığını, bunun size ne kadara mal olduğunu ve aramayı bilete dönüştürmenizi sağlayan bir seçeneği gösterir. Ayrıca çağrıları numaraya, çağrı türüne, temsilcilere, zaman aralığına, talepte bulunan kişiye ve temsilci grubuna göre de filtreleyebilirsiniz.
Not: Freshfone widget'ı yalnızca bir Freshfone numarası satın aldıysanız görünür.
Canlı Sohbet özeti widget'ı, ziyaretçilerle o anda görüşen temsilcilerin sayısı, mevcut temsilcilerin sayısı, ziyaretçi sayısı ve geri dönen ziyaretçilerin sayısı gibi sayıları gösterir. Ziyaretçi listesi size o anda sitenizde çevrimiçi olan ziyaretçilerin bir listesini verir. Mesaj Arşivleri daha önceki mesajlara ve konuşmalara göz atmanızı sağlar.
Not: Canlı sohbet widget'ı yalnızca Garden planında mevcut olan canlı sohbeti etkinleştirdiyseniz görünür.
Forum Moderasyon özeti widget'ı, forumunuzdaki spam ve denetleme kuyruğundaki gönderilerin sayısını gösterir. Moderasyon izinlerine sahip tüm temsilciler tarafından görülebilecektir.
Liderlik Tablosu, takımınızda Arcade kupalarına giden yarışa liderlik eden en iyi ajanları sergiliyor. Üzerine tıklamak sizi masanızdaki her temsilcinin puanlarını ve sıralamasını görebileceğiniz tam tabloya götürecektir. Ayrıca kenar çubuğundan tüm Mevcut Görevlere göz atabilirsiniz .
Not: Bu öğelerin her ikisi de yalnızca Freshdesk Estate planında mevcut olan Arcade özelliğini kullanıyorsanız görüntülenecektir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız