Genellikle bir müşteri, destek portalınızda e-posta yoluyla bir destek bildirimi oluşturduğunda, bu bildirimle ilgili takip konuşmaları, e-postaların konu satırında destek bildirimini taşır. Artık bilet kimliğini konu satırından kaldırmayı ve destek e-postalarınızı daha kişisel hale getirmeyi seçebilirsiniz. o biletle ilgili takip konuşmaları, e-postaların konu satırında bilet kimliğini taşır. Artık bilet kimliğini konu satırından kaldırmayı ve destek e-postalarınızı daha kişisel hale getirmeyi seçebilirsiniz.
Müşterilerden gelen yanıtlar yine ilgili destek bildirimine eklenecek ve yeni bir destek bildirimine dönüştürülmeyecektir.
Yanıt e-postalarının konusuna bilet kimliğini eklemeye yönelik hızlı kılavuz
Konu satırındaki bilet kimliğini e-posta kurulumundan devre dışı bırakmak yalnızca manuel bilet yanıtlarınızda ve iletmelerinizde işe yarar. Yardım masanızdan müşterilerinize gönderilen e-posta bildiriminin konu kısmında varsayılan olarak destek bildirimi bulunur. Bu bildirimlerden manuel olarak kaldırabilirsiniz. Bunu nasıl yapacağınız aşağıda açıklanmıştır:
- Destek portalınıza yönetici olarak giriş yapın
- Yönetici > İş Akışları > E-posta bildirimleri'ne gidin
- Şablonlar sekmesine tıklayın
- Temsilci Yanıt Şablonunun yanındaki düzenle düğmesine tıklayın
- Varsayılan olarak konu satırında yalnızca {{ticket.subject}} bulunur
- Tüm yanıtlarınızın konu satırlarında bilet kimliğini taşımasını istiyorsanız {{ticket.id}} yer tutucusunu ekleyin (Yer Tutucu Ekle düğmesine tıklayarak).
Otomatik e-posta bildirimlerinde Bilet Kimliğini kaldırmaya yönelik hızlı kılavuz
- E-posta bildirimleri altında İstek Sahibi Bildirimleri sekmesini seçin.
- Bilet kimliği yer tutucusu şu bildirimlerin konu satırına eklenecektir:
- Yeni bilet oluşturuldu
- Temsilci bir bilete yorum ekler
- Temsilci bileti çözer
- Temsilci bileti kapatıyor
- Bu bildirimlerin yanındaki Düzenle düğmesine tıklayın .
- Konu metin kutusundan [#{{ticket.id}}] yer tutucusunu kaldırın.
Artık talep sahiplerine biletlerine ilişkin bildirimlerde bilet ID'si bulunmayacak. Bildirim e-postalarına verdikleri yanıtlar ilgili eski bildirime eklenecektir. Örneğin, istekte bulunan kişi yardım masanıza 12345 numaralı biletin ulaştığına dair bildirime cevap verdiğinde yanıtı 12345 numaralı bilete eklenir, yeni bilet oluşturulmaz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız